Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1099369
Woensdag heb ik GTAIV voor PS3 =D

Nog even wachten en ik kan ook is meedoen :)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Goed nieuws man. :)

Ik zal er ook zijn!

(heb lekker pizza gegeten :eten: )

Ik gister, eergisteren en vorige week twee keer.

Edit: Was ik de turkse pizza van vandaag vergeten. :D

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1099412

Ben ik weer :puh:

Wilde net de meeting joinen maar GTA deed ontzettend vaag. Kon op een of andere manier geen mensen uitnodigen en volgensmij waren er meer mensen in de lobby dan dat ik zag.

En toen we de mode "Deamtach" gingen doen met Rocket Launchers, gingen al me kogels door de grond heen :S

Geplaatst:
comment_1099415

sorry dat ik opeens weg was en daarna er weer was maar ik zou ook nog met dieko filmpje maken en toen ging dieko weer weg en toen kreeg ik weer een invite van sven dus sorry dat ik er niet egt de hele tijd bij was :7 mr ik ga nu want ik heb zo dat feest :cya:

Geplaatst:
comment_1099449

het was echt vaag man de meeting,

de eerste 3 potjes kon ik gewoon meedoen en daarna kreeg ik heel de tijd een fout melding,

en er was ook heel er veel LAG, ik schoot een heel magazijn leeg op iemand ging hij niet dood en dan 1 minuut later zag ik dat hij dan toch nog dood was :duh:

Geplaatst:
comment_1099454

De enige dag dat ik wel een meeting kon volgen wordt net mijn cavia weer ziek. Nu is z'n oog verwijderd (oog was kapot gegaa door een onsteking) en ik moest hem ophalen van de dierenarts, vandaar dat ik niet aanwezig was. Want het leven van een cavia gaat toch voor GTA IV :puh: Ik heb toch nog een leven. Maargoed ik denk dat ik de komende tijd weinig tot geen meetings kan bijwonen, school gaat ook weer voor. Ik wil wel in de clan blijven, en als het kan dit weekend een clanwar tegen de musketiers doen. Maar ik zet GTA IV toch even op een laag pitje. Ik wil me bij deze dus ook uitschrijven voor het deathmatch toernooi. Hebben jullie het ook weer makkelijker he :puh:

Nouja groetjes en hopelijk tot morgen ofzo :puh:

Geplaatst:
comment_1099460

ik hoop dat iedereen de meeting leuk vond ^_^

sorry :cry: voor degene met de connectie fout maar ik probeer mijn best te doen :Y

het was mijn eerste keer en ik hoop dat iedereen het leuk vond :D

was wel giere met deeerste TDM met politie het zat overal vol met politie :schater::schater:

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
comment_1099464
De enige dag dat ik wel een meeting kon volgen wordt net mijn cavia weer ziek. Nu is z'n oog verwijderd (oog was kapot gegaa door een onsteking) en ik moest hem ophalen van de dierenarts, vandaar dat ik niet aanwezig was. Want het leven van een cavia gaat toch voor GTA IV :puh: Ik heb toch nog een leven. Maargoed ik denk dat ik de komende tijd weinig tot geen meetings kan bijwonen, school gaat ook weer voor. Ik wil wel in de clan blijven, en als het kan dit weekend een clanwar tegen de musketiers doen. Maar ik zet GTA IV toch even op een laag pitje. Ik wil me bij deze dus ook uitschrijven voor het deathmatch toernooi. Hebben jullie het ook weer makkelijker he :puh:

Nouja groetjes en hopelijk tot morgen ofzo :puh:

over TDM het zal waarschijnlijk in het weekend zijn dus je kan nog blijven meedoen als dat gaat voor jou :Y

Geplaatst:
comment_1099468

Ik kan aan meetings meedoen in het weekend

overdag dus niet s'avonds

En in de week heel even omdat ik school heb tot 15.30 of 16.20

Dus ik zie nog wel waar ik PS3 zet in me kamer of beneden :puh:

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1099488

Puntentelling meeting: Vrijdag 5 september 2008

Omdat joppie afwezig was heeft end of the riot het overgenomen. Bedankt ^_^

PSN DM DM DM DM DM LKZ TOTAL
Hanneswasco 9 10 7 10 8 1 +45
HyperHate 8 6 10 5 10 1 +40
svenw1 6 4 10 5 9 1 +35
nick_kerkwijk 10 9 10 5 1 +35
DiekoThaKurd 7 8 10 1 +26
CrankEye 3 10 6 1 +20
urkaandezee 3 10 5 1 +19
mennosunny6 7 5 1 +13
Denimo 5 5 1 +11
killer895 7 1 +8

Morgen (zaterdag) worden de punten in de ledenlijst gezet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.