Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1099696
ik hoop dat iedereen de meeting leuk vond ^_^

sorry :cry: voor degene met de connectie fout maar ik probeer mijn best te doen :Y

het was mijn eerste keer en ik hoop dat iedereen het leuk vond :D

was wel giere met deeerste TDM met politie het zat overal vol met politie :schater::schater:

Ik geef je een tip Sven.

Als je eerst volgende keer weer een meeting overneemt ofzo, communiceer dan.

Ik moet tien keer schreeuwen om jou te horen.

Je moeten tegen ons zeggen wat we willen enzo.

Ik had net als Nick connectie problemen en had een bericht naar je gestuurd.

Maar je antwoorde niet,dus gingen ik, Nick en Robin wat freemode doen.

Geplaatst:
comment_1099784

die laatste rocket launcher DM was niet normaal, hoeveel lag :puh:

je wist gewoon nooit wanneer je raket ging exploderen, op impact, 5 seconden later, 2 seconden later, wel grappig :puh:

maar ik had aan het begin van die match ook geen geluid???

trouwens de eerste keer dat ik tweede totaal sta met punten :puh:

volgens mij ook de eerste keer dat ik een lange meeting volledig meemaak...

Geplaatst:
comment_1099928

De laatste Rocket Launcher-DeathMatch was inderdaad gewoon niet leuk meer.

Je schoot op iemand, en 5 seconden later sta je op de plek waar je geschoten hebt, en je bent zelf dood, wat dus -100$ betekende. Dit vond ik echt niet leuk. :(

Sorry dat ik het misschien zeg, maar sven (end of the riot) is een slechte host, wat dus betekend dat je veel te veel lagged (of hoe je dit ook schrijft :7). Alle vorige matches die ik tegen of met jou speelde waren ook al zo dat jij loopt, en dan opeens 100 meter verder bent. Als jij host bent is dit zeer vervelend want dan lagged gewoon alles. Dus ik denk dat het geen goed idee is om jou organisator te laten worden? (Dit ligt dus totaal niet persoonlijk of aan je aanpak hoor).

Geplaatst:
comment_1099932

Je schoot op iemand, en 5 seconden later sta je op de plek waar je geschoten hebt, en je bent zelf dood, wat dus -100$ betekende. Dit vond ik echt niet leuk. :(

Sorry dat ik het misschien zeg, maar sven (end of the riot) is een slechte host, wat dus betekend dat je veel te veel lagged (of hoe je dit ook schrijft :7). Alle vorige matches die ik tegen of met jou speelde waren ook al zo dat jij loopt, en dan opeens 100 meter verder bent. Als jij host bent is dit zeer vervelend want dan lagged gewoon alles. Dus ik denk dat het geen goed idee is om jou organisator te laten worden? (Dit ligt dus totaal niet persoonlijk of aan je aanpak hoor).

Ik ben het met Hannes eens.

Ik vind Sven een geweldige speler maar voor organisatie niet.

Geplaatst:
comment_1100301

Wist je dat er een verschil is tussen een organisator en een hoster. ;) End Of The Riot kan het best organiseren, maar laat het hosten dan voortaan aan iemand anders over. ;)

Geplaatst:
comment_1100351

Wist je dat er een verschil is tussen een organisator en een hoster. ;) End Of The Riot kan het best organiseren, maar laat het hosten dan voortaan aan iemand anders over. ;)

De organisator moet ook gewoon de host zijn.

Anders krijg je mischien alleen maar gelul en gezijk.

Geplaatst:
comment_1100444

what the hell :?

wat kan ik er aan doen dat er wat met dat kut internet is :cry:

en als ik al die berichten moet antwoorden das veel te veel :N

en trouwens als iemand mij riep dan zij ik altijd ja maar julie zeiden toen niks :duh:

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1100491

Iedereen kan nog t/m morgen (zondag) meedoen aan Liberty Competition voor beste sig!

Je mag van alles inleveren, dus ook premade. Klik hier.

Verder kom ik deze week 1 item tekort in de BLOG. Als iemand een leuk idee heeft voor een nieuw item of iemand wil wekelijks een item vullen dan kan je me daarvoor een PB sturen.

^_^

Voor Liberty Deatmatch toernooi kan je je ook nog steeds inschrijven!

Aanmelden kan nog t/m vanavond 20:00! Klik hier.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1100517

Iedereen kan nog t/m morgen (zondag) meedoen aan Liberty Competition voor beste sig!

Verder kom ik deze week 1 item tekort. Als iemand een leuk idee heeft voor een nieuw item of iemand wil wekelijks een item vullen dan kan je me daarvoor een PB sturen.

^_^

1 item, ehmm...

Wat dacht je van een Free-Mode game met iedere week iets anders te doen?

Dan doen we gewoon anderhalf uur per week, of 1 uur per week één ding per

keer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1100543

Verder kom ik deze week 1 item tekort. Als iemand een leuk idee heeft voor een nieuw item of iemand wil wekelijks een item vullen dan kan je me daarvoor een PB sturen.

^_^

1 item, ehmm...

keer

Was vergeten het woord blog erachter te zetten :puh: Het gaat om een item in de blog, excuses.

Geplaatst:
comment_1100545

^_^

1 item, ehmm...

keer

Was vergeten het woord blog erachter te zetten :puh: Het gaat om een item in de blog, excuses.

Recordboekje? :')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.