Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1105664

Dat doet me er aan denken, hier een oproep aan alle LibertyKillerZ leden:

Voeg me alstublieft toe op PSN, mijn Playstation Network-ID is: Hanneswasco. Graag in het bericht ook vermelden dat je van de LibertyKillerZ clan bent, want anders weet ik niet wie je bent. ;)

Geplaatst:
comment_1105694
Dit wordt nu een probleem he'? Wie zal de host zijn ?

Dat maakt niet echt veel uit, gewoon iemand die een game start, en iedereen mag iedereen uitnodigen die in de clan zit. :)

Geplaatst:
comment_1106191

Voeg me alstublieft toe op PSN, mijn Playstation Network-ID is: Hanneswasco. Graag in het bericht ook vermelden dat je van de LibertyKillerZ clan bent, want anders weet ik niet wie je bent. ;)

Dit is idd wel handig. Ik heb al heel veel leden, maar volgensmij nog niet allemaal.

Dus voor de mensen die mij nog niet hebben toegevoegt:

Voeg me toe PSN= timking99 zelfde als op het forum, ik zal je wel herkennen maar zet er voor de zekerheid bij dat je van Libertykillerz bent

Geplaatst:
comment_1107322

Sorry jongens maar ik ga officieel uit de clan, ik heb besloten om toch maar naar The Holland Play te gaan (wat eigenlijk al mijn eerste keuze was). Ik vond deze clan eigenlijk al te vol om te joinen, maar The Holland Play bestond toen niet meer.

Dus :cya: Et was leuk!

Bewerkt: door Denimo

Geplaatst:
comment_1107326
Sorry jongens maar ik ga officieel uit de clan, ik heb besloten om toch maar naar The Holland Play te gaan (wat eigenlijk al mijn eerste keuze was). Ik vond deze clan eigenlijk al te vol om te joinen, maar The Holland Play bestond toen niet meer.

A shit jammer joh :(

Geplaatst:
comment_1107358

A shit jammer joh :(

ach ja ik blijf altijd op het forum he ;) (btw ik zie je ook wel weer bij de Bloods VS Crips :) heb er zin in )

Geplaatst:
comment_1107427

Dit is idd wel handig. Ik heb al heel veel leden, maar volgensmij nog niet allemaal.

Voeg me toe PSN= timking99 zelfde als op het forum, ik zal je wel herkennen maar zet er voor de zekerheid bij dat je van Libertykillerz bent

Mij ook PSN= urkaandezee zelfde als op het forum

Geplaatst:
comment_1107477

spijtig dat je weg gaat :(

maar ik zie je nog wel online ;)

:cya:

Geplaatst:
comment_1107959

Mij ook PSN= urkaandezee zelfde als op het forum

Wij vragen aan iedereen om ons toe te voegen omdat we meeting organisatoren zijn, maar jij hoeft het dan niet te vragen, want jij bent geen meetingorganisator. ;)

Geplaatst:
comment_1108003
end of the riot : Wil je onmiddelijk uit ons gang verwijderen! Anders krijg je 60% warn net als mij .

nu ben ik bang :clown:

ga maar wat klikken bij de mods :t

doe je trouwens heel goed

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
comment_1108145
end of the riot : Wil je onmiddelijk uit ons gang verwijderen! Anders krijg je 60% warn net als mij .

nu ben ik bang :clown:

ga maar wat klikken bij de mods :t

doe je trouwens heel goed

Laten we het maar hier ophouden klaar uit...gewoon nie meer poste ok ?

Bewerkt: door Robin B

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.