Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1032302
LangeDraak organiseert een toernooi voor clans.

Wij doen daar ook aan mee vanaf 12 juli 2008.

Leden die mee mogen doen:

PSN-ID Speler1: Kai-ShockWave

PSN-ID Speler2: Biocount

PSN-ID Speler3: LibertyKillerNL

PSN-ID Speler4: HoutwormNL

PSN-ID Reserve Speler: joppie-saus

Ik heb het samengesteld uit de top5 in onze ledenlijst. Staat jou naam hiertussen en wil je toch niet meedoen. laat dit dan weten ;)

Hoe kan Joppie-saus zo snel in de top 5 komen terwijl er maar paar meetings zijn geweest?

Geplaatst:
comment_1032340

Ik heb het samengesteld uit de top5 in onze ledenlijst. Staat jou naam hiertussen en wil je toch niet meedoen. laat dit dan weten ;)

Hoe kan Joppie-saus zo snel in de top 5 komen terwijl er maar paar meetings zijn geweest?

tsja, ik ben gewoon goed; ik behaal gewoon lekker veel punten en dan kom ik snel bovenaan. ^_^

trouwens, ik wil wel graag in dit team blijven

Bewerkt: door Radio Es.

Geplaatst:
comment_1032680

tsja, ik ben gewoon goed; ik behaal gewoon lekker veel punten en dan kom ik snel bovenaan. ^_^

zo mag ik het horen:D

Geplaatst:
comment_1032717

ik ben wel een rank hoger ingame dan jou :puh:

vorige keer dat ik kon kijken dan...

btw, ik kon vandaag niet meedoen tijdens free mode, ik kreeg, toen Marcel mij een invite stuurde, de melding "This game does no longer exist" of iets in die geest...

Geplaatst:
comment_1032852
langedraak lijkt me ook leuk om verschillende teams erin te zetten mischien is dat een mogelijkheid maar dan moeten we het wel een beetje verdelen

maar bovenal ik ga hier niet over dat is kai en die is op vakantie

Houtworm,

Ik denk in ieder geval dat je niet moet rommelen aan het team wat Kai heeft neer gezet... Dat zijn jullie aces en die wil je lekker bij elkaar hebben in 1 team....

Maar goed hebben jullie maar 1 leider dan ?? Niemand die (komt dat pokkewoord weer) een B-team mag opstellen ??

Ik kan me niet voorstellen dat hij het erg vind maar nogmaals ik kan hier niet over oordelen.

Hou er echter wel rekening mee dat de inschrijving gewoon vrijdag middernacht sluit en er dan niets meer ingeschreven kan worden danwel gewijzigd kan worden.

Echter denk ik dat je een hoop spelers tekort doet om ze hier niet aan mee te laten doen!!!!

En misschien kunnen ze onderling gewoon een team samenstellen.. Ze kennen elkaar en kunnen het ook organiseren... Ze kunnen zichzelf gewoon opgeven.. Er staat nergens dat alleen clan-leiders teams mogen opgeven... Als er maar 1 persoon per team als aanspreek punt is waar je de afspraken mee kan maken (zoals PSN vrienden accepteren voor een bepaalde datum en wie de scores post enz enz....)

Maar nogmaals het is aan jullie... Ik kan niet over jullie clan oordelen danwel zeggen hoe jullie iets moeten doen...

Ik hoop echter om veel meer inschrijvingen en niet alleen komt dit ten goede van het toernooi maar het is voor iedere deelnemer leuk om hieraan mee te doen dus hoe meer deelnemers hoe meer mensen hier plezier aan gaan beleven :tu:

Dan moet marcel (-La Marcel#) er maar op reageren die is co leader...

Geplaatst:
comment_1032950
langedraak lijkt me ook leuk om verschillende teams erin te zetten mischien is dat een mogelijkheid maar dan moeten we het wel een beetje verdelen

Houtworm,

Ik denk in ieder geval dat je niet moet rommelen aan het team wat Kai heeft neer gezet... Dat zijn jullie aces en die wil je lekker bij elkaar hebben in 1 team....

Maar goed hebben jullie maar 1 leider dan ?? Niemand die (komt dat pokkewoord weer) een B-team mag opstellen ??

Ik kan me niet voorstellen dat hij het erg vind maar nogmaals ik kan hier niet over oordelen.

Hou er echter wel rekening mee dat de inschrijving gewoon vrijdag middernacht sluit en er dan niets meer ingeschreven kan worden danwel gewijzigd kan worden.

Echter denk ik dat je een hoop spelers tekort doet om ze hier niet aan mee te laten doen!!!!

En misschien kunnen ze onderling gewoon een team samenstellen.. Ze kennen elkaar en kunnen het ook organiseren... Ze kunnen zichzelf gewoon opgeven.. Er staat nergens dat alleen clan-leiders teams mogen opgeven... Als er maar 1 persoon per team als aanspreek punt is waar je de afspraken mee kan maken (zoals PSN vrienden accepteren voor een bepaalde datum en wie de scores post enz enz....)

Maar nogmaals het is aan jullie... Ik kan niet over jullie clan oordelen danwel zeggen hoe jullie iets moeten doen...

Ik hoop echter om veel meer inschrijvingen en niet alleen komt dit ten goede van het toernooi maar het is voor iedere deelnemer leuk om hieraan mee te doen dus hoe meer deelnemers hoe meer mensen hier plezier aan gaan beleven :tu:

ja lijkt me wel leuk maarr

hoe gaan we dan werken in pools of wat? komt er uiteindelijk ook een winnaar?

of is het gewoon voor de lol?

Geplaatst:
comment_1032971

Houtworm,

ja lijkt me wel leuk maarr

hoe gaan we dan werken in pools of wat? komt er uiteindelijk ook een winnaar?

of is het gewoon voor de lol?

Uiteraard komt er uiteindelijk een winnaar....

Maar aangezien dit het eerste toernooi zijn die over de verschillende clans wordt heen getilt zal de nadruk niet op het winnen liggen maar meer in het plezier van de MP.

Het is tevens om ervaring op te doen om dit soort eventementen te organiseren.... Je moet namelijk met een aantal zaken rekening houden zoals: Iedereen in je vriendenlijst zetten om ze uit te nodigen. Afstemmen wie dus de leader van de avond zal zijn. Wie gaat communiceren. Je moet kijken of het met datum en tijd gaat lukken voor iedereen aangezien mensen ook een priveleven hebben. Het toernooi zal bij genog inschrijvingen over een aantal weken worden gehouden. En elke team speelt tegen elkaar. Klein voorbeeld:

Voorbeeld:

Aantal inschrijvingen:

Team 1

Team 2

Team 3

Team 4

Wedstrijdschema:

Team 1 - Team 2

Team 3 - Team 4

Team 1 - Team 3

Team 2 - Team 4

Team 1 - Team 4

Team 2 - Team 3

op deze manier heeft Team 1 tegen team 2, 3 en 4 gespeeld

Team 2 tegen team 1, 4, 3

Team 3 tegen team 4, 1, 2

Team 4 tegen team 3, 2, 1

En ja zo duurt de competitie wel lang maar speelt iedereen een keer tegen elkaar.

Er worden 3 rondes gespeeld dus een team kan maximaal 3 punten halen.

Het team met de meeste punten aan het einde heeft gewonnen.

De behaalde punten worden hier op het forum bij gehouden en aan het einde zal de eerste, tweede en derde plaats bekend worden gemaakt.

En dan als afsluiter lijkt het me leuk om dan een TDM met de eerste 3 winnaars te houden....

Maar zo had ik het in gedachte.

Geplaatst:
comment_1033887

Beste LibertyKillerZ members,

Graag wil ik nog even het Team Deathmatch toernooi onder de aandacht brengen.

Vandaag is de laatste dag dat er teams ingeschreven kunnen worden. Echter hebben we tot nu toe maar 1 ingeschreven team (en dit team komt bij jullie vandaan)

Dit is te weinig... Zal het dan toch zo zijn dat ook dit toernooi wegens gebrek aan interesse niet door kan gaan ??

Als dat het geval is heb ik vraagtekens bij de volgende zaken:

- Waarom hebben we clans als geen 1 clan tegen een andere clan wil spelen ??

- Waarom wordt er door de verschillende clans getraint ?? Waar train je dan voor ??

Nogmaals een verzoek om meerdere teams op te geven. Dit is niet moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat hier geen animo voor is.

Kom op mensen laten we met z'n alle er een succes van proberen te maken.

Met stille hoop en laatste schreeuw om aandacht,

LangeDraak

Geplaatst:
comment_1033896

Vandaag is de laatste dag dat er teams ingeschreven kunnen worden. Echter hebben we tot nu toe maar 1 ingeschreven team (en dit team komt bij jullie vandaan)

Dit is te weinig... Zal het dan toch zo zijn dat ook dit toernooi wegens gebrek aan interesse niet door kan gaan ??

- Waarom wordt er door de verschillende clans getraint ?? Waar train je dan voor ??

Nogmaals een verzoek om meerdere teams op te geven. Dit is niet moeilijk en ik kan me niet voorstellen dat hier geen animo voor is.

LangeDraak

Ben het helemaal met je eens..

En marcel reageert niet sinds kai weg is op meerdere vragen hier op het forum.

Kai heeft mij gevraagt om meettings (ook gevraagt om co leader teworden maar dat wil ik niet)

over tenemen dus dan zeg ik het wel:

Van mij mag je dat hele gebeuren opheffen als er niet 2 andere clans bij komen aan het einde van de inschrijving, Zou wel errig jammer zijn! :duh:

Verder vind ik het trainen tot nu toe ook zinloos.. want echt trainen is het ook niet.

Tot nu toe lijkt het elke keer op een meetting ook als we elkaar zien en niet op een training.

Bewerkt: door Biocount

Geplaatst:
comment_1034026

LangeDraak

Ben het helemaal met je eens..

En marcel reageert niet sinds kai weg is op meerdere vragen hier op het forum.

Kai heeft mij gevraagt om meettings (ook gevraagt om co leader teworden maar dat wil ik niet)

over tenemen dus dan zeg ik het wel:

Van mij mag je dat hele gebeuren opheffen als er niet 2 andere clans bij komen aan het einde van de inschrijving, Zou wel errig jammer zijn! :duh:

Verder vind ik het trainen tot nu toe ook zinloos.. want echt trainen is het ook niet.

Tot nu toe lijkt het elke keer op een meetting ook als we elkaar zien en niet op een training.

zover ik weet trainen we ook niet voor een specifiek doel, omdat we niet echt goed weten wat onze min punten zijn...

dus als we die weten, zouden we tijdens een training die op moeten halen...

maar ik snap het verschil dan ook niet tussen een training en een meeting...

maar ik vind dat BioShcok of La Marcel snel een extra team op moet richten, zodat niet alleen de top mee kan spelen (als het toernooi überhaupt doorgaat)

Geplaatst:
comment_1034069

Kai komt vrijdag weer thuis en marcel die boeit het niet.

Zelf wil ik niet alle heft in handen nemen omdat ik geen co leader ben en ook niet wil zijn..

Kai moet gewoon marcel erop aan spreken dat ie doet wat ie moet doen en dat is niet ons probleem verder..

Hoop als kai terug is dat het weer beter gaat en dat er actie ondernomen word.

Anders blijf ik liever vriend van de clan ofzo en samen aventoe is gezellig free mode doen.

(zit weinig verschil nu tussen clan member zijn en gewoon een gezellig avondje gamen als een vriend van de clan)

Geplaatst:
comment_1034360
als marcel niet reageerd dan zou ik het wel willen overnemen en de teams samenstellen als de hele clan het er mee eens is

Van mij mag je.. Als jij er wel moeite voor wilt doen dan hou ik je zeer zeker niet tegen!

Mij stem heb je en hoop dat meerdere inzien dat hoe het nu gaat nergens op slaat :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.