Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1108175

Hu?

Is mijn post verwijderd ofzo?

>>> Door patrickW: Inderdaad, daar stond wat flink ongepaste taal in, binnen de quote van meneer Robin B. En zonder die tekst was jou opmerking eigenlijk ook zinloos . Dus vandaar.<<<

Geplaatst:
comment_1108181
Hu?

Is mijn post verwijderd ofzo?

>>> Door patrickW: Inderdaad, daar stond wat flink ongepaste taal in, binnen de quote van meneer Robin B. En zonder die tekst was jou opmerking eigenlijk ook zinloos . Dus vandaar.<<<

Nouja laten we het wat meer op gezelligheid houden .

Geplaatst:
comment_1108421
wtf is hier allemaal gebeurd :puh:

Trouwens, is die meeting van tim nog doorgegaan?

Ik was boos op end of the riot . Omdat hij mij en Vegetas gang op stelten zet xD

Ik was er 'niet echt ' bij .

Geplaatst:
comment_1108524
wtf is hier allemaal gebeurd :puh:

Trouwens, is die meeting van tim nog doorgegaan?

Ik was boos op end of the riot . Omdat hij mij en Vegetas gang op stelten zet xD

Ik was er 'niet echt ' bij .

heb toch wel lekker 20% warn :7:clown:

Geplaatst:
comment_1108541

DM DM DM DM DM TDM Race Race totaal
Hanneswasco 9 10 10 8 8 5 10 10 70
Timking99 8 7 7 10 5 5 8 8 58
HyperHayte 7 5 4 7 4 5 9 7 48
Nick_Kerkwijk 4 4 9 9 10 0 0 0 46
Martyceha 0 8 0 0 9 10 7 9 43
DiekoThaKurd 10 3 8 5 7 0 0 0 33
Mitc-Hell 6 9 5 4 6 0 0 0 30
Svenw1 5 6 6 6 0 0 0 0 23

Dit is de puntentelling van vanavond. kai zal hem zo snel mogenlijk bij de

punten optellen. Ik vond het een gezellige avond, was niet al te druk maar

wel gezellig. Jammer dat het vooral op het begin zo *** ging,

hoe en waardoor het nou kwam is voor mij een raadsel.

Ik zelf had er niet echt veel last van, alleen kon ik niet schieten op Dieko, en Dieko

op (bijna) niemand. En verschillende mensen hadden er last van, maar goed

ik hoop dat het de volgende keer niet zo loopt.

Bewerkt: door timking99

Geplaatst:
comment_1108645

ik moet wel zeggen dat de rocketlauncher ronde in de gevangenis zwaar laggish was :puh:

maar op een gegeven moment spawnde ik in een SMG ronde de hele tijd in dezelfde straat, waar Nick net op de hoek stond, dus hij schoot me de hele tijd neer zodat ik niks kon doen :puh:

maar had niet verwacht dat die race modes mee zouden tellen...

maar dat was echt irritant bij de een nalaatste race komt op de brug Marty opeens op me af rijden, dus ik verlies controle en slip, dus ga van 1 naar 2 :(

Geplaatst:
comment_1108732

Dit is de puntentelling van vanavond. kai zal hem zo snel mogenlijk bij de

punten optellen. Ik vond het een gezellige avond, was niet al te druk maar

wel gezellig. Jammer dat het vooral op het begin zo *** ging,

hoe en waardoor het nou kwam is voor mij een raadsel.

Ik zelf had er niet echt veel last van, alleen kon ik niet schieten op Dieko, en Dieko

op (bijna) niemand. En verschillende mensen hadden er last van, maar goed

ik hoop dat het de volgende keer niet zo loopt.

Ik vond het ook een leuk avond.

Ik kon op iedereen schieten,maar als jij een match aanmaakte was er veel lag.

Daarom maakte ik een match aan.

En toen ging het goed.

Geplaatst:
comment_1108886

Inderdaad, het was trouwens ook heel irritant dat ik bij sommige deathmatches altijd ver van de rest spawnde, en ik dus niemand kon doden, waardoor ik ver achter kwam te staan. :puh: Nouja, voor de rest ging het vaak niet zo goed, en bij die TDM was het eerst Dieko en Marty tegen mij, Tim en HyperHayte. Dan ging Dieko weg, en moest Marty het alleen doen! Bij de laatste 20 seconden stonden bij iets van een 80 dollar voor, en HyperHayte was dan zo stom om gewoon in het gezichtsveld van Marty te gaan lopen, waardoor wij verloren. :duh: Nouja, het is niet zo erg. :puh:

Geplaatst:
comment_1108888
Inderdaad, het was trouwens ook heel irritant dat ik bij sommige deathmatches altijd ver van de rest spawnde, en ik dus niemand kon doden, waardoor ik ver achter kwam te staan. :puh: Nouja, voor de rest ging het vaak niet zo goed, en bij die TDM was het eerst Dieko en Marty tegen mij, Tim en HyperHayte. Dan ging Dieko weg, en moest Marty het alleen doen! Bij de laatste 20 seconden stonden bij iets van een 80 dollar voor, en HyperHayte was dan zo stom om gewoon in het gezichtsveld van Marty te gaan lopen, waardoor wij verloren. :duh: Nouja, het is niet zo erg. :puh:

:schater:

Ik ging daarna wat freemode doen met Bio,Robin,Martin en LangeDraak.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1108960

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst. Ledenlijst PS3.

Verder kan je stemmen op je favoriet in de Competitie (Excuses dat de poll er 2 dagen later staat). Klik hier

Geplaatst:
comment_1109154

Ja idd dat was echt dom :puh: Ik wilde ook gwn blijven staan en wachten tot die 15 sec voorbij waren,

alleen jullie gingen naar Marty rennen, waardoor Marty nog net HyperHayte neer kon knallen.

@Dieko

Ja klopt, maar het lag toen aan mijn internet verbinding. Ik heb toen me internetkabel eruit en erin gedaan en gta opnieuw opgestart en toen deed hij het wel gewoon weer goed. De laatste 4 games gingen gewoon goed, alleen kon ik de laatste match met jou erbij, niet op jou schieten zoals dat al de hele meeting niet goed ging. En toen jij weg was had niemand ergens last meer van. Dus misschien lag het ook wel aan jou verbinding..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.