Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1109165
Inderdaad, het was trouwens ook heel irritant dat ik bij sommige deathmatches altijd ver van de rest spawnde, en ik dus niemand kon doden, waardoor ik ver achter kwam te staan. :puh: Nouja, voor de rest ging het vaak niet zo goed, en bij die TDM was het eerst Dieko en Marty tegen mij, Tim en HyperHayte. Dan ging Dieko weg, en moest Marty het alleen doen! Bij de laatste 20 seconden stonden bij iets van een 80 dollar voor, en HyperHayte was dan zo stom om gewoon in het gezichtsveld van Marty te gaan lopen, waardoor wij verloren. :duh: Nouja, het is niet zo erg. :puh:

Ja idd dat was echt dom :puh: Ik wilde ook gwn blijven staan en wachten tot die 15 sec voorbij waren,

alleen jullie gingen naar Marty rennen, waardoor Marty nog net HyperHayte neer kon knallen.

@Dieko

Ja klopt, maar het lag toen aan mijn internet verbinding. Ik heb toen me internetkabel eruit en erin gedaan en gta opnieuw opgestart en toen deed hij het wel gewoon weer goed. De laatste 4 games gingen gewoon goed, alleen kon ik de laatste match met jou erbij, niet op jou schieten zoals dat al de hele meeting niet goed ging. En toen jij weg was had niemand ergens last meer van. Dus misschien lag het ook wel aan jou verbinding..

Ik snap het niet meer.

Bij RPG gevecht toen jij weg ging alles weer goed.

Of hebben wij allebei problemen met internet,want dit is nog nooit bij mij gebeurd.

Geplaatst:
comment_1109322

Joppie-saus was er weeral niet, dus wou ik maar even de meeting overnemen. Spijtig genoeg heeft de meeting maar een 10 minuutjes tot een kwartiertje geduurd. :(

Mocht je de rankingspunten willen weten, hier komen ze:

DM GTA Race LKZ Totaal
Hanneswasco 10 9 1 20
Crankeye 9 10 1 20
Timking99 7 8 1 16
Urkaandezee 8 7 1 16
Geplaatst:
comment_1109519
Joppie-saus was er weeral niet, dus wou ik maar even de meeting overnemen. Spijtig genoeg heeft de meeting maar een 10 minuutjes tot een kwartiertje geduurd. :(

DM GTA Race LKZ Totaal
Hanneswasco 10 9 1 20
Crankeye 9 10 1 20
Timking99 7 8 1 16
Urkaandezee 8 7 1 16

joppie geeft toch zaterdag geen meeting :?:?0_0

Geplaatst:
comment_1109593

DM GTA Race LKZ Totaal
Hanneswasco 10 9 1 20
Crankeye 9 10 1 20
Timking99 7 8 1 16
Urkaandezee 8 7 1 16

joppie geeft toch zaterdag geen meeting :?:?0_0

Kijk op LibertyKillerZ BLOG.

Geplaatst:
comment_1109618

Dat was echt cool :D Ik dacht echt "shit het scheelt nog één kill en dan heb ik gewonnen". Toen kwam Hayte en toen kon ik nog net winnen. Toen Dieko er nog was leden we zware verliezen :-( Hanneswasco kon me echt al van haast onmogelijke afstanden al raken, ik denk dat dat ook was met ranks te maken heeft (meer health, hogere lock on afstand??). Maarja was wel leuk :)

Alleen een paar rondes kon ik maar in een woord ofschrijven: L A G

Met die RPG DM moest je gewoon rekening houden met het feit dat ie pas na 10 seconden ofzo ontploften dus ik schoot tegen een muur, en tien seconden later ging iemand daar dekking nemen en die was dus de sigaar :sigaar:

Na de 1e ronde kreeg ik dit: "Disconnected from game session..." En een paar rondes kon ik niet joinen. "Unable to join a game where you have been kicked from".

Maarja het was wel leuk :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1109937

DM GTA Race LKZ Totaal
Hanneswasco 10 9 1 20
Crankeye 9 10 1 20
Timking99 7 8 1 16
Urkaandezee 8 7 1 16

Zal de punten morgen erin zetten.

Morgen is er een meeting om 15:00 en we moeten ff kijken wat we nu met die zaterdag gaan doen, want het is op zich ook wel weer veel 4 meetings achter elkaar en vandaag was joppie wéér niet aanwezig (4e keer achter elkaar), dus ik denk dat die zaterdag dus verdwijnt. Als hij graag op zaterdag wil en hij krijgt die kans, moet ie er ook zijn :puh:

Ieder geval dank aan Hanneswasco voor het overnemen van de meeting.

Geplaatst:
comment_1110266

DM GTA Race LKZ Totaal
Hanneswasco 10 9 1 20
Crankeye 9 10 1 20
Timking99 7 8 1 16
Urkaandezee 8 7 1 16

Zal de punten morgen erin zetten.

Morgen is er een meeting om 15:00 en we moeten ff kijken wat we nu met die zaterdag gaan doen, want het is op zich ook wel weer veel 4 meetings achter elkaar en vandaag was joppie wéér niet aanwezig (4e keer achter elkaar), dus ik denk dat die zaterdag dus verdwijnt. Als hij graag op zaterdag wil en hij krijgt die kans, moet ie er ook zijn :puh:

Ieder geval dank aan Hanneswasco voor het overnemen van de meeting.

141 pagina's we halen the car-dealers in :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1110835

Meeting: zaterdag 14 september & zondag 15 september 2008

PSN DM RCE RCE DM TDM RCE MAF COP DM LKZ TOTAL
Hanneswasco 10 9 9 10 10 9 5 5 9 1 +77
Kai-ShockWave 10 9 10 7 10 10 8 1 +65
nick_kerkwijk 8 5 10 10 10 10 10 1 +64
timking99 7 8 5 8 5 8 5 5 7 1 +59
DiekoThaKurd 7 7 5 1 +20
CrankyEye 9 10 1 +20
urkaandezee 8 7 1 +16
svenw1 6 5 1 +12

Punten worden zo meteen opgeteld in de ledenlijst. Daarnaast staat de nieuwe blog online :)

Geplaatst:
comment_1111332
Meeting: zaterdag 14 september & zondag 15 september 2008

PSN DM RCE RCE DM TDM RCE MAF COP DM LKZ TOTAL
Hanneswasco 10 9 9 10 10 9 5 5 9 1 +77
Kai-ShockWave 10 9 10 7 10 10 8 1 +65
nick_kerkwijk 8 5 10 10 10 10 10 1 +64
timking99 4 3 5 8 5 8 5 5 7 1 +51
DiekoThaKurd 7 7 5 1 +20
CrankyEye 9 10 1 +20
urkaandezee 8 7 1 +16
svenw1 6 5 1 +12

Punten worden zo meteen opgeteld in de ledenlijst. Daarnaast staat de nieuwe blog online :)

Waarom staat er bij mij bij zaterdag 4 en 3?? :duh:^_^:7

Geplaatst:
comment_1111739
Dat was echt cool :D Ik dacht echt "shit het scheelt nog één kill en dan heb ik gewonnen". Toen kwam Hayte en toen kon ik nog net winnen. Toen Dieko er nog was leden we zware verliezen :-( Hanneswasco kon me echt al van haast onmogelijke afstanden al raken, ik denk dat dat ook was met ranks te maken heeft (meer health, hogere lock on afstand??). Maarja was wel leuk :)

Alleen een paar rondes kon ik maar in een woord ofschrijven: L A G

Met die RPG DM moest je gewoon rekening houden met het feit dat ie pas na 10 seconden ofzo ontploften dus ik schoot tegen een muur, en tien seconden later ging iemand daar dekking nemen en die was dus de sigaar :sigaar:

Na de 1e ronde kreeg ik dit: "Disconnected from game session..." En een paar rondes kon ik niet joinen. "Unable to join a game where you have been kicked from".

Maarja het was wel leuk :D

bij die TDM had ik nog niemand vermoord, dus ik dacht, ik probeer gewoon zo dichtbij mogelijk te komen (dichterbij dus meer accuracy), maar dat lukte dus niet helemaal :puh:

Geplaatst:
comment_1111997
Nouja the car dealers gaan een aanklacht dienen bij the families tegen the mafia :7

laat ze maar proberen :duh:

Ik weet nie , maar jullie vinden ons niet leuk (DOS) Dus ik ben voor de TCD .

Nouja laten we het maar uitvechten in het Gangs & corporations , deze clan heeft er niks mee te maken :puh:

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1112034

Hallo hallo.

Ik wil allereerst even uitleggen waarom ik geen Liberty Storie

heb neergeplant in de LKZ-blog, en waarom ik de afgelopen dagen

(en de komende dagen waarschijnlijk ook) inactief ben/was.

Verder heb ik geen Storie ingetikt omdat ik ook geen onderwerp-

suggesties binnenkreeg, en dus niet kan bedenken. Ik wil graag

deze week wél onderwerpsuggesties, liefst in een reactie in mijn

profiel, of gewoon PB.

Ik was dit weekend afwezig in verband met drukte en ziekte.

Ik houd namelijk ineens geen eten meer binnen, dat keert binnen

een paar uur via mijn mond terug de wijde wereld in.. Het hele

gezin is aan de beurt, en zoals altijd ben ik weer degene die er

het laatst plezier van krijgt, maar ook 't langst last van heeft.

Ik wil vanavond wél nog proberen om de race-avond door te laten

gaan, maar zodra ik weer wat uitkots is het voor mij welletjes geweest,

vandaar dat ik nu ook vraag aan de vervangers of er daarvan ten

minste één aanwezig wilt zijn. Ik wil de avond laten beginnen om

19:00 uur.

Mvg,

Alex

Bewerkt: door Wienish

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.