Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1112661
Bahbah, ik maakte per ongeluk een foutje, waardoor

ik (net aan het einde van het bericht) alles gewist kreeg.

Heb even geen zin om tabellen te maken, misschien morgen.

Ik zal nu daarom alleen het belangrijkste opnoemen, dat

is het totaal aantal verdiende punten, minst verdiend staat

onder en meest verdiend boven. Dit is inclusief de deelnamepunt!

Nick-Kerkwijk: 111

Kai-Shockwave: 100

Wienish: 97

Hanneswasco: 94

Dieko: 85

End of the riot: 75

Robin B: 9

wow 111 puten. ik dacht dat ik er net 60 had:P is toch record of loop ik nu achter?

Je loopt achter..

Record stond geloof ik op 135 ofzo :$

Was dat niet btw ook van jou? :puh:

Was in ieder geval gehaald op mijn avondje.

En jullie hadden geluk met de races: 5 minuten langer doorgegaan en ik was vertrokken,

moest kotsen :$

Geplaatst:
comment_1112985

Hoeveel races hebben jullie nog gedaan nadat ik weg ging? Nouja, zaterdag zal dus waarschijnlijk de match tegen de musketeers zijn, het lijkt me best als we in de middag of de dag ervoor eens goed trainen. :)

Geplaatst:
comment_1113085
Hoeveel races hebben jullie nog gedaan nadat ik weg ging? Nouja, zaterdag zal dus waarschijnlijk de match tegen de musketeers zijn, het lijkt me best als we in de middag of de dag ervoor eens goed trainen. :)

Vrijdagavond lijkt mij een goed tijdstip om te trainen.

Geplaatst:
comment_1113168

Vrijdagavond lijkt mij een goed tijdstip om te trainen.

misschien is het beter om zaterdag rond een uur of 6 ofzo te trainen, dan zijn we al een beetj ingespeeld..

maja zeg het maar..

Geplaatst:
comment_1113254

Wij hebben in totaal 13 races gedaan.

Volgens mijn kaartje ben jij vertrokken vlak voor

de laatste race (de GTA Race), maar je hebt race

12 wel nog afgemaakt. Dus we hebben nog één race

gedaan (GTA Race, 4 personen) nadat jij wegging.

Geplaatst:
comment_1113257
Ik heb dus nu een headset, en ik kan alleen vrijdag en zaterdag trainen en dan zaterdag avond clanwarren. Dussss... Bij deze.

Duss bij deze kan je meedoen :Y

En je hebt een headset :dans:

Doet jouw headset het prima?

Geplaatst:
comment_1113286
Mijn headset werkt prima, ik had laatst een heel gesprek met een Spanjaard over coffeeshops in Nederland ^_^

:schater: :schater:

Ik had ook een gesprek met een Italiaan.

Hij sprak zo mooi mijn naam uit :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1113290
Nick-Kerkwijk: 111

Kai-Shockwave: 100

Wienish: 97

Hanneswasco: 94

Dieko: 85

End of the riot: 75

Robin B: 9

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst. Daarnaast feliciteer ik Nick met het nieuwe record van 111! :)

Belangrijke mededeling:

Alle data's en teams waren al bekend voor het komende dagen, maar dit bericht is nog even ter herinnering!

Geplaatst:
comment_1113296

Kai ik kan niet doordeweeks. Het is wel heel erg leip om studiebegeleiding af te zeggen voor een GTA IV toernooi. En ik dacht dat ik bij Hanneswasco zat? Nouja, hoe valt dit te regelen dan?

Geplaatst:
comment_1113300
De Spanjaard sprak mijn naam perfect uit :Y In tegenstelling tot velen anderen. martieseehaa. Zo spreek je het uit. Voordegenen die het niet weten :)

Heet je in het echt Marty?

Of is Ceha je achternaam of heb je dat zelf verzonnen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1113312
Kai ik kan niet doordeweeks. Het is wel heel erg leip om studiebegeleiding af te zeggen voor een GTA IV toernooi. En ik dacht dat ik bij Hanneswasco zat? Nouja, hoe valt dit te regelen dan?

Zoals als vermeldt is in een reactie bij het event hadden jullie dat even neer moeten zetten bij dat item :puh:

Als ik nu teams ga wijzigen, komt straks iedereen met berichten dat hij ook ergens anders wil. en als ik dan weiger krijgen we het gezeik dat het bij jullie wel mag en bij de andere niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.