Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1113336
Mij maakt het niets uit dat ik bij Biocount zit, ik mag hem wel, maar ik kan gewoon niet doordeweeks :cry: Je mag me zonodig uitschrijven.

Oh oké jammer. Wil misschien iemand in de plaats komen van MartyCeha die nog niet staat ingeschreven?

Geplaatst:
comment_1113406
De Spanjaard sprak mijn naam perfect uit :Y In tegenstelling tot velen anderen. martieseehaa. Zo spreek je het uit. Voordegenen die het niet weten :)

Je zou eens moeten horen hoe ze mijn naam uitspreken "Heinnuswescoo". :puh:

Geplaatst:
comment_1113410
De Spanjaard sprak mijn naam perfect uit :Y In tegenstelling tot velen anderen. martieseehaa. Zo spreek je het uit. Voordegenen die het niet weten :)

Je zou eens moeten horen hoe ze mijn naam uitspreken "Heinnuswescoo". :puh:

mijn naam word meestal als sWen uitgesproken :duh:

word er irritant van het is sVen :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1113421

TOERNOOI UITGESTELD

Omdat er nu al 3 mensen zich hebben uitgeschreven is de kans té groot dat niet iedereen morgen aanwezig is, ondanks de mails die ik gestuurd heb. want het werkt gewoon niet als er maar 1 speelt in een team.

Daarom zullen de teams verdwijnen. Deze week zal ik een programma maken waar iedereen individueel strijdt. Het werkt hetzelfde als bij het liberty Racing toernooi. Er wordt 1 wedstrijd op elk gebied gespeeld. De winnaar die de meeste punten aan het eind heeft wint het toernooi.

Het toernooi gaat dan waarschijnlijk ook naar de zaterdag, omdat dan iedereen tenminste vrij heeft :puh:

Meer info daarover komt deze week nog. Dus hierbij gaat het morgen niet door. Morgen is trefpunt er weer gewoon om 19:00. Ik zal proberen de host te zijn, als ik niet optijd aanwezig ben, mag een andere organisator het overnemen.

Geplaatst:
comment_1113565

Woehoe dan kan ik toch nog meedoen :D Alleen heb ik binnenkort wel een baantje. En een sport. Jaja ik heb het druk. Mijn digitale leven moet er helaas maar onder lijden, ik houdt meer van het echte :puh: Maar goed ik kan deze zaterdag nog.

Geplaatst:
comment_1114013
Ik denk zelf dat ik deze clan ga verlaten , ik weet nog niet 100% .

wat ga je dan doen :?

Het is veels te druk voor mij . Steeds die meetings , maar wel leuke :) . Maar ik heb het druk met mijn eigen gang: DOS waar jij bezwaar op hebt :puh: . Maar ik wil niet weg gaan , maar ik ga een 1 weekje me met mijn eigen gang bezig houdn :) Maar daarna kom ik weer terug :D

Geplaatst:
comment_1114045

Het is veels te druk voor mij . Steeds die meetings , maar wel leuke :) . Maar ik heb het druk met mijn eigen gang: DOS waar jij bezwaar op hebt :puh: . Maar ik wil niet weg gaan , maar ik ga een 1 weekje me met mijn eigen gang bezig houdn :) Maar daarna kom ik weer terug :D

dus je gaat niet weg :Y

Geplaatst:
comment_1114265

Nee maar de kans is groot dat ik niet echt deze weken met meetings ga bezighouden .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1114604

Nee maar de kans is groot dat ik niet echt deze weken met meetings ga bezighouden .

Oké, bedankt dat je het even meldt ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1114682

Waren er eigenlijk nog wat mensen bij Trefpunt? Kwam wat later thuis dan geplant, dus ieder geval bedankt die het even heeft overgenomen :)

Had vandaag dat Folding@Home en nieuwe firmware ook gedownload, maar dat folding@home is best vaag :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.