Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1116976
PSN DM DM DM TDM RACE GTAR DM RCE LKZ TOTAL
Timking99 9 7 8 5 10 10 8 10 1 +67
Hanneswasco 8 10 10 10 6 8 9 0 1 +61
HyperHayte 7 6 6 10 8 7 7 9 1 +60
MartyCeha 10 0 0 10 7 9 10 8 1 +54
Nick-Kerkwijk 0 8 9 5 9 6 0 0 1 +37
DiekoThaKurd 6 9 7 5 0 0 0 0 1 +27
Svenw1 5 0 5 0 0 0 0 0 1 +10
Diamond-1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 +5

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst.

Bij de Liberty Competition staan de standen gelijk. Er kan hier gestemd worden op jou favoriet!

@ end of the riot: Goedemorgen ^_^

Geplaatst:
comment_1116984
PSN DM DM DM TDM RACE GTAR DM RCE LKZ TOTAL
Timking99 9 7 8 5 10 10 8 10 1 +67
Hanneswasco 8 10 10 10 6 8 9 0 1 +61
HyperHayte 7 6 6 10 8 7 7 9 1 +60
MartyCeha 10 0 0 10 7 9 10 8 1 +54
Nick-Kerkwijk 0 8 9 5 9 6 0 0 1 +37
DiekoThaKurd 6 9 7 5 0 0 0 0 1 +27
Svenw1 5 0 5 0 0 0 0 0 1 +10
Diamond-1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 +5

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst.

Bij de Liberty Competition staan de standen gelijk. Er kan hier gestemd worden op jou favoriet!

@ end of the riot: Goedemorgen ^_^

ik wil is een keer winnen :{

Geplaatst:
comment_1117197

Ziezo, ik heb mijn nieuwe artikel voor de volgende LKZ Blog klaar :)

Deze week gaat 't over de irritante foutmeldingen en andere

ergernissen bij MPIV.

Edit: zie net dat Robin verbannen is.

werd tijd! ehh, weet iemand de

reden vd ban?

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1117295
ik moet wel zeggen dat het vaak lang duurde voordat we aan een nieuw spel konden beginnen, doordat TimKing later in de Next Mode lobby dan de rest...

Dat komt omdat de organisator/host alle plaatsen van jullie moet opschrijven voor de puntentabel die je boven jou post ziet staan. Daarom duurt het even voordat timking kan doorklikken naar het volgende scherm, omdat hij eerst alles moet noteren van jullie.

oh ja, nog niet aan gedacht :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1117580
Wie komt er op GTA IV?

Ik heb een nieuwe glitch gevonden!!

Haha lache xD Ik kom zo wel ff op gta ^_^ lama, kan niet..

Geplaatst:
comment_1117834
iedereen die MSN heeft mag mij toevoegen :tu:sven.willaert (at) hotmail DOT com[/font]

een vraagje zit robin nu nog in de clan want het is wel vet irritant dat hij gebanned is :(

het lijkt me wel dat hij in de clan blijft, alleen weet hij niet wanneer de meetings zijn (gasten kunnen namelijk (nog steeds niet hint hint) de blogs bekijken), dus zal hij geinformeerd worden door een ander lid via email (ken iemand zijn email adres?) of PSN PM

Geplaatst:
comment_1117873
iedereen die MSN heeft mag mij toevoegen :tu:sven.willaert (at) hotmail DOT com[/font]

een vraagje zit robin nu nog in de clan want het is wel vet irritant dat hij gebanned is :(

het lijkt me wel dat hij in de clan blijft, alleen weet hij niet wanneer de meetings zijn (gasten kunnen namelijk (nog steeds niet hint hint) de blogs bekijken), dus zal hij geinformeerd worden door een ander lid via email (ken iemand zijn email adres?) of PSN PM

Ik denk dat wij (meeting-organisatoren, Kai en heeeel misschien een klein aantal leden) nog

gaan discussiëren over Robin B. Hij is namelijk verbannen en kan dus niet al te makkelijk op

dit forum kijken naar hoeveel punten hij gescoort heeft in een avond, en hij kan volgens mij

net zo moeilijk kijken in de blog. Verder neem ik aan dat Robin B niet onterecht (dus mét een

goede reden) verbannen is, en het zal ons dus een slechte naam bezorgen om verbannen leden

in onze clan te laten blijven, zeker als deze personen zelf ook geen beste reputatie hebben. Als

voorbeeld wil ik hierbij graag The Holland Play noemen, waar je niemand ziet die iets tegen Hout-

worm hebt, terwijl er ook zat mensen zijn die er met afschuw over praten. Zo willen we natuurlijk

niet dat LibertyKillerZ eindigt.

Dus ehh, eerlijk gezegd heb ik er niet teveel vertrouwen in dat Robin B in de clan blijft.

Mvg,

Alex

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.