Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1117973

precies riot. :tu:

Wou trouwens even zeggen dat ik 22 september tot 4 oktober weg ben.

Lekker bruin bakken in een 5 sterren resort all inclusive (onbeperkt vreten en zuipen dus :D)

Heel mischien kom ik nog ff HALF bij de meetting maar denk niet dat ik het ga halen..

Moet namelijk nog veel doen voor me vakantie.

Als ik jullie niet meer spreek dan tot 4 oktober :puh::cya: :cya: :tu::dans:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1117993
Ik denk dat wij (meeting-organisatoren, Kai en heeeel misschien een klein aantal leden) nog

gaan discussiëren over Robin B. Hij is namelijk verbannen en kan dus niet al te makkelijk op

dit forum kijken naar hoeveel punten hij gescoort heeft in een avond, en hij kan volgens mij

net zo moeilijk kijken in de blog. Verder neem ik aan dat Robin B niet onterecht (dus mét een

goede reden) verbannen is, en het zal ons dus een slechte naam bezorgen om verbannen leden

in onze clan te laten blijven, zeker als deze personen zelf ook geen beste reputatie hebben. Als

voorbeeld wil ik hierbij graag The Holland Play noemen, waar je niemand ziet die iets tegen Hout-

worm hebt, terwijl er ook zat mensen zijn die er met afschuw over praten. Zo willen we natuurlijk

niet dat LibertyKillerZ eindigt.

Dus ehh, eerlijk gezegd heb ik er niet teveel vertrouwen in dat Robin B in de clan blijft.

Mvg,

Alex

Is idd beter om even te overleggen wat we met hem gaan doen, voordat er gezeik gaat komen :puh:

Herinnering:

Zondag 21 september 2008

Organisatie: Kai-ShockWave
Game modes: Alle mode's
Tijd: 15:00
Opmerkingen: -

@ biocount: Alvast fijne vakantie, maar spreek je nog wel ff :puh:

Geplaatst:
comment_1117997
precies riot. :tu:

Wou trouwens even zeggen dat ik 22 september tot 4 oktober weg ben.

Lekker bruin bakken in een 5 sterren resort all inclusive (onbeperkt vreten en zuipen dus :D)

Heel mischien kom ik nog ff HALF bij de meetting maar denk niet dat ik het ga halen..

Moet namelijk nog veel doen voor me vakantie.

Als ik jullie niet meer spreek dan tot 4 oktober :puh::cya: :cya: :tu::dans:

:O nu heb je me jaloers gemaakt :-(

naar welk land ga jij 8);)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1118088
Lol, ik heb gestemd maar nu is de stand 1-1-1-1. :7

Jah dat schiet ook lekker op :schater: haha :puh:

laat mij gewoon 2 keer stemmen 8):puh:

Is niet mogelijk :puh:

Geplaatst:
comment_1118147
ik heb een DNS server error, waardoor ik neit eens aan kan melden op PSN, maar op me pc kan ik wel op het internet...

misschien kom ik dus niet bij de meeting...

Je moet dan je internetkastje uit doen en daarna weer aan.

Geplaatst:
comment_1118436

Na lang wikken en wegen heb ik besloten op uit de clan te stappen...

de reden daarvoor is dat ik simpelweg gewoon geen gta 4 meer speel, er zijn nu weer andere spellen die ik leuker vind enzo.

sorry voor alle dagen dat ik niet kwam opdagen om een meeting te organiseren (en dat zijn er veel), soms kon ik er zelf niets aan doen, soms wel.

ik hoop dat ik nu niet al mijn 'vrienden' :-( nu kwijt ben; kai, bio maar ook martin enzo.

je kan me altijd nog bereiken via pm of psn, en mocht er nog ooit iets groots (een groote liberty event ofzo) aankomen, dan zou ik daar nog graag aan mee willen doen ;) .

ik wil ook geen lid meer zijn want ik kom dan toch niet naar de meetings.

en mochten jullie nog een keer tege me willen game, ik speel nu vooral cod4.

sorry dat ik deze beslissing nu heb genomen maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.

dankuwel voor alles _O_ , ik heb het écht onwijs naar me zin gehad in de clan, ik heb vaak de slappe lach gehad als bio weer is een onverwachte opmerking maakte :puh:.

ik vind toch dat de sfeer minder leuk was dan eerst, ik denk dat het komt omdat er zoveel leden bijkomen.

nou genoeg gepraat!

adieu, ciao, toedeloe, au revoir, auf wiedersehen & good bye!

Joppie-saus

Radio Es.

Peter

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1118538
Na lang wikken en wegen heb ik besloten op uit de clan te stappen...

de reden daarvoor is dat ik simpelweg gewoon geen gta 4 meer speel, er zijn nu weer andere spellen die ik leuker vind enzo.

sorry voor alle dagen dat ik niet kwam opdagen om een meeting te organiseren (en dat zijn er veel), soms kon ik er zelf niets aan doen, soms wel.

ik hoop dat ik nu niet al mijn 'vrienden' :-( nu kwijt ben; kai, bio maar ook martin enzo.

je kan me altijd nog bereiken via pm of psn, en mocht er nog ooit iets groots (een groote liberty event ofzo) aankomen, dan zou ik daar nog graag aan mee willen doen ;) .

ik wil ook geen lid meer zijn want ik kom dan toch niet naar de meetings.

en mochten jullie nog een keer tege me willen game, ik speel nu vooral cod4.

sorry dat ik deze beslissing nu heb genomen maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.

dankuwel voor alles _O_ , ik heb het écht onwijs naar me zin gehad in de clan, ik heb vaak de slappe lach gehad als bio weer is een onverwachte opmerking maakte :puh:.

ik vind toch dat de sfeer minder leuk was dan eerst, ik denk dat het komt omdat er zoveel leden bijkomen.

nou genoeg gepraat!

adieu, ciao, toedeloe, au revoir, auf wiedersehen & good bye!

Joppie-saus

Radio Es.

Peter

Erg jammer dat je de clan verlaat. Was altijd erg gezellig. En je kan altijd weer terugkomen als je weer eens zin hebt in GTA of we kunnen altijd nog eens Free Mode doen met bv biocount en martin. :)

Geplaatst:
comment_1118553

De meeting was echt leuk :D Ik werd volgens mij een stuk of 5 × eerste :)

Was vooral leuk bij de free race. Hanneswasco lag 2e en ik 3e. De finish was onder een viaduct. Hanneswasco was uit de auto gestapt en liep ernaartoe. En ik sprong met de auto van de brug af en werd nog net 2e :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.