Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1118556
De meeting was echt leuk :D Ik werd volgens mij een stuk of 5 × eerste :)

Was vooral leuk bij de free race. Hanneswasco lag 2e en ik 3e. De finish was onder een viaduct. Hanneswasco was uit de auto gestapt en liep ernaartoe. En ik sprong met de auto van de brug af en werd nog net 2e :D

ik vond de meetig kut[/font]

allemaal van die vage kut[/font] connectie problemen :duh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1118574

Puntentelling meeting: Zondag 21 september 2008

Leuke meeting met ene paar connectieproblemen. Verder wil ik dit nog een keer melden: Graag niet je XMB (berichtenscherm in PSN) openen als het spel aan het laden ("LOADING") is!. Dit zorgt ervoor dat jou spel vastloopt en wij niet de mode kunnen starten. Mijn dank.

Bij de 2e mode liep mijn ps3 vast en heb ik dus niet de eindstand gezien. Alle deelnemers die in mode 1 aanwezig waren krijgen 10 punten voor die mode.

PSN RCE DM TDM COP RCE DM RCE DM RCE TDM LKZ TOTAL
MartyCeha 4 10 10 10 10 10 9 10 10 10 1 +94
Hanneswasco 8 10 5 10 8 8 8 9 7 10 1 +84
DiekoThaKurd 7 10 5 10 5 9 6 8 5 8 1 +74
Kai-ShockWave 10 10 10 5 6 6 5 6 6 4 1 +69
HyperHayte 6 10 7 10 7 9 4 1 +54
BARTYYY 10 5 9 7 5 8 1 +45
nick_kerkwijk 5 10 10 5 7 1 +38
timking99 9 10 5 1 +25
svenw1 3 10 10 1 +24

Punten worden zo snel mogelijk in de lijst opgeteld.

Geplaatst:
comment_1118614

Mag ik alleen even vragen waarom er bij de agenda voor vandaag alle Mode's stond, terwijl we maar 3 verschillende modes hebben gedaan?

Dat vind ik juist leuk aan een Zondag, het is niet eentonig, behalve vandaag, aangezien het DM, Race, DM, Race enz. was...

ik was er vandaag soms niet doordat ik mijn ma moest helpen...

btw, wat gaat er met het DM Toernooi gebeuren?

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1118663
Mag ik alleen even vragen waarom er bij de agenda voor vandaag alle Mode's stond, terwijl we maar 3 verschillende modes hebben gedaan?

Dat vind ik juist leuk aan een Zondag, het is niet eentonig, behalve vandaag, aangezien het DM, Race, DM, Race enz. was...

ik was er vandaag soms niet doordat ik mijn ma moest helpen...

btw, wat gaat er met het DM Toernooi gebeuren?

DM, TDM, Race, GTA Race, Cops 'n Crooks hadden we gedaan. Mafiya , car jacking en turf kwamen deze week niet aan bod en dat kan gebeuren...

Verder info over het toernooi staat in de nieuwe editie van de blog die zo meteen online komt...

Geplaatst:
comment_1118838

Mensen ik wil mij graag afmelden voor LibertyCityKillerz. Dit licht niet aan de clan of aan de mensen erin, maar meer aan mijzelf. Ik verlies namelijk mijn plezier in het spelen van Grand Theft Auto IV. Daarom hoeven jullie niet bang te zijn dat ik me bij een andere gang aansluit, want ik stop er gewoon mee.

Verder heb ik alle mensen van de clan uit mijn PSN list verwijderd om zo'n 1/2 mensen na. Ik hoop dat jullie mijn beslissing snappen, het ga jullie goed.

Rullez :cya:

Geplaatst:
comment_1118844
Mensen ik wil mij graag afmelden voor LibertyCityKillerz. Dit licht niet aan de clan of aan de mensen erin, maar meer aan mijzelf. Ik verlies namelijk mijn plezier in het spelen van Grand Theft Auto IV. Daarom hoeven jullie niet bang te zijn dat ik me bij een andere gang aansluit, want ik stop er gewoon mee.

Verder heb ik alle mensen van de clan uit mijn PSN list verwijderd om zo'n 1/2 mensen na. Ik hoop dat jullie mijn beslissing snappen, het ga jullie goed.

Je hebt mij toch niet verwijderd? :) Nouja, het ga je goed, en ik speel ooit nog wel eens IV met je! Bye! :cya:

Geplaatst:
comment_1118866

je hoeft me niet te verwijderen hoor :N

Geplaatst:
comment_1118888

Wel jammer dat de laatste tijd zoveel 'grote' personen binnen

de clan opstappen. Robin B ivm ban (ok, hij boeit me vrij weinig

eerlijk gezegd), joppie-saus áka Radio Es. (meeting-organisator),

en berucht lid CrankEye áka Rullez, die meestal wel hoog terecht-

kwam aan het einde van een rondje.

Geplaatst:
comment_1118968

Je hebt mij toch niet verwijderd? :) Nouja, het ga je goed, en ik speel ooit nog wel eens IV met je! Bye! :cya:

Zoals ik al zei houd ik 1/2 mensen, en daar ben jij er één van omdat ik al met jou online gamede voordat ik bij de clan kwam. ;)
Wel jammer dat de laatste tijd zoveel 'grote' personen binnen

de clan opstappen. Robin B ivm ban (ok, hij boeit me vrij weinig

eerlijk gezegd), joppie-saus áka Radio Es. (meeting-organisator),

en berucht lid CrankEye áka Rullez, die meestal wel hoog terecht-

kwam aan het einde van een rondje.

Zoals ik al zei licht het niet aan de clan, maar aan mezelf. Ik raak gewoon het plezier kwijt met het spelen van GTA IV. ;)

Geplaatst:
comment_1119055

Wat een klote meeting was dat zeg. Sorry dat ik al zo snel weg ging,

maar mijn verbinding deed echt raar. als vanaf het begin kon ik op niemand schieten,

want niemand ging dood bij mij, of pas na kwartier stond er dat ik er een kill bij had.

toen kreeg ik een foutmelding, iets met disconnected, dus had me ps3 uit en weer

aan gezet. Toen d8 ik dat hij het weer normaal deed, maar bij de 3e mode, was er

weer iets met me verbinding, en werd ik weer uit de game gezet. Dus heb toen me controler

tegen de muur aan gesmeten, en me ps3 uitgezet. Werd er echt knettergek van.

Geplaatst:
comment_1119062
Wat een klote meeting was dat zeg. Sorry dat ik al zo snel weg ging,

maar mijn verbinding deed echt raar. als vanaf het begin kon ik op niemand schieten,

want niemand ging dood bij mij, of pas na kwartier stond er dat ik er een kill bij had.

toen kreeg ik een foutmelding, iets met disconnected, dus had me ps3 uit en weer

aan gezet. Toen d8 ik dat hij het weer normaal deed, maar bij de 3e mode, was er

weer iets met me verbinding, en werd ik weer uit de game gezet. Dus heb toen me controler

tegen de muur aan gesmeten, en me ps3 uitgezet. Werd er echt knettergek van.

zou aan je NAT type kunnen liggen?

Sterkte van de internet verbinding?

BTW, soz Dieko toen ik je ramde in die ene Race in Drag Kings, ik moest uitwijken voor de midden berm, maar wijkte iets te ver uit...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.