Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1034364

dan stel ik de clans wel samen maar dan doe ik dat morgen pas als langedraak het goed vind want ik moet nu naar mijn werk en ik zou die meeting van marcel dan eventueel ook wel willen overnemen

Geplaatst:
comment_1034367
Mijn dank voor jullie inschrijving.

Ik weet natuurlijk niet hoe het aangemelde team tot stand is gekomen maar als ik naar jullie leden kijk (21 stuks want de 9 op valideren heb ik niet meegetelt aangezien deze niet actief zijn) kunnen jullie 4 a 5 teams opstellen... :duh:

Mijn vraag is dan of jullie niet alleen de beste van jullie clan op pad willen sturen maar voor het toernooi zou het leuk zijn als er veel teams waren... :tu:

De aces zijn natuurlijk welkom maar dit toernooi gaat om de gezelligheid en niet om wie er het beste is.

Mijn mening is dit een eerste kennismaking met de verschillende clans. Dus denk er nog even over na ofdat je alleen je beste wilt sturen... Want ik denk dat er meer leden zullen zijn die wel willen en met jullie ledenaantal moet het geen probleem zijn om meerdere teams op te stellen... :Y

Hoop dat jullie hier over willen nadenken en voor het opgegeven team kan ik alleen maar zeggen: Leuk dat jullie aanwezig zijn en we zien elkaar on-line _O_

Doet Kai als ie terug is.

Geplaatst:
comment_1034687
Meeting gaat niet door van vanavond,

Heb aldoor druk vanavond barbecue morgen ben ik er niet zondag niet volgende week niet,

Heb even geen tijd om overal op te reageren.

was de barbeque nog lekker marcel ^_^

Geplaatst:
comment_1034797

@ Houtworm: Prima als je team wilt samenstellen. Dan hebben we misschien toch nog een Toernooi.

@ Marcel: Leuk zo'n antwoord doet kai als hij terug is..... :duh: Ben blij dat je posts ook leest en dus weet dat dan de deadline al lang en breed verstreken is!!!!! Dus een beetje een vreemd antwoord....

Geplaatst:
comment_1034817
@ Houtworm: Prima als je team wilt samenstellen. Dan hebben we misschien toch nog een Toernooi.

@ Marcel: Leuk zo'n antwoord doet kai als hij terug is..... :duh: Ben blij dat je posts ook leest en dus weet dat dan de deadline al lang en breed verstreken is!!!!! Dus een beetje een vreemd antwoord....

Ach het gaat hem alleen om de status co 'leader'.

Maarja dat heb je al gauw met kinderen van 13 :tu:

Gelukkig is kai wel serieus bezig. _O_

Bewerkt: door Biocount

Geplaatst:
comment_1036209

op welke manier is Marcel eigenlijk Co-Leider geworden?

familie?

eerste lid?

skills?

dat vraag ik me wel af, als ik hem zo bezig zie doen...

hoe gaat het nu gebeuren met het toernooi overigens?

Geplaatst:
comment_1036211
anders hadden we nu ook niks

nou hebben we alleen woensdag een training gehad geen meetings:(

duurde ook niet langer dan 5 min omdat we niet wisten wat we doen moesten..

maarja komt wel goed hopelijk :) (heb vandaag ook bewust geen meetting gehouden)

Geplaatst:
comment_1036492

WEGENS GEBREK AAN BELANGSTELLING GAAT OOK DIT TOERNOOI NIET DOOR!!!!!!!

Spijtig genoeg moest ik dit in de hoofdpost zetten. Er is te weinig animo om een toernooi te organiseren :N

Voor dit toernooi heb ik 6 clans aangeschreven. Bij 6 clans een herinnering gepost.

6 clans -> totaal 88 leden -> goed voor 20 Teams

De waarheid is echter anders!

6 clans -> Totaal 88 leden -> goed voor 20 teams -> 3 teams (met moeite) ingeschreven!!!

Als ik het per clan ga verdelen ziet het er alsvolgt uit:

Clan: Force Tactical Operation D-1

Aantal leden: 12

Max aantal teams mogelijk: 3

Aantal teams opgegeven: 2

Clan: LibertyKillerZ

Aantal leden: 21 (9 members die op validatie staan niet meegetelt)

Max aantal teams mogelijk: 5

Aantal teams opgegeven: 1

Clan: The Assasins Connection

Aantal leden: 10

Max aantal teams mogelijk: 2

Aantal teams opgegeven: 0

Clan: Beat Down

Aantal leden: 24

Max aantal teams mogelijk: 6

Clan: ~LOW

Aantal leden: 6

Max aantal teams mogelijk: 1

Clan: Verdraaide Schavuiten From Hell

Aantal leden: 15

Max aantal teams mogelijk: 3

Er zijn 6 clans aangeschreven. Daarvan heeft er 1 clan gereageerd (op FTO D-1 na).

1 clan heeft om uitstel gevraagd nadat ik met de herinnering van de deadline kwam op vrijdag (hebben ze een week de tijd gehad)

3 clans hebben niets van zich laten horen

Conclusie ik ben behoorlijk teleurgestelt in de leiding van sommige clans!!!

Als je de Clan topics leest zijn er allemaal stoere, grote verhalen over hoe goed de trainingen en meetings gaan. Vol enthousiaste spelers die het leuk vinden om MP te spelen.

Dan wordt er weer Clan Toernooi geprobeert op te starten en de clans laten het afweten.... Volgens mij is het juist leuk om met je clan tegen anderen te spelen en een krachtmeting te doen. En al is het alleen maar voor het plezier dat je tegens teams gaat spelen!!!!

En mijn eigen clan hoort ook in dit rijtje thuis....

FTO D-1 is ook schuldig want eigenlijk hadden we maar 1 team kunnen hebben met aanmeldingen!!!!! :duh:

Al met al een trieste uitslag en ik had er veel en veel meer van verwacht.

Voor de teams die zich hebben opgegeven wil ik nog een TDM avondje organiseren... 3 teams tegelijk tegen elkaar....

Dat ben ik in ieder geval schuldig aan de opgegeven teams. Ik zal per PB contact opnemen met het aanspreekpunt van de teams!! :Y

Dit bericht stuur ik naar elke clan toe en ik hoop dat de verschillende clans gaan nadenken waarom er een clan is opgezet...... Laten we nu met z'n allen actiever worden zodat we daadwerkelijk plezier van de clans kunnen hebben.... Anders kunnen we het topic net zo goed verwijderen!!!!!

Groet,

Een zwaar teleurgestelde LangeDraak + opgegeven Teams :cry:

Geplaatst:
comment_1036668

Ach het gaat hem alleen om de status co 'leader'.

Maarja dat heb je al gauw met kinderen van 13 :tu:

Gelukkig is kai wel serieus bezig. _O_

:dans:

helemaal eens :dans:

Geplaatst:
comment_1036717

familie?

eerste lid?

skills?

hij is lid geworden om 1ste lid denk ik kai is weg en hij laat de hele clan vallen hij had de meeting ook kunnen verplaatsen maar dat doet hij ook niet

skills heeft ie niet

toernooi gaat jammer genoeg niet door jammer dat ik geen co leader was

want dan had ik er alles aan gedaan om het door te laten gaan

Geplaatst:
comment_1036812

familie?

eerste lid?

skills?

hij is lid geworden om 1ste lid denk ik kai is weg en hij laat de hele clan vallen hij had de meeting ook kunnen verplaatsen maar dat doet hij ook niet

skills heeft ie niet

Houtworm.. ik weet dat kai nog iemand zoekt..

waarom regel jij niet een meetting voor woensdag of donderdag..

als je het goed gedaan hebt dan heb je mij steun iedergeval en dan zal ik kai zeggen dat je het goed gedaan hebt..

weet zeker dat ie dan interesse in jou heeft als co leader :)

Geplaatst:
comment_1036860

familie?

eerste lid?

skills?

skills heeft ie niet

Houtworm.. ik weet dat kai nog iemand zoekt..

waarom regel jij niet een meetting voor woensdag of donderdag..

als je het goed gedaan hebt dan heb je mij steun iedergeval en dan zal ik kai zeggen dat je het goed gedaan hebt..

weet zeker dat ie dan interesse in jou heeft als co leader :)

ik zou dat graag doen maar ik weet niet hoe die puntentelling werkt maar als iemand mij dat even uitlegd doe ik dat graag

Bewerkt: door HoutwormNL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.