Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1120734
Tim,als je laptop aanstaat met internet moet je die afsluiten.

Dan komt er geen lag.

En het allerbeste is gewoon een internetkabel kopen.

Ik denk idd dat dit de (beste) oplossing is.

Weet iemand miss waar ik goedkoop een lange internet kabel

kan kopen? _O_

Mediamarkt,ik ben toch niet gek?

In MediaMarkt waren de internetkabels meer dan dubbel zo duur dan bij m'n plaatselijke PC-store in de buurt.

Ik ging naar een kruidenwinkel en ze verkochten daar tv kabels.

Dus ik kocht daar een tv kabel,doet die het niet.

Is een LAN kabel het zelfde als een RJ45 kabel?

Geplaatst:
comment_1120738

Dan komt er geen lag.

kan kopen? _O_

In MediaMarkt waren de internetkabels meer dan dubbel zo duur dan bij m'n plaatselijke PC-store in de buurt.

Wat een saai onderwerp :gaap::zz::?:bonk:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1120818

Moggel,

Punten van de meeting van gisteren zal ik morgen (woensdag) updaten. vandaag helaas geen tijd gehad. v

dmff1.jpg

Morgen (woensdag) begint het deatmatch toernooi. Voor tijden kun je hier het item bekijken.

Verder wilde ik het toernooi net nog ff doornemen met sven via MSN, maar toen ik online kwam ging die meteen weg, dus of het allemaal doorgaat morgen is nog de vraag...

Probeer er morgen gewoon op tijd te zijn, zodat ik eventueel kan invallen als dat nodig is.

Voor sven: info staat in het item...

Smoggel's!

Geplaatst:
comment_1120820

Dan komt er geen lag.

kan kopen? _O_

geen idee, wacht ff googlen

Volgens Wikipedia (wat ik heb kunnen opmaken van de Nederlandse versie dan), is RJ45 een term voor telefoon kabels...

Ik zou als ik jou was naar een proffesionele winkel

Maar tim, ik weet niet zeker of je internet daardoor wel beter word...

Hoever weg staat de router?

Zitten de router en modem in dezelfde ruimte?

@Sven, het is miss saai, maar educatief en hulpvol :puh:

@Wienish, de helft van mijn termen begrijp ik soms ook niet helemaal, maar ik begrijp wel wat ze doen :puh:

Geplaatst:
comment_1120838

Dan komt er geen lag.

kan kopen? _O_

geen idee, wacht ff googlen

Volgens Wikipedia (wat ik heb kunnen opmaken van de Nederlandse versie dan), is RJ45 een term voor telefoon kabels...

Ik zou als ik jou was naar een proffesionele winkel

Maar tim, ik weet niet zeker of je internet daardoor wel beter word...

Hoever weg staat de router?

Zitten de router en modem in dezelfde ruimte?

@Sven, het is miss saai, maar educatief en hulpvol :puh:

@Wienish, de helft van mijn termen begrijp ik soms ook niet helemaal, maar ik begrijp wel wat ze doen :puh:

Volgensmij is RJ45 ook voor internet.

Maare neej staat in de kamer naast me op nog geen 5 meter afstand met 1 muur ertussen.

Geplaatst:
comment_1120853

volgens mij zal een kabel dan weinig tot niks uitmaken, maar je kan het altijd proberen...

Ik weet niet zeker wat RJ45 is, Wikipedia maakt me in de war

Wat ik er van snap is dit:

Je hebt twee soorten RJ45, waarvan eentje voor telefonie is en eentje (die eigenlijk niet precies klopt, zit heel zeik geval achter die ik neit echt begrijp) voor Ethernet, wat voor LAN is, en ik denk ook internet...

Maar de Engelse en Nederlandse Wiki spreken elkaar een mini beetje tegen...

als ik jou was zou ik naar MediaMarkt gaan...

nieuwe link, nieuwe site:

stond onderaan de tekst van deze site (amazon) :http://www.amazon.co.uk/10m-Grey-Ethernet-Cable-RJ45/dp/B000IT5POY

is wel in het engels, maar ik verwacht wel dat je zo'n beetje begrijpt wat er staat :puh:

5.0 out of 5 stars Very Good Indeed- Works with my PS3, 15 Sep 2008

By Rob "gaming profiler" - See all my reviews

This cable is great for use with a PS3 allowing a fast online gaming experience. I had my doubts considering the price but it was just fine, i've had it for about a month now and it has been a joy to use. I found it made a huge difference after using a jumpy and unreliable wireless connection. A Great cheap buy with fast delivery too. Recommended.

Dus hieruit kan ik maken dat je een RJ45 kabel voor internet kan gebruiken, en volgens onze vriend Rob hier het goed en vlekkeloos werkt met je PS3 :puh:

dit clantopic wordt een beetje een techtalk topic :puh:

Geplaatst:
comment_1120888
volgens mij zal een kabel dan weinig tot niks uitmaken, maar je kan het altijd proberen...

Je hebt twee soorten RJ45, waarvan eentje voor telefonie is en eentje (die eigenlijk niet precies klopt, zit heel zeik geval achter die ik neit echt begrijp) voor Ethernet, wat voor LAN is, en ik denk ook internet...

stond onderaan de tekst van deze site (amazon) :http://www.amazon.co.uk/10m-Grey-Ethernet-Cable-RJ45/dp/B000IT5POY

is wel in het engels, maar ik verwacht wel dat je zo'n beetje begrijpt wat er staat :puh:

This cable is great for use with a PS3 allowing a fast online gaming experience. I had my doubts considering the price but it was just fine, i've had it for about a month now and it has been a joy to use. I found it made a huge difference after using a jumpy and unreliable wireless connection. A Great cheap buy with fast delivery too. Recommended.

Dus hieruit kan ik maken dat je een RJ45 kabel voor internet kan gebruiken, en volgens onze vriend Rob hier het goed en vlekkeloos werkt met je PS3 :puh:

Ja klopt, er zijn 3 verschillende soorten RJ45 kabels:

FTP, UTP en nog 1. UTP is voor internet.

Maar als jij denkt dat een kabeltje ertussen niet helpt,

wat moet het dan wel zijn? Zou het te maken kunnen hebben met de DNS-server ofzo?

Geplaatst:
comment_1120945
Moggel,

Punten van de meeting van gisteren zal ik morgen (woensdag) updaten. vandaag helaas geen tijd gehad. v

dmff1.jpg

Morgen (woensdag) begint het deatmatch toernooi. Voor tijden kun je hier het item bekijken.

Verder wilde ik het toernooi net nog ff doornemen met sven via MSN, maar toen ik online kwam ging die meteen weg, dus of het allemaal doorgaat morgen is nog de vraag...

Probeer er morgen gewoon op tijd te zijn, zodat ik eventueel kan invallen als dat nodig is.

Voor sven: info staat in het item...

Smoggel's!

Ik heb helaas nog geen toegang naar die link die er staat

hoe kan dit?(en ja ik zit in de clan)

Geplaatst:
comment_1121125

yo dudes 8)

tja nu ben ik online maar kai niet :7

dus dan zal ik het hier melden en nog is in de blog ^_^

ik zou graag willen dat iedereen al tussen 18:30 en 18:45 al online is dan kan ik iedereen eerst inviten voor freemode en dan als ik voorstel om deathmatch te doen dan doet de rest dat ook ok

nu maar hopen dat we niet teveel LAG zullen hebben :puh:

Geplaatst:
comment_1121165

Ja klopt, er zijn 3 verschillende soorten RJ45 kabels:

FTP, UTP en nog 1. UTP is voor internet.

Maar als jij denkt dat een kabeltje ertussen niet helpt,

wat moet het dan wel zijn? Zou het te maken kunnen hebben met de DNS-server ofzo?

volgens die gast op Amazon werkt het wel :puh:

Geplaatst:
comment_1121173
yo dudes 8)

ik zou graag willen dat iedereen al tussen 18:30 en 18:45 al online is dan kan ik iedereen eerst inviten voor freemode en dan als ik voorstel om deathmatch te doen dan doet de rest dat ook ok

En als er lag komt?

Geplaatst:
comment_1121176
yo dudes 8)

En als er lag komt?

dan hebben we pech :7

hier wat belgische humor :puh:

:schater::D:7:schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.