Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1125148
Hey iedereen, als we GTA IV op de PC hebben, zullen ik en m'n vriend een clan starten. Maar, we hebben nagedacht en we zouden hem graag LibertyManiacZ noemen. Het lijkt goed op deze clannaam, maar we vinden hem mooi. Nu

vragen we jullie toestemming of we die naam mogen gebruiken. Als jullie liever deze naam niet willen, zullen we zeker een andere naam kiezen.

Nee sorry. LibertyKillerZ gaat ook PC ondersteunen, zoals al te zien is in de blog. En deze naam lijkt teveel op die van ons.

Ieder geval goed dat je het even vraagt, maar graag een andere naam kiezen voor jullie clan :)

Ok, bedankt. :) Mogen we een clannaam nemen die begint met Liberty of zouden we beter iets kiezen zonder Liberty?

MVG,

Miek

Geplaatst:
comment_1125155
HET OPNEMN WAS MISLUKT.

Maar ik heb er wat van geleerd!

KLIK

ALS JE LIVE MEE WILT KIJKEN WAT IK DOE

lol

ik was gisteravond mee aan het kijken en jij was jezelf aan het trekke op gta! ik zaaat liiiiiveee mee te kijke!

Geplaatst:
comment_1125157
HET OPNEMN WAS MISLUKT.

Maar ik heb er wat van geleerd!

KLIK

ALS JE LIVE MEE WILT KIJKEN WAT IK DOE

lol

is dat echt live lol :puh:

ik volg je op de voet dieko :puh:

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1125159
Hey iedereen, als we GTA IV op de PC hebben, zullen ik en m'n vriend een clan starten. Maar, we hebben nagedacht en we zouden hem graag LibertyManiacZ noemen. Het lijkt goed op deze clannaam, maar we vinden hem mooi. Nu

vragen we jullie toestemming of we die naam mogen gebruiken. Als jullie liever deze naam niet willen, zullen we zeker een andere naam kiezen.

Nee sorry. LibertyKillerZ gaat ook PC ondersteunen, zoals al te zien is in de blog. En deze naam lijkt teveel op die van ons.

Ieder geval goed dat je het even vraagt, maar graag een andere naam kiezen voor jullie clan :)

Ok, bedankt. :) Mogen we een clannaam nemen die begint met Liberty of zouden we beter iets kiezen zonder Liberty?

MVG,

Miek

Denk dat verstandig is om iets anders te kiezen :puh:

Geplaatst:
comment_1125183
kut gta werkt niet meer online gebeuren hehe maar ik zie je nu wel live :dans:

start gta op man ik volg je ook op de voet

ik zie niks meer :N

er staat not broadcasting

nu nog steets?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.