Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1125730
jongens ik heb caputer apparatuur dus ik kan op nemen als er wat moet opgenmone worden

Wat voor capture apparatuur heb je?

Een dazzle of dvd recorder?

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...reator+Plus.htm

als het goed is dit een capture apparatuur

Heb je precies die zwarte?

En heb je al filmpjes gemaakt?

Geplaatst:
comment_1125875
omfg dieko your the bomb hoe doe je dat ! als we clanwar tegen elkaar hebben kan heel forum meekijken :D

haha dat is zkr nice! Haha xD

Dat zou ik niet doen want dan kan gemertenaar meekijken en dan weet hij waar jij zit :puh:

Geplaatst:
comment_1125886
jongens ik heb caputer apparatuur dus ik kan op nemen als er wat moet opgenmone worden

Wat voor capture apparatuur heb je?

Een dazzle of dvd recorder?

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/P...reator+Plus.htm

als het goed is dit een capture apparatuur

Heb je precies die zwarte?

En heb je al filmpjes gemaakt?

precies heb ik deze:

http://www.venturaes.com/index_new.asp?htt...zzle/index.html

ik heb nog niet me ps3 erop aan gesloten me pa is nu met zijn oude camera zijn HI8 banden naar Divx te zetten vandaar dat ik het heb ;) maar snap hoe het werkt moet alleen tijd en zin maken om me ps3 naar mijn pc te brengen en daar te instaleren :puh:

Geplaatst:
comment_1126595

Gisteren was Wienish er niet, ik heb dan maar de meeting overgenomen. Het was wel gezellig. :D

Ik zou je de punten van alles willen geven, maar ik heb per ongeluk m'n venster weg geklikt (CTRL + W) :duh:. Dus ga ik dan maar gewoon de eindstand geven.

PSN Punten
Hanneswasco 78
Nick_kerkwijk 76
Dieko 76
End of the riot 73
HyperHayte 56
Timking 52
Kai-ShockWave 17

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1126748

gister was me dag niet echt...

BTW@ iemand die me gister wou kicken in de cop car race, ik knalde tegen je aan omdat ik als Patriot een wijdere bocht neem als een Cruiser, dus als jij vanuit de buitenbocht naar de binnenbocht wil gaan, en ik andersom, dan is een botsing wel te verklaren...

Geplaatst:
comment_1126753
gister was me dag niet echt...

BTW@ iemand die me gister wou kicken in de cop car race, ik knalde tegen je aan omdat ik als Patriot een wijdere bocht neem als een Cruiser, dus als jij vanuit de buitenbocht naar de binnenbocht wil gaan, en ik andersom, dan is een botsing wel te verklaren...

Ik was het weer die jouw wou kicken.

Ik werd een beetje pissig want bij de andere race knalde je ook op mij.

Maar het geeft niet :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.