Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1126824

De redenen voor het niet komen opdagen waren met name

de stress die ik die dag al had, en ook het tijdprobleem. Blijk-

baar dachten veel mensen dat de meeting om 19.00 uur was,

en niet om 18.30, zoals dat opgegeven staat in de blog.

Geplaatst:
comment_1126833

kan je de tijd dan niet veranderen naar 19.00 uur 18.30 is een heel slecht uur :7

Geplaatst:
comment_1126839
morgen misschien FIFA 09 :D

kan niet wachten _O_

als ik hem heb dan weet ik niet of ik dan nog die avond scheids wil zijn

Komt Fifa 09 niet overmorgen pas uit?

kan je de tijd dan niet veranderen naar 19.00 uur 18.30 is een heel slecht uur :7

Inderdaad, dit is een heel slecht uur. Maar het is niet erg dat je er niet was hoor. ;)

Geplaatst:
comment_1126934
morgen misschien FIFA 09 :D

kan niet wachten _O_

als ik hem heb dan weet ik niet of ik dan nog die avond scheids wil zijn

Komt Fifa 09 niet overmorgen pas uit?

bij de gamemania in mijn buurt ( merksem in belgie)

hebben ze hem meestal al een dag vroeger ^_^

Geplaatst:
comment_1126950
fifa 09 al morgen :O wow dat had ik niet verwacht!!

ga jij hem ook kopen? :puh:

ik hoop dat kai dit niet irritant vind want hij is een PES-fan :7 xD

noh man dat niet maar vind het wel snel dat het morgen al is :puh:

al die andere goede games komen volgende maand pas :puh:

Geplaatst:
comment_1126990
gister was me dag niet echt...

BTW@ iemand die me gister wou kicken in de cop car race, ik knalde tegen je aan omdat ik als Patriot een wijdere bocht neem als een Cruiser, dus als jij vanuit de buitenbocht naar de binnenbocht wil gaan, en ik andersom, dan is een botsing wel te verklaren...

Ik was het niet, maar had het wel net zo goed kunnen zijn. Ik wordt echt helemaal gek van jou,

het is de bedoeling dat je gaat racen, je weet wel met je auto het parcour volgen, maar jij loopt

alleen maar te beuken. Ik had totaal maar 3 races met een auto gereden en 2x daarvan werd ik

onderste boven gebeukt, en dan mag jij is raden wie dat was...

Dus kom de volgende keer niet weet met die klote smoesjes van je, je stopt er gewoon mee,

en anders godverredome je maar een eind op, beunhaas :ch:

Bewerkt: door timking99

Geplaatst:
comment_1126994

BTW@ iemand die me gister wou kicken in de cop car race, ik knalde tegen je aan omdat ik als Patriot een wijdere bocht neem als een Cruiser, dus als jij vanuit de buitenbocht naar de binnenbocht wil gaan, en ik andersom, dan is een botsing wel te verklaren...

Ik was het niet, maar had het wel net zo goed kunnen zijn. Ik wordt echt helemaal gek van jou,

het is de bedoeling dat je gaat racen, je weet wel met je auto het parcour volgen, maar jij loopt

alleen maar te beuken. Ik had totaal maar 3 races met een auto gereden en 2x daarvan werd ik

Dus kom de volgende keer niet weet met die klote smoesjes van je, je stopt er gewoon mee,

moet jij zeggen je deed de helft van de meeting niks :duh:

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127008
Gisteren was Wienish er niet, ik heb dan maar de meeting overgenomen. Het was wel gezellig. :D

Ik zou je de punten van alles willen geven, maar ik heb per ongeluk m'n venster weg geklikt (CTRL + W) :duh:. Dus ga ik dan maar gewoon de eindstand geven.

PSN Punten
Hanneswasco 78
Nick_kerkwijk 76
Dieko 76
End of the riot 73
HyperHayte 56
Timking 52
Kai-ShockWave 17

Bedankt voor het overnemen Hannes :), was gezellig alleen bij die Free Race ging ik weg omdat ik steeds dood ging en daardoor geen meter vooruit kwam xD en toen keek ik op de kaart en toen bleek dat je van Alderny naar Broker moest :puh:

En voortaan is het idd beter om op 19:00 te doen.

Daarnaast zijn de punten van zondag en maandag opgeteld in de ledenlijst.

En morgen hebben we nog wat te vieren :D Morgen bestaat de clan 5 maanden op gtaforum.nl en totaal een half-jaar met de activiteiten buiten dit forum! (De clan was namelijk in het begin 1 maand alleen actief buiten gtaforum.nl).

Ik zal morgen een lekkere taart meenemen xD

Geplaatst:
comment_1127012
Gisteren was Wienish er niet, ik heb dan maar de meeting overgenomen. Het was wel gezellig. :D

Ik zou je de punten van alles willen geven, maar ik heb per ongeluk m'n venster weg geklikt (CTRL + W) :duh:. Dus ga ik dan maar gewoon de eindstand geven.

PSN Punten
Hanneswasco 78
Nick_kerkwijk 76
Dieko 76
End of the riot 73
HyperHayte 56
Timking 52
Kai-ShockWave 17

Bedankt voor het overnemen Hannes :), was gezellig alleen bij die Free Race ging ik weg omdat ik steeds dood ging en daardoor geen meter vooruit kwam xD en toen keek ik op de kaart en toen bleek dat je van Alderny naar Broker moest :puh:

En morgen hebben we nog wat te vieren :D Morgen bestaat de clan 5 maanden op gtaforum.nl en totaal een half-jaar met de activiteiten buiten dit forum! (De clan was namelijk in het begin 1 maand alleen actief buiten gtaforum.nl).

taart :eten:

ik zorg voor cake ^_^:puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127051

PSN Punten
Hanneswasco 78
Nick_kerkwijk 76
Dieko 76
End of the riot 73
HyperHayte 56
Timking 52
Kai-ShockWave 17

taart :eten:

ik zorg voor cake ^_^:puh:

Zo'n vette grote rode taart met een vrijheidsbeeld erop :7

Geplaatst:
comment_1127059

moet jij zeggen je deed de helft van de meeting niks :duh:

Wat zeg jij? ik was eerst eten, toen ben ik weer even gekomen en daarna ben ik tv gaan kijken. En dat heb ik duidelijk gezegt, dus bemoei je je er ff niet mee zeg.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127123

Feestelijke signature in de aanbieding!

jarigxt6.jpg

[center][img=http://img511.imageshack.us/img511/3522/jarigxt6.jpg][/center]

Ik ben pleite, morgen PARTY om 20:00 hier in Talk-Topic direct ná het toernooi :D

Reden: LKZ bestaat half-jaar!

Iedereen is welkom :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.