Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1127875
wrm word ik buiten gesloten wat is dit!!!!!!!!!!!!!?????

Je begrijpt het volgens mij niet helemaal :puh:

Op woensdag, zoals aangegeven in de blog, is er een toernooi. Alleen mensen die zich daarvoor hebben ingeschreven (inschrijving was 2 á 3 weken geleden) worden geinvite op die dag. En op de vraag waarom je je daarvoor niet kan aanmelden is, omdat de aanmelding pas 2 weken geleden was en aangezien jij pas net gejoined bent mag je daar niet aan meedoen :puh: Op de andere meetings (maandag, vrijdag en zondag) ben je wel gewoon welkom :)

Als het toernooi is afgelopen komt er weer gewoon een meeting op woensdag waar je weer aan mee mag doen. ;)

Dit bericht is ook niet persoonlijk gericht aan jou, maar ook voor alle leden die zich niet hebben ingeschreven :)

thnx voor de uitleg man :D!

ik weet nooit of ik wel op mijn ps3 kan maar ik wil wel graag zo veel mogelijk aanwezig zijn!

dus kan je mij bij zondag zetten(deze zondag?)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1127882
sohe net met t toernooi was het toch aardig spannend ook al waren er maaer 4 mensen :7

had aardige zweethanden:P

Haha, wat een scheldpartijen daaro xD

Punten zijn verwerkt in die rankingslijst van het event. Klikkerdeklik.

Ik heb bij alle wedstrijden tot nu toe steeds 7 punten gehaald :7

Geplaatst:
comment_1127887
Hey iedereen, als we GTA IV op de PC hebben, zullen ik en m'n vriend een clan starten. Maar, we hebben nagedacht en we zouden hem graag LibertyManiacZ noemen. Het lijkt goed op deze clannaam, maar we vinden hem mooi. Nu

vragen we jullie toestemming of we die naam mogen gebruiken. Als jullie liever deze naam niet willen, zullen we zeker een andere naam kiezen.

Nee sorry. LibertyKillerZ gaat ook PC ondersteunen, zoals al te zien is in de blog. En deze naam lijkt teveel op die van ons.

Ieder geval goed dat je het even vraagt, maar graag een andere naam kiezen voor jullie clan :)

Ok, bedankt. :) Mogen we een clannaam nemen die begint met Liberty of zouden we beter iets kiezen zonder Liberty?

MVG,

Miek

Denk dat verstandig is om iets anders te kiezen :puh:

Ok, bedankt :puh:

Bewerkt: door Miek

Geplaatst:
comment_1128032

kon bij het toernooi vandaag niet zijn, broertje was jarig, dus moest ik een of andere Exo Force robot achtig iets van lego in elkaar zetten + stickers, en wat een gekloot zijn stickers zeg..

Geplaatst:
comment_1128955
HERINNERING

Het is weer vrijdag dat betekend dus dat de 1e meeting van deze week er weer aankomt. :dans:

Vanavond 19:00 zal het gaan beginnen. :eten:

:tu:

1e meeting?

begint jouw week dan op vrijdag? :puh:

maar ik denk niet dat ik er bij zal zijn, omdat ik waarschijnlijk Star Wars The Force Unleashed op de Wii ga spelen (oké het is van mijn broertje, maar ik zal hem waarschijnlijk moeten "helpen" :puh:)

Geplaatst:
comment_1129053

Mag ik ook bij de LibertyKillerZ, ik heb nog maar net XboxLive. En al Gears Of War Online gespeeld, maar nu wil ik ook GTA IV spelen Online. Dus ik wil ook bij jullie, ik heb Headset.

Mijn XboxLive Naam is: GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.