Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1131173

Puntentelling meeting: Zondag 5 oktober 2008

Was een zeer geslaagde en leuke meeting.Erg veel lol gehad van sommige acties zoals de race met Dieko waarbij ik opeens de lucht in vloog door iets, de chaos met de brandweerwagen en natuurlijk de acties bij melee in de gevangenis waren echt dikke humor.

Statistieken:

Aantal leden aanwezig: 8
Minimum aantal leden mode: 4
Maximum aantal leden mode: 8
Aantal gespeelde modes: 13 + Free Mode
Tijd gespeeld alle modes: 120 min [2 uur]
Tijd gespeeld Free Mode: 15 min

PSN RCE DM TDM RCE COP DM RCE TURF MAF DM RCE COP TDM LKZ TOTAL
MartyCeha 9 10 10 6 5 10 10 10 10 6 9 5 10 1 +111
Kai-ShockWave 10 9 10 9 10 7 9 10 6 5 4 5 7 1 +102
urkaandezee 8 7 5 8 10 7 5 10 4 10 8 10 7 1 +100
Hanneswasco 7 5 10 7 10 9 9 10 10 10 1 +88
DiekoThaKurd 8 10 10 10 3 6 5 5 7 7 10 3 1 +85
Platypus92 5 5 10 8 10 7 8 6 5 3 1 +68
nick_kerkwijk 3 5 8 4 5 10 7 1 +43
BOY070 6 5 7 5 7 4 5 1 +40

Punten worden zo meteen opgeteld in de ledenlijst!

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1131239

Jeej, ik zit bij de clan :D Ik kan alleen voorlopig nog niet mee doen, aangezien ik geen Xbox360 of PS3 heb. Ik heb overigens wel een computer die GTA IV zeker aan kan, dus als die uit komt kan ik mee doen met clan wars :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1131290
Jeej, ik zit bij de clan :D Ik kan alleen voorlopig nog niet mee doen, aangezien ik geen Xbox360 of PS3 heb. Ik heb overigens wel een computer die GTA IV zeker aan kan, dus als die uit komt kan ik mee doen met clan wars :D

Nogmaals, welkom ;)

Geplaatst:
comment_1131305
Hoe was de meeting? ik kon helaas niet aanwezig zijn :duh: kai en deiko weten waarom :duh:

Hoe bedoel je?

Had je connectie problemen?

inderdaad er kwam altijd:'this games session no longer exist. returning to single player' :duh:

ik denk dat dat door mijn nat type komt die is 3 en moet 2 zijn. wie iemand hoe ik dit moet veranderen?

Geplaatst:
comment_1131386
Hoe was de meeting? ik kon helaas niet aanwezig zijn :duh: kai en deiko weten waarom :duh:

Hoe bedoel je?

inderdaad er kwam altijd:'this games session no longer exist. returning to single player' :duh:

ik denk dat dat door mijn nat type komt die is 3 en moet 2 zijn. wie iemand hoe ik dit moet veranderen?

ports forwarden (volgens mij is dit de derde keer dat ik dit in dit topic uitleg)

maar als het goed is, heb ik al een bericht hierover gestuurd :puh:

dus als het kan, graag via PM bespreken :puh:

Geplaatst:
comment_1131474

Hoe bedoel je?

ports forwarden (volgens mij is dit de derde keer dat ik dit in dit topic uitleg)

maar als het goed is, heb ik al een bericht hierover gestuurd :puh:

dus als het kan, graag via PM bespreken :puh:

ik weet het maar ik snap die site niet. is er geen andere manier?

Geplaatst:
comment_1131475

dan probeer ik je wel te helpen...

Wat is je router?

Merk + software graag (hardware hoef ik niet te weten)

je hebt twee andere manieren, andere sites op google zoeken en daar veel tijd aan verspillen, of een nieuwe router kopen en daar veel geeld aan verspillen...

Geplaatst:
comment_1131791
Hey Glorix! Leuk dat je bij mij komt. :) De enigste reden waarom je de clan joinde is toch omdat ik er in zat, niet? :@

Tuurlijk, wie speelt er überhaupt GTA IV op een computer :clown:

Dan ben ik gelukkig. Ik ga GTA IV trouwens ook kopen op de dag dat hij in België uitkomt hoor. :D

Geplaatst:
comment_1131799

Wat is je router?

je hebt twee andere manieren, andere sites op google zoeken en daar veel tijd aan verspillen, of een nieuwe router kopen en daar veel geeld aan verspillen...

Linksys WRT54G2

en bedankt dat je mij wilt helpen ^_^

Bewerkt: door Ely

Geplaatst:
comment_1131807

Wat is je router?

Linksys WRT54G2

o nee :@ beginnen julie nu weer met dat ingewikkeld gezeik :gaap: :zzz:

Geplaatst:
comment_1131836

Wat is je router?

Linksys WRT54G2

o nee :@ beginnen julie nu weer met dat ingewikkeld gezeik :gaap: :zzz:

:puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.