Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1132848

Was net ff Single Player doen en er gebeuren echt vage dingen :puh:

Was met helikopter aan het vliegen en ik stort express neer bij zo'n bouwput in Algonquin. Nou, ik overleef het, ik stap uit, hoor ik in de verte opeens schoten van een pistool terwijl ik niks gedaan heb, behalve neerstorten. Ik kijk zo die straat in en daar stond zo'n bewakings-ventje te knallen. Nou ik een auto spawnen met een code om hem omver te gaan rijden, hoor ik opeens toen ik in de auto zat in de verte het geluid van een auto die op dat moment wordt gestolen. Blijkt het die bewaker te zijn. en hij ging me de hele weg achtervolgen, totdat ik naar het water toe reed en ik er net voor uitstapte. Toen ging ie er gewoon achterna :7

Kwam ik later weer terug op die plek, en ik schiet zo'n automobilist neer om ze auto te stelen, komt er weer zon ventje aan die gaat schieten maar nu begint de politie ermee te bemoeien :7 stond de bewaking én de politie op elkaar te knallen en ik maar toekijken xD

Wat ook wel vaag was, ik knalde tegen een auto aan en die man ging uitstappen maar kreeg op een of andere manier een hartaanval. Hij stapte uit, draaide beetje rond en viel dood neer zonder bloed xD Kwam r zo'n gast aangelopen om te kijken, ik hem doodschieten, staat ie opeens weer op met 1 balk leven, loopt door en na 2 meter zakt hij in elkaar zonder dat ik daarna geschoten had :7

Vaag spel :puh:

Morgen om 19:00 toernooi. Alleen de mensen die zich paar weken geleden hadden ingeschreven voor het toernooi worden uitgenodigd!

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1132870
Was net ff Single Player doen en er gebeuren echt vage dingen :puh:

Was met helikopter aan het vliegen en ik stort express neer bij zo'n bouwput in Algonquin. Nou, ik overleef het, ik stap uit, hoor ik in de verte opeens schoten van een pistool terwijl ik niks gedaan heb, behalve neerstorten. Ik kijk zo die straat in en daar stond zo'n bewakings-ventje te knallen. Nou ik een auto spawnen met een code om hem omver te gaan rijden, hoor ik opeens toen ik in de auto zat in de verte het geluid van een auto die op dat moment wordt gestolen. Blijkt het die bewaker te zijn. en hij ging me de hele weg achtervolgen, totdat ik naar het water toe reed en ik er net voor uitstapte. Toen ging ie er gewoon achterna :7

Kwam ik later weer terug op die plek, en ik schiet zo'n automobilist neer om ze auto te stelen, komt er weer zon ventje aan die gaat schieten maar nu begint de politie ermee te bemoeien :7 stond de bewaking én de politie op elkaar te knallen en ik maar toekijken xD

Wat ook wel vaag was, ik knalde tegen een auto aan en die man ging uitstappen maar kreeg op een of andere manier een hartaanval. Hij stapte uit, draaide beetje rond en viel dood neer zonder bloed xD Kwam r zo'n gast aangelopen om te kijken, ik hem doodschieten, staat ie opeens weer op met 1 balk leven, loopt door en na 2 meter zakt hij in elkaar zonder dat ik daarna geschoten had :7

Vaag spel :puh:

lol :schater:

Geplaatst:
comment_1132913

was hangmans noose aan het spelen xD :7

hier mijn verhaal :schater:

iemand moest petrovich gaan halen dat deed die en ik stap mee in in zo een SWAT busje en ik zat vanachter en ik liet mijn deuren toe en hij rijd langs een stuk of 10 politieagent en die shieten vananchter en ik dood :duh: terwijl de deur DICHT was WTF!! dat was echt vaag :7 toen spawnde ik bij iemand die een auto had gepikt ik wou mee rijden maar nie de noob (rank 2) rijd me aan en rijd gewoon verder ik was ood en daarna respanw ik vla naast tien SWAT mannetjes en nog 10 agenten ik dus terug dood :duh: einde missie :7

nog 1:

alles hadden we ged gedaan we waren op het punt maar we moesten nog even wachten dus de noob (ja dezelfde noob van daar juist) zat dan maar alles leeg te schieten :duh: ik ging altijd voor hem staan zo kan hij niet schieten :7 maar ik werd het beu dus ik ga weg en dan schiet hij petrovich dood :ch: dan heb ik hem gekickt :puh:

suggestie:ik vind liberty racing altijd leuk ik vind het de leukste meeting van allemaal maar kunnen we die nu deze week niet donderdag doen want anders hebben we geen libertyracing deze week :cry:

Geplaatst:
comment_1132947

bij Hangman Noose vind ik het altijd irritant als mensen gelijk een heli pakken (voordat we Petro hebben) en dan verwachten dat jij in hun heli gaat terwijl er een stuk of 20 SWAT mensjes op je staan te schieten...

doe je het niet, kikken ze je

doe je het wel, ga je dood en is het game over, noemen ze je noob en kikken ze je

Geplaatst:
comment_1133090
Ik kan vanavond niet komen.

Ik ga tot vrijdag naar Duinrell.

Kan iemand anders in mijn plaats? of kan dat niet

PS: ik zit op de ps3

Ik denk niet dat iemand in jouw plaats kan komen hoor. Dat zo nogal oneerlijk zijn, denk ik. Maar dat moet Kai maar beslissen. :D

Ik kan vanavond waarschijnlijk komen, maar zien jullie niets nieuws aan mij? :D

Geplaatst:
comment_1133129

waar slaat dat nu op :7

denk na wie zou je sturen er is nooit iemand die hetzelfde speelt als jou :7

btw: nu we het er toch over hebben maandag en dinsdag ben ik weg naar de hoge rielen :gaap: (ergens in belgie weet zelf niet waar xD ) dus ik mis weeral de libetyracing :duh::cry:

Geplaatst:
comment_1133130

Ik denk niet dat iemand in jouw plaats kan komen hoor. Dat zo nogal oneerlijk zijn, denk ik. Maar dat moet Kai maar beslissen. :D

Ik kan vanavond waarschijnlijk komen, maar zien jullie niets nieuws aan mij? :D

cool je bent megalid :tu::D:dans:

maar hoe word je superlid en megalid etc ??? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.