Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1133520
Klopt het dat ik nog steeds geen bericht heb over de clan terwijl ik al bijna week geleden heb aangemeld?

Je was al ná je aanmelding aangemeld :) Stond alleen in het bericht dat het even zou duren voordat je toegevoegd zou zijn, maar dat is allang gebeurd :)

Toernooi om: 20:00

Geplaatst:
comment_1133714

wow gek net dan met toernooi op het vliegveld was echt heel vaag//

hanneswasco hyperhayte en ik spawnden heel de tijd een meter achter elkaar,

dat was best klote want je kunt de 1e 5 seconden na respawn niet dood dus dan killt degene die net spawnt je de hele tijd :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1133723
wow gek net dan met toernooi op het vliegveld was echt heel vaag//

hanneswasco hyperhayte en ik spawnden heel de tijd een meter achter elkaar,

dat was best klote want je kunt de 1e 5 seconden na respawn niet dood dus dan killt degene die net spawnt je de hele tijd :puh:

Tijdens de 2e match in Bohan was ik aan het rondrijden met een auto in het noorden, want had niet echt zin om te knallen (daarom was ik in de 3e match ook in een heli aan het vliegen :puh:), maar op die plek waar ik aan het rijden was, stond de hele straat vol met motoren. heb er een foto van gemaakt én gefilmt met me mobiel xD zal ff op YouTube zetten.

Puntentelling: Klik hier.

Update: Afbeelding motoren:

afbeelding1au2.png

Geplaatst:
comment_1133774

yargh

Volgende week kan ik er niet zijn, dus kom ik er net achter dat ik het toernooi mis!

afijn, 5de plaats, slecht...

kan het niet worden uitgesteld? :puh:

in de tweede ronde was er een beetje lagg met de rocket launchers van Nick

in de derde ronde vond ik het wel triest dat 1 Kai weg vloog (wtf?) en dat toen nick en hanne opeens dicht bij elkaar spawnden, de hele tijd elkaar afknalden enzo, en dat ik aan de andere kant van het vliegveld was :(

ik moet wel eerlijk zijn, ik heb twee keer in de eerste en tweede ronde een auto gebruikt, was vergeten dat het niet mocht :puh:, maar ik ging toen wel de twee keer dood...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1133788
in de derde ronde vond ik het wel triest dat 1 Kai weg vloog (wtf?) en dat toen nick en hanne opeens dicht bij elkaar spawnden, de hele tijd elkaar afknalden enzo, en dat ik aan de andere kant van het vliegveld was :(

Als je bovenstaande post van mij had gelezen, kon je lezen dat ik geen zin had om te knallen (vanaf de helft van match 2 t/m match 3), en ja iemand moet organisator zijn bij het toernooi, dus ging ik maar wat rondvliegen ;)

Volgende keer zal ik weer gewoon meedoen :)

Geplaatst:
comment_1133830

Als je bovenstaande post van mij had gelezen, kon je lezen dat ik geen zin had om te knallen (vanaf de helft van match 2 t/m match 3), en ja iemand moet organisator zijn bij het toernooi, dus ging ik maar wat rondvliegen ;)

Volgende keer zal ik weer gewoon meedoen :)

dat weet ik ook wel O Wijze Leider, ik zei wtf? omdat ik het zo vaag vond :puh:

kan de volgende match niet worden verzchoven?

ik denk namelijk niet dat voor die ..... Portugezen een PS3 een benodigdheid is... (ga van de Zaterdag naar de Zaterdag (11-08-08 tot 18-08-08) naar Portugal, mocht je het niet zijn opgevallen)

Geplaatst:
comment_1133873
yargh

Volgende week kan ik er niet zijn, dus kom ik er net achter dat ik het toernooi mis!

afijn, 5de plaats, slecht...

kan het niet worden uitgesteld? :puh:

in de tweede ronde was er een beetje lagg met de rocket launchers van Nick

ik moet wel eerlijk zijn

had ik lagg? dat is wel klote maar ik hoop dat t alleen met de rocketlauncher was andeers ff zeggen ok?

Geplaatst:
comment_1133876

ja was met rocketlauncher, kan ook gewoon zijn dat ik omgedraaid was en opeens omdraaide en dat de PS3 het niet goed verwerkte ofzo, maar opeens vloog ik in de lucht door een raket die ik niet had gezien :puh:

Geplaatst:
comment_1133879
ja was met rocketlauncher, kan ook gewoon zijn dat ik omgedraaid was en opeens omdraaide en dat de PS3 het niet goed verwerkte ofzo, maar opeens vloog ik in de lucht door een raket die ik niet had gezien :puh:

oo oke;P maar heb ik vaker lagg?

Geplaatst:
comment_1133881

rustig maar xD

je hebt bijna nooit lagg :puh:

maar lagg hoeft niet persé door jou te komen, kan ook door mijn ....... internet verbinding komen :puh:

Geplaatst:
comment_1133885

rustig maar xD

je hebt bijna nooit lagg :puh:

maar lagg hoeft niet persé door jou te komen, kan ook door mijn ....... internet verbinding komen :puh:

nee olk het kan zeker bij iedereen door andere komen... maar ik vroeg het me gwoon af :puh:

Geplaatst:
comment_1133906
hoe kan ik meedoen aan trainingen

graag eerst aanmelden in ons recruitment topic en wachten op een antwoord van Kai-Shockwave (Onze Wijze Leider)

gister al aangemeld en reactie gekregen van Kai-ShockWave hij zou me vandaag toegevoegt hebben aan de blog, ledenlijst en PSN maar weet nog steeds niet hoe ik mee moet doen met trainingen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.