Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1137422
Er was echt iets vaag bij turf war.

er kam soms op mijn scherm jochemb taking turf en jochemb stond in het grijs (hij had dus geen team)

maar ik kon hem niet zien :?

btw:ben maandag en dinsdag weg dus ben ik er niet bij libertyracing :N

ik vond het ook raar ik zat allemaal turfs over te nemen en ik ben geen een keer een vijand tegengekomen

en bij sommige potjes kon ik alleen maar toekijken en niet spelen ik dus alleen maar kijken hoe andere speelde en das saai :duh: verder was het wel leuk en volgende week kan ik niet meedoen ben dan in londen met school

Dat je niet kon meedoen kwam waarschijnlijk door dat je joinde terwijl het spel al bezig was en dan kan je niet direct meedoen en moet je toe kijken tot de volgende match :(

Geplaatst:
comment_1137765
Misschien een simpele vraag hoor, maar hoe zit dat precies met meetings en toernooien, komt dat hier te staan en word je uitgenodigd, of moet je je inschrijven ofzo?

Zal ik het uitlegen ^_^ :

in de BLOG ? staan alle dagen van de meeting (maandag, woensdag, vrijdag, zondag) en wie ze organiseerd ( Wienish, Ka-Shockwave, Timking99 en Hanneswasco (hannes is de invaller) ) vergeet hen niet toe te voegen bij je vrienden op je ps3. :Y

Je moet je niet inschrijven voor een meeting de organisator voegt je gewoon.

Af en toe is het een toernooi daar moet je je op voor hand inschrijven. :puh:

er is nu een toernooi bezig (je kan je niet meer inschrijven) dat is op woensdag dus woensdag is er geen meeting :N (tijdelijk)

Kai-Shockwave en soms ook de andere organisator sturen je een bericht met een heringering van een meeting.

ik hoop dat dit een antwoord is. :7

Geplaatst:
comment_1138070

Ik kan vandaag en woensdag ook al geen meeting meer volgen :duh: Vandaag moet ik (eenmalig op maandag) werken om 7 uur, en woensdag moet ik voor CKV naar een of andere domme voorstelling :duh: Hopelijk vrijdag dan maar.

Geplaatst:
comment_1138208

Tjah, ik zal normaal de meeting organiseren rond kwart na 7. Maar ik race alleen als er meer dan 3 mensen aanwezig zijn! Als we met te weinig zijn, stop ik gewoon. Ik heb wel wat beters te doen dan met zo weinig mensen te racen, namelijk een hele hoop huiswerk. :puh:

Geplaatst:
comment_1138256
Ik zie net dat ik jullie moet inviten :puh:

ik ook aangemeld

:dans:

Nu nog Hannes en Tim en de andere!

Ik heb me aangemeld, alleen zou echt niet weten wat ik nu moet doen xd :puh:

@Hannes

Met een beetje geluk kan ik vanavond wel tot 8uur komen,

alleen moeten er natuurlijk wel wat mensen zijn :puh:

Hoelaat begin je nou?

Geplaatst:
comment_1138260
hebben jullie geen vakantie dan dieko en hannes??

ik wel :puh:

Ik heb pas binnen 2 weken vakantie, maar het zal ook wel een werkvakantie worden hoor, want in de vakanties (kerstvakantie en zomervakantie uitgesloten) hebben we meestal ook wel pakken met werk.

@Hannes

Met een beetje geluk kan ik vanavond wel tot 8uur komen,

alleen moeten er natuurlijk wel wat mensen zijn :puh:

Hoelaat begin je nou?

Ik wil rond 19u15 beginnen met de meeting, en waarschijnlijk dan tot 8 uur kwart na 8. :)

Geplaatst:
comment_1138371
hebben jullie geen vakantie dan dieko en hannes??

ik wel :puh:

Tot wanneer?

Want mijn vakantie begint pas vrijdag en we kunnen het best in de herfstvakantie tegen de The Three Musketiers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.