Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1138389
hebben jullie geen vakantie dan dieko en hannes??

ik wel :puh:

Ik heb pas binnen 2 weken vakantie, maar het zal ook wel een werkvakantie worden hoor, want in de vakanties (kerstvakantie en zomervakantie uitgesloten) hebben we meestal ook wel pakken met werk.

Ik heb helemaal geen vakantie :N

Geplaatst:
comment_1138400

Ik heb pas binnen 2 weken vakantie, maar het zal ook wel een werkvakantie worden hoor, want in de vakanties (kerstvakantie en zomervakantie uitgesloten) hebben we meestal ook wel pakken met werk.

:7

Ik heb een weekje vakantie vanaf vrijdag tot en met de andere vrijdag :D

Geplaatst:
comment_1138403

:7

Ik heb een weekje vakantie vanaf vrijdag tot en met de andere vrijdag :D

Ik heb vakantie sinds vrijdag tot maandag!

En nu komt mijn gebruikelijke afscheid weer eens te pas:

Ciao :cya:

Geplaatst:
comment_1138674

Tot wanneer?

Want mijn vakantie begint pas vrijdag en we kunnen het best in de herfstvakantie tegen de The Three Musketiers.

ik heb sinds deze vrijdag vakantie tot volgende vrijdag.. dus jij hebt volgende week vakantie he... mij maakt niet uit wanneer de war gespeeld wordt als t maar afgesproken is

Geplaatst:
comment_1139122

Gisteren hebben we de race avond gehouden, al waren er maar 4 personen aanwezig, en deden we meer deathmatch dan race. :puh: Hier de puntentelling:

Naam Race Race GTAR DM DM DM DM TDM LKZ Totaal
Hanneswasco 10 8 9 10 9 9 10 10 1 76
Sentasi 9 9 8 9 8 8 9 5 1 66
Kai-ShockWave - 10 10 7 10 7 8 10 1 63
Platypus 8 - 7 8 7 10 7 5 1 61
Geplaatst:
comment_1139242

Hallo hallo..

Ik hoorde zondag op 't allerlaatste moment dat het

weekje naar mijn vader niet doorging, en ik vind 't

een beetje verwarrend om dan nog een bericht te

gaan plaatsen dat ik tóch die meeting zelf wil houden,

dus ik heb 't maar aan Hannes overgelaten.. Ik vind

't erg jammer dat de Liberty Racing-events (en ik geloof

ook wat andere meetings) de laatste tijd uit aan het

sterven zijn, en er zelden meer dan 5 personen aan-

wezig zijn. Ik ben (zoals velen waarschijnlijk al weten)

NIET bereid om een meeting te organiseren met min-

der dan 5 aanwezigen, omdat het dan de moeite niet

waard is om de tabel op te maken, en om te voorkomen

dat de punten té makkelijk binnenkomen. Dit zou té on-

eerlijk zijn tegenover de mensen die een tijdje afwezig

zijn en hoog in de lijst staan, want dan kunnen de lagere

mensen makkelijker 90 punten op een race-meeting halen,

en dan sta je binnen een maandje ergens in de top 3.

Ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn bericht, en ik hoop

dat er gedurende de komende meetings wat meer aan-

wezigheid op gang komt. Ikzelf kom al een tijdje niet naar

andere meetings, omdat ik eigenlijk niet meer zo 100%

met GTA-online bezig ben, het druk heb met school en

ik bijna mijn eerste vriendin te pakken heb (:dans: niet door-

denken ajb). Ik stap níet uit de clan en wil mijn functie als

meeting-organisator niet verlaten omdat ik niet gezien wil

worden als machtsgeil of verrader (ik denk dat ik deze 2

dingen heel vaak naar me toegeroepen zal krijgen als ik

zeker nu de clan verlaat, nu er weinig activiteit is op de

meetings). Ik ben achter de schermen van LKZ wel nog

een beetje actief, ik schrijf namelijk regelmatig (bijna iedere

week) een eigen blogje, wat jullie waarschijnlijk al in de

gaten hadden. Helaas wordt ook hier weinig op gereageert,

en suggesties voor onderwerpen komen niet/nauwelijks binnen,

waardoor ik geen onderwerpen heb om over te schrijven.

Mvg,

Alex

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1139419

inleidingcq1.png

Een hele goede avond :)

Even wat nieuwtjes voor de clanleden:

Rankingssyteem

Omdat onze sterspeler nick_kerkwijk bijna de maximum rank heeft gehaald, wordt alweer het puntensysteem onder handen genomen. Zo zullen er nu méér ranken komen met ook meer rankingspunten zodat we de komende maanden weer even door kunnen met het verdienen van punten. Daarnaast zullen er wat veranderingen komen qua ranking. Zo zal er waarschijnlijk een regel komen dat er geen punten worden berekend bij een meeting als er minder dan 3 á 5 mensen aanwezig zijn. Naar het aantal wordt nog gekeken.

Ledenlijst

Ook de ledenlijst wordt even flink verbouwd. Zo zal er ook een tabel komen met de nationaliteit, of je staat ingeschreven bij consolegaming en hoelang je op validerend staat (per week), zodat ik precies kan bij houden wie nou wel en wie nou niet actief zijn. Daarmee zal de rank alleen in een cijfer worden aangeduid en niet met de volledige naam erachter.

Consolegaming

Een nieuwe toevoeging in de clan is consolegaming. Op deze website heb ik LKZ een paar dagen geleden ingeschreven, zodat we ook internationaal wat wedstrijden kunnen spelen. Aanmelden hiervoor kan op deze website. Wanneer je je hebt aangemeld kan je je gebruikersnaam én handle (PSN) doorsturen via PB of posten in dit topic. Ik zal je dan zo snel mogelijk via de site een invite sturen zodat je in de clan kan.

LibertyRecordZ

Sinds paar dagen is LibertyRecordZ een nieuw onderdeel van LKZ. Hier gaat het vooral om het maken van filmpjes. Helaas is Mematox na paar dagen uit zijn functie getreden. Dieko zal als goed is het van hem overnemen. Er wordt hierover nog verder gesproken.

Wijzigingen die staan aangegeven worden binnenkort veranderd in de blog. Overigens is er einde van de week weer een nieuwe blog!

Geplaatst:
comment_1139460

Hierboven: WELCOME BACK DUDE

inleidingcq1.png

Een hele goede avond :)

Even wat nieuwtjes voor de clanleden:

Rankingssyteem

Omdat onze sterspeler nick_kerkwijk bijna de maximum rank heeft gehaald, wordt alweer het puntensysteem onder handen genomen. Zo zullen er nu méér ranken komen met ook meer rankingspunten zodat we de komende maanden weer even door kunnen met het verdienen van punten. Daarnaast zullen er wat veranderingen komen qua ranking. Zo zal er waarschijnlijk een regel komen dat er geen punten worden berekend bij een meeting als er minder dan 3 á 5 mensen aanwezig zijn. Naar het aantal wordt nog gekeken.

Ledenlijst

Ook de ledenlijst wordt even flink verbouwd. Zo zal er ook een tabel komen met de nationaliteit, of je staat ingeschreven bij consolegaming en hoelang je op validerend staat (per week), zodat ik precies kan bij houden wie nou wel en wie nou niet actief zijn. Daarmee zal de rank alleen in een cijfer worden aangeduid en niet met de volledige naam erachter.

Consolegaming

Een nieuwe toevoeging in de clan is consolegaming. Op deze website heb ik LKZ een paar dagen geleden ingeschreven, zodat we ook internationaal wat wedstrijden kunnen spelen. Aanmelden hiervoor kan op deze website. Wanneer je je hebt aangemeld kan je je gebruikersnaam én handle (PSN) doorsturen via PB of posten in dit topic. Ik zal je dan zo snel mogelijk via de site een invite sturen zodat je in de clan kan.

LibertyRecordZ

Sinds paar dagen is LibertyRecordZ een nieuw onderdeel van LKZ. Hier gaat het vooral om het maken van filmpjes. Helaas is Mematox na paar dagen uit zijn functie getreden. Dieko zal als goed is het van hem overnemen. Er wordt hierover nog verder gesproken.

Wijzigingen die staan aangegeven worden binnenkort veranderd in de blog. Overigens is er einde van de week weer een nieuwe blog!

Goeie nieuwtjes Kai ;)

Ik heb ook Mematox hierover gesproken.

Ik zal LibertyRecordZ overnemen en de site krijgen.

verder info volgt

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
comment_1139815
Rankingssyteem

Is dat wel zo verstandig? Als ik even vooruit denk dan lijkt het me dat de meetings totaal gaan uitsterven op deze manier... Als er dan een meeting is met een paar mensen en dan net wat te weinig dan gaat iedereen weg omdat ze geen punten kunnen verdienen ermee en dan zou je het dus voor niets doen. Via de nieuwe ledenlijst lijkt me dat wel gedeeltelijk opgelost, verder zou ik gewoon veel actieve leden aannemen en veel inactieve leden eruit schoppen. :puh:

Consolegaming

Moet daaaaaaaat? En wat doet die site precies?

Geplaatst:
comment_1139889

Beste mensen,

Ik heb het druk op school, en kan dus niet zovaak filmpjes maken.

Ik moet daarvoor ook een 'Dazzle' hebben, voor € 50,00. Ik ga geen 50 euro uitgeven voor iets waar ik amper gebruik van maak. Wijze raad van mijn ouders dus 8)

Dieko heeft al veel filmpjes, en is er ook goed mee.

Daarom heb ik besloten om Libertyrecordz aan hem over te dragen, en dat ik gewoon een normale member van Libertykillerz wordt. Dus naar meetingen gaan enzo, wars spelen etc. etc.

Ik heb Dieko de freewebs site gegeven, en hij kan gebruik maken van het topic die ik al gemaakt heb.

Dus Dieko, als je problemen hebt met freewebs, stuur mij een PB en ik help je.

Veel succes ermee!

Groeten,

Mematox 8)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1140072
Rankingssyteem

Is dat wel zo verstandig? Als ik even vooruit denk dan lijkt het me dat de meetings totaal gaan uitsterven op deze manier... Als er dan een meeting is met een paar mensen en dan net wat te weinig dan gaat iedereen weg omdat ze geen punten kunnen verdienen ermee en dan zou je het dus voor niets doen. Via de nieuwe ledenlijst lijkt me dat wel gedeeltelijk opgelost, verder zou ik gewoon veel actieve leden aannemen en veel inactieve leden eruit schoppen. :puh:

Consolegaming

Moet daaaaaaaat? En wat doet die site precies?

Op 1e quote:

Het bijhouden van punten kost nou eenmaal gewoon tijd en ik begrijp als er maar 3 mensen aanwezig zijn dat het een beetje nutteloos is om al die punten te gaan uitrekenen. Want bij meetings wordt je plaats opgeschreven die later allemaal omgezet moeten worden naar punten en die moeten weer bij elkaar opgeteld worden én in een tabelo gezet worden. En dat kost tijd :) Overigens zou ik het niet echt begrijpen als mensen weg zouden gaan als er maar 3 mensen aanwezig zijn en ze geen punten krijgen, want het draait voor het grootste gedeelte om plezier anders game je natuurlijk niet. Puntensysteem is alleen iets wat in LKZ zit om hogerop te komen, dus een soort "grote" extra.

Dus de reden is gewoon dat het veel werk kost. En daarom zal de regel zijn dat er onder 3 personen in een meeting géén punten worden berekend. Wanneer er personen bijkomen wordt op dat punt van joinen wél berekend. Dus wanneer er meer dan 3 mensen aanwezig zijn zal er niks aan de hand zijn :)

En als leden vooral allemaal naar de meetings komen dan krijgen we dat probleem van geen punten ook niet.

Overigens is met de nieuwe regel wel het geval dat de meeting-organisators langer door moeten gaan dan anders als ze ongeveer 3 personen hebben, omdat ze nu niet de tijd van puntenoptelling hebben.

Op 2e quote:

Niemand zegt dat het moet :) Als jij zin heb om met andere clanleden tegen buitenlandse clan te strijden, mag je je aanmelden op consolegaming. Heb je daar geen zin in dan meldt je je niet aan :) Het is niet verplicht. De meetings blijven gewoon doorgaan, dit is alleen een extra clanwar die soms komt.

Algemene mededeling:

Event van vanavond gaat NIET door wegens het voetbal NOORWEGEN - NEDERLAND.

Event wordt verplaats naar zaterdag óf zondag.

Ik zal de punten van maandag vanavond in de ledenlijst zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.