Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1140226
Op 2e quote:

Niemand zegt dat het moet Als jij zin heb om met andere clanleden tegen buitenlandse clan te strijden, mag je je aanmelden op consolegaming. Heb je daar geen zin in dan meldt je je niet aan Het is niet verplicht. De meetings blijven gewoon doorgaan, dit is alleen een extra clanwar die soms komt.

Ik zie eerst wel wat de rest doet, als de rest het wel doet kan je er vanuit gaan dat ik me er ook voor ga aanmelden want ik wil natuurlijk hier niet alleen achterblijven. :puh: Als meer dan de helft van onze clan zich heeft aangemeld geef je maar een sein en dan zal ik er ook wel even naar gaan kijken. :)

Nog even een vraagje, waar kan ik de Ps3 meetings bekijken? Meedoen gaat nogal lastig als ik niet weet wanneer en hoe laat ze beginnen. :D

EDIT: Bedankt Kiwi! Bij de Week Agenda zie ik. :Y

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1140228
Ik wil vanavond wel spelen dus ik zal zeker online zijn. Free Mode doe ik niet, dat is te saai. :puh: Ik speel meestal (Team) Deathmatches. :D

Ik ga gewoon het Nederlands elftal kijken, ga jij niet het Belgisch elftal kijken?

Laturr 8)

Bewerkt: door Mematox

Geplaatst:
comment_1140235
Ik wil vanavond wel spelen dus ik zal zeker online zijn. Free Mode doe ik niet, dat is te saai. :puh: Ik speel meestal (Team) Deathmatches. :D

Ik ga gewoon het Nederlands elftal kijken, ga jij niet het Belgisch elftal kijken?

Laturr 8)

Voetbal interesseert me niet. ^_^

Hackman, de tijden van meetings kan je zien in de blog?, in de linkerkolom. ;)

Geplaatst:
comment_1140295

Laturr 8)

Voetbal interesseert me niet. ^_^

Hackman, de tijden van meetings kan je zien in de blog?, in de linkerkolom. ;)

Aaah dat meen je niet! Voetbal is tof man!

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1140318

Uhmm, ik weet niet eens hoe laat alles begint, omdat de agenda in de blog uitgestorven lijkt(Laatste dag is van 5 okt.) en ik heb van Alex gehoord dat de maandag(Raceevent) de tijd verandert is, maar hoe laat begint alles nou?

Geplaatst:
comment_1140335
Uhmm, ik weet niet eens hoe laat alles begint, omdat de agenda in de blog uitgestorven lijkt(Laatste dag is van 5 okt.) en ik heb van Alex gehoord dat de maandag(Raceevent) de tijd verandert is, maar hoe laat begint alles nou?

Vrijdag 19.00 uur LibertyShooting met Timking99.

Zondag 15.00 uur sundays freedom met Kai-Shockwave.

Geplaatst:
comment_1140369

Het lijkt mij ook beter dat ze dat die Week Agenda iets meer up-to-date houden want zo ontstaat er natuurlijk wel veel verwarring en dan is het logisch dat er mensen niet komen omdat ze niet eens wisten dat er een meeting was!

Sorry als ik er naast zit maar dit leek mij wat verstandiger. :Y

Geplaatst:
comment_1140380

Het lijkt mij ook beter dat ze dat die Week Agenda iets meer up-to-date houden want zo ontstaat er natuurlijk wel veel verwarring en dan is het logisch dat er mensen niet komen omdat ze niet eens wisten dat er een meeting was!

Sorry als ik er naast zit maar dit leek mij wat verstandiger. :Y

Elk week is het hetzelfde tijden van de meetings.

En in de blog staat dat deze week de blog niet vernieuwd is.

Dus heeft Kai mischien de tijden veranderen mischien vergeten.

Geplaatst:
comment_1140406
Zijn er mensen die zich willen aanmelden voor LibertyRecordZ?

LibertyRecordZ maakt filmpjes en zoekt acteurs!

ik wil acteur zijn als ik nog mag meedoen met de gewone meetings. :)

Heb wel geen opname apperatuur maar ik wil wel acteur zijn :D

Geplaatst:
comment_1140412
Zijn er mensen die zich willen aanmelden voor LibertyRecordZ?

LibertyRecordZ maakt filmpjes en zoekt acteurs!

ik wil acteur zijn als ik nog mag meedoen met de gewone meetings. :)

Heb wel geen opname apperatuur maar ik wil wel acteur zijn :D

Goedzo Sven!

De opnaam dagen zijn in het weekend dus maak je maar geen zorgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.