Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1041179
Beste leden,

Omdat jullie clan ook een succes blijkt te zijn willen wij (The Assassin's Connections) jullie uitdagen tot een clanwar.

De clanwar zal gebeuren in het mode: Team Deathmatch dus dat betekend dat er maar 5 van jullie clan en 5 van ons mogen meedoen!

Als jullie het accepteren bepalen wij een datum en bespreken we het met jullie om het eventueel aan te passen.

mc-mo

Ik zal je uitnodiging onthouden. Ik wil eerst de hele clan even omgooien zodat alles weer lekker loopt. Daarna zullen wij een clanwar houden.

Geplaatst:
comment_1041321

Heey,

Ik snap heel best ik heb me niet netjes gedragen snap ik 100% van jullie,

Maar ik heb wat problemen in RL gehad en was bijna niet thuis had dus totaal geen tijd,

Dit zal ook nog wel even een tijd duren,

En dat met Biocount is heb gesprek geschiedenis gezien dat was inderdaad 100% respectloos naar jou toe,

En ik stap ook hierbij uit de clan aangezien ik eigelijk hier alleen mag slapen en voor de rest weg moet uit dit huis ik hoop dat jullie hierbij genoeg info hebben,

Ik zal soms nog wel even op Gtaforum komen :)

Allemaal succes in LibertyKillerZ he :tu:

Groetjes,

Marcel

Geplaatst:
comment_1041336

En houtwormNL ik ben helemaal niet zo bezig met BattleField Bc heb wel ander dingen aan me hoofd en je had mazzel dat ik er toen net was ben de laaste weken maar paar keer thuis geweest en ik heb bijna altijd me ps3 aanstaan maar zie daarvoor me andere bericht,

Ik vind ook jammer hoe het gelopen is in RL en hier.

Geplaatst:
comment_1041380
En houtwormNL ik ben helemaal niet zo bezig met BattleField Bc heb wel ander dingen aan me hoofd en je had mazzel dat ik er toen net was ben de laaste weken maar paar keer thuis geweest en ik heb bijna altijd me ps3 aanstaan maar zie daarvoor me andere bericht,

Ik vind ook jammer hoe het gelopen is in RL en hier.

je laatste bericht aan mij was ik ga weer bf bc spelen later

je hebt gewoon de hele clan laten zakken voor een spelletje

net alsof heb je geen verantwoordelijkheid want als co leader heb je dat zeker nodig

als jij je zo gedraagt verdien je die hele positie als co leader helemaal niet

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1041465

Ik wil graag deze discussie stopzetten. Marcel heeft de clan verlaten, dus over dat onderwerp hoeft niet meer gesproken te worden. We houden het gezellig hier :)

Alle puntenoptellingen e.d. worden nog veranderd in de hoofdpost!

Geplaatst:
comment_1041466
Ik wil graag deze discussie stopzetten. Marcel heeft de clan verlaten, dus over dat onderwerp hoeft niet meer gesproken te worden. We houden het gezellig hier :)

Alle puntenoptellingen e.d. worden nog veranderd in de hoofdpost!

is top

maar je had het ook over andere functies wat bedoel je daarmee?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1041523

logo2lz2.png

Beste leden,

De hoofdpost is weer even opgeknapt. De puntentelling is bijgewerkt en de indeling is wat veranderd.

Daarnaast hebben we een nieuwe co-leader: HoutwormNL! Marcel (vorige co-leader) is uit de clan gestapt.

Wij zoeken alleen nog 1 iemand die de training van woensdag verzorgt. Je krijgt hiervoor de status LibertyAdmiral.

De meetings van vrijdag wordt gehouden door HoutwormNL, de meeting van zondag wordt nog steeds door mij georganiseerd. Voor de training van woensdag zoeken we dus nog iemand.

Morgen (zondag) is weer een meeting om 15:00. Dit bericht is misschien een beetje laat daarvoor, maar iedereen krijgt nog bericht vandaag en morgen via PSN.

Zondag 13 juli 2008

Game: Grand Theft Auto IV
Categorie: Deatmatch, race, cops 'n Crooks e.d.
Personen: 16
Console: Sony Playstation 3
Tijd: 15:00
Opmerkingen: -

Greetz,

Kai

Geplaatst:
comment_1042090
Heey iedereen,

Ik ben weer terug van vakantie. En ik heb alle berichten even terug gekeken...

Het is grof gezegd een "zooitje". Het valt me zwaar tegen hoe de co-leader te werk is gegaan in de dagen dat ik weg was. En ik vindt het heel sportief dat andere mensen het overgenomen hebben en toch nog meetings georganiseerd hebben.

Dit weekend ga ik de clan omgooien en de juiste mensen aanstellen voor co-leader en andere functies.

Meer nieuws horen jullie dit weekend over de plannen.

Jullie horen nog van mij ;)

Grtz,

Kai

met omgooien bedoel je ook gewoon leden die zich nooit laten zien op meeting of training of dit topic
Geplaatst:
comment_1042633

meeting vrijdag 18 juli 2008

Categorie: deathmatch, gta race, team mafiya work, team deathmatch en eventueel nog op verzoek
Personen: max 16
Tijd: 20:00

ik hoop dat jullie allemaal komen zodat we er een leuke meeting van kunnen maken

ben nu een paar dagen niet thuis vandaar ben ik niet op mijn playstation

greetz danny

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1042695

bannernieuwsio5.png

Meeting. Vandaag was er weer een meeting. Jammer dat er weinig mensen waren, meeste zijn ook op vakantie.

Puntentelling is bijgewerkt en de nieuwe meeting van Vrijdag is door HoutwormNL neergezet (zie post hierboven, of bekijk de hoofdpost).

XBOX Live. Verder gaan we proberen om ook XBOX 360 een kans te geven in onze clan. De clan zal dus misschien verdeeld worden in XBOX 360 leden en Playstation 3 leden. Voor deze verandering hebben we nog een co-leader nodig die meetings organiseert voor XBOX 360 leden. Hiervoor moet je dus een XBOX 360 hebben.

Informatie en aanmeldingen staan in dit special topic: Klik hier!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1043200
ik ben trouwens ook op vakantie vanaf aankomende vrijdag. ga 5 weken weg. eerst 2 weken dan ben ik 1 of 2 dagen thuis, dus ook online. dan ga ik weer 3 weken. :D:tu:^_^

Oké man, veel plezier :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1043403

banneragendavq4.png

Meetings voor deze week: 14 juli t/m 20 juli 2008.

Woensdag 16 juli 2008

Georganiseerd door: Kai-ShockWave & HoutwormNL
Categorie: Training - Party Mode/Free Mode
Tijd: 19:00

Vrijdag 18 juli 2008

Georganiseerd door: HoutwormNL
Categorie: deathmatch, gta race, team mafiya work, team deathmatch en eventueel nog op verzoek
Personen: max 16
Tijd: 20:00

Zondag 20 juli 2008

Georganiseerd door: Kai-ShockWave
Categorie: Deatmatch, Race, cops 'n Crooks, Mafiya Work e.d.
Tijd: 15:00

Geplaatst:
comment_1043420

fijne vakantie toegewenst

heb even een mededeling ik heb alle nieuwe leden ff toegevoegd in mijn PSN vergeet neit het verzoek te accepteren

anders kan ik jullie natuurlijk niet inviten bij een meeting

groet danny

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.