Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1143738
bij mij vandaag ook gebeurd.

Als jullie online komen,kom dan op GTA IV.

Gebeurd nog steeds niets :N

als je kastje uit doet moet je je ps3 kabel eruit halen en dan weer in en doen enz

Geplaatst:
comment_1143743

Ik kom niet meer online, alles zit tegen en ben alleen nog maar laatste geworden dus ik hou het voor gezien... Misschien dat ik ook wel helemaal uit LibertykillerZ ga omdat ik toch altijd verlies en mijn team verliest ook altijd, ik breng dus gewoon overduidelijk ongeluk en ik wil jullie niet met mij opschepen en zonder mij is vast ook wel leukerder. :(

Geplaatst:
comment_1143966

Beste mensen,

vanaf nu heet ik Von-Helsing. Dit heb ik laten veranderen, omdat Von-helsing ook mijn Playstation Network naam is. Hiervoor heette ik dus Mematox. Hopelijk is er niet zoveel verwarring, maar vanaf nu weten jullie het dus.

Laturr 8)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1144011
Krijg ik nog wat te horen van jullie? :ch:

Ik ehb me al aangemeld, maar sindsdien heb ik niks meer te horen gekregen van jullie. :)

Dat komt omdat we té weinig leden hebben voor XBOX360 om daarvoor meetings te organiseren. Dus waarschijnlijk wordt de xbox360-kant binnenkort op non-actief gezet.

Puntentelling meeting: Zondag 19 oktober 2008

Meeting-organisator: Kai-ShockWave

Nogal vage meeting. Was op de 7e mode een fout in PSN-network, waardoor ik niet meer kon inloggen :N. Daarnaast was er telefoon bij de 1e mode dus kon ik de punten niet overnemen, iedereen krijgt daar 10 pts.

Statistieken:

Aantal leden aanwezig: 8
Minimum aantal leden mode: 7
Maximum aantal leden mode: 8
Aantal gespeelde modes: 6
Tijd gespeeld alle modes: 1 uur
Tijd gespeeld Free Mode: 0 min

PSN DM DM RCE COP RCE TDM LKZ TOTAL
Hanneswasco 10 9 9 10 7 10 1 +56
DiekoThaKurd 10 10 8 10 5 10 1 +55
Von-helsing 10 8 6 10 8 10 1 +53
nick_kerkwijk 10 7 7 5 10 5 1 +45
Kai-ShockWave 10 4 10 5 9 5 1 +44
Hack4man 10 6 6 5 4 5 1 +37
urkaandezee 10 5 4 5 6 5 1 +36
Biocount 10 3 1 +14

Punten worden zo snel mogelijk opgeteld in de ledenlijst!

inleidingcq1.png

Blog Weekoverzicht 11 is ook online

:)libertykillerz.gtablog.nl

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1144023

Ik ehb me al aangemeld, maar sindsdien heb ik niks meer te horen gekregen van jullie. :)

Dat komt omdat we té weinig leden hebben voor XBOX360 om daarvoor meetings te organiseren. Dus waarschijnlijk wordt de xbox360-kant binnenkort op non-actief gezet.

Ja! :@ Dan ga ik hier weg..... Zoek ik wel een andere Xbox360 Clan. :7

Geplaatst:
comment_1144051

Ja! :@ Dan ga ik hier weg..... Zoek ik wel een andere Xbox360 Clan. :7

Veel succes verder!

Yeuy, ik ben 3e... 53 + 38 = 91 punten.

Yeaaaaaaaaaah :D

Geplaatst:
comment_1144133
@ urkaandezee: ik hou het mar bij end of the riot want als ik er End Of The Riot van maak dan telt het als naamswijziging en dan kan ik het niet meer veranderen dus helaas :{

Ik dacht ook nog aan End Of The RioT met die T is het wel nice. :klap:

Enkel wat hoofdletters aanpassen telt niet mee als naamswijziging hoor. ;) Ik zou trouwens voor End of the Riot gaan.

GTA-Sheep zei dat het wel telde. :(

Geplaatst:
comment_1144141
@ urkaandezee: ik hou het mar bij end of the riot want als ik er End Of The Riot van maak dan telt het als naamswijziging en dan kan ik het niet meer veranderen dus helaas :{

Enkel wat hoofdletters aanpassen telt niet mee als naamswijziging hoor. ;) Ik zou trouwens voor End of the Riot gaan.

Dan had hij het mis. ;) Maar wees gerust, ik ken de regels van voor naar achter dus als je een advocaat nodig hebt..

Ik vond de meeting trouwens niet veel aan, grotendeels door de Deatmatch met de Rocket Launchers en de Race met de Annihilators. Deze 2 modussen vond ik ronduit bagger en dan heb ik het nog niet eens over de eerste modus waar ik dus best goed was maar wat dus niet erbij word opgeteld..

Geplaatst:
comment_1144173
Ik kom niet meer online, alles zit tegen en ben alleen nog maar laatste geworden dus ik hou het voor gezien... Misschien dat ik ook wel helemaal uit LibertykillerZ ga omdat ik toch altijd verlies en mijn team verliest ook altijd, ik breng dus gewoon overduidelijk ongeluk en ik wil jullie niet met mij opschepen en zonder mij is vast ook wel leukerder. :(

Trek het je niet aan. :)

Ik kan ook totaal niet deathmatchen en ik heb van mijn online skill verliezen gemmakt. :7

Ik ben gejoint voor de goede sfeer de lol enz. :puh:

Blijf gewoon het is toch gezellig. :Y

Geplaatst:
comment_1144178

Dan had hij het mis. ;) Maar wees gerust, ik ken de regels van voor naar achter dus als je een advocaat nodig hebt..

Ik vond de meeting trouwens niet veel aan, grotendeels door de Deatmatch met de Rocket Launchers en de Race met de Annihilators. Deze 2 modussen vond ik ronduit bagger en dan heb ik het nog niet eens over de eerste modus waar ik dus best goed was maar wat dus niet erbij word opgeteld..

Ach, ik vond de vorige niet best, maar deze vond ik wel gaaf. Je moet ook rekening houden met anderen. Die race met die annihilators vond ik ook dom. Ik ben 2x ofzo dood gegaan, maar toch 3e geworden. Wat een wonder!

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1144188

Trek het je niet aan. :)

Ik kan ook totaal niet deathmatchen en ik heb van mijn online skill verliezen gemmakt. :7

Ik ben gejoint voor de goede sfeer de lol enz. :puh:

Blijf gewoon het is toch gezellig. :Y

Wat tips voor deathmatchen:

- Zorg dat je altijd full leven hebt, voordat je aan een duel met iemand begint, er liggen wel bijna overal health dingentjes. (Kogelvrijvest is ook heel handig)

- Verschuil je vaak achter dingen, zoals muren, containers, auto's.

- Blijf op de kaart kijken, er kan ieder moment iemand achter je staan.

- Je moet op het hoofd van iemand mikken, zo gaat hij sneller dood.

- Als je hurkt, kun je scherper schieten. Dat zorgt ervoor dat je hem sneller vermoord.

- Pak het geld op wat anderen laten vallen.

- En tenslotte: Een hoge (sterren)rank is ook handig. Dat krijg je gewoon door veel te spelen.

Misschien hebben jullie er iets aan.. ^_^

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1144196
Wat tips voor deathmatchen:

- Zorg dat je altijd full leven hebt, voordat je aan een duel met iemand begint, er liggen wel bijna overal health dingentjes. (Kogelvrijvest is ook heel handig)

- Verschuil je vaak achter dingen, zoals muren, containers, auto's.

- Blijf op de kaart kijken, er kan ieder moment iemand achter je staan.

- Je moet op het hoofd van iemand mikken, zo gaat hij sneller dood.

- Als je hurkt, kun je scherper schieten. Dat zorgt ervoor dat je hem sneller vermoord.

- Pak het geld op wat anderen laten vallen.

- En tenslotte: Een hoge (sterren)rank is ook handig. Dat krijg je gewoon door veel te spelen.

Misschien hebben jullie er iets aan.. ^_^

Laturr 8)

Leek veel op de dingen die Hanneswasco me aanraadde maar toch een mooie toevoeging, ik zal morgen voor de meeting nog wel even ermee oefenen maar verwacht er niet te veel van!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.