Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1144226
Wat tips voor deathmatchen:

- Zorg dat je altijd full leven hebt, voordat je aan een duel met iemand begint, er liggen wel bijna overal health dingentjes. (Kogelvrijvest is ook heel handig)

- Verschuil je vaak achter dingen, zoals muren, containers, auto's.

- Blijf op de kaart kijken, er kan ieder moment iemand achter je staan.

- Je moet op het hoofd van iemand mikken, zo gaat hij sneller dood.

- Als je hurkt, kun je scherper schieten. Dat zorgt ervoor dat je hem sneller vermoord.

- Pak het geld op wat anderen laten vallen.

- En tenslotte: Een hoge (sterren)rank is ook handig. Dat krijg je gewoon door veel te spelen.

Misschien hebben jullie er iets aan.. ^_^

Laturr 8)

Leek veel op de dingen die Hanneswasco me aanraadde maar toch een mooie toevoeging, ik zal morgen voor de meeting nog wel even ermee oefenen maar verwacht er niet te veel van!

Ik heb morgen waarschijnlijk niet veel huiswerk, maar na school ga ik wat rennen voor mijn conditie op peil te houden, en dan zie ik wel of ik naar de meeting kom.

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1144247
Ik heb morgen waarschijnlijk niet veel huiswerk, maar na school ga ik wat rennen voor mijn conditie op peil te houden, en dan zie ik wel of ik naar de meeting kom.

Laturr 8)

Ik kom waarschijnlijk wel, hoewel ik niet verwacht dat het iets beter word ga ik toch op mijn beste spelen! Het mooiste is nog wel dat ik lekker vakantie heb. ^^

Ik wou trouwens iets voorstellen en ik hoop dat dit niet al eerder is besproken maar kunnen we niet alvast een dag van tevoren afspreken wat voor modussen we gaan spelen en daarmee bedoel ik vooral de wapens enz of de eventuele voertuigen bij races en op die manier kunnen we het voor iedereen leuker maken aangezien ik tot nu toe alleen nog maar van mensen heb gehoord dat het tegenviel door de verkeerde wapens of voertuigen en dat soort dingen. Verder doen we gewoon verder elke dag andere wapens etc zodat we mooi varieëren en zodat het leuk blijft!

Wat vinden jullie van mijn voorstel?

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1144249

Laturr 8)

Ik kom waarschijnlijk wel, hoewel ik niet verwacht dat het iets beter word ga ik toch op mijn beste spelen! Het mooiste is nog wel dat ik lekker vakantie heb. ^^

Ik wou trouwens iets voorstellen en ik hoop dat dit niet al eerder is besproken maar kunnen we niet alvast een dag van tevoren afspreken wat voor modussen we gaan spelen en daarmee bedoel ik vooral de wapens enz of de eventuele voertuigen bij races en op die manier kunnen we het voor iedereen leuker maken aangezien ik tot nu toe alleen nog maar van mensen heb gehoord dat het tegenviel door de verkeerde wapens of voertuigen en dat soort dingen. Verder doen we gewoon verder elke dag andere wapens etc zodat we mooi varieëren en zodat het leuk blijft!

We kunnen bijvoorbeeld aangeven van wat we precies gaan doen, zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze komen of niet. Ik weet niet of je dit bedoelde, maar als dat zo is dan vind ik het geen slecht idee.

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1144253

Laturr 8)

Beste Hackman

Deze clan bestaat bijna een half jaar en ik heb tot nu toe maar 1a2 meetings overgeslagen.

Wij varieeren vaak van wapens maar de leider (Kai-ShockWave) had een conectie probleem en daardoor was de meeting was vroeger afgelopen.

En als je tijdens een meeting iets wilt zeggen kan je het beste een headset aanschaffen.

Groetjes Dieko

Geplaatst:
comment_1144254

Laat maar, was ook maar een stom idee van me.. Ik bedoelde eigenlijks meer dat mensen zelf kunnen kiezen/stemmen welke wapens ze willen gebruiken voor de meetings, maar als Kai ermee varieërt dan zit het ook wel goed alleen omdat we 2 dagen achter elkaar Rocket Launchers deden dat ik het tegenover gestelde maar dat is dus blijkbaar niet zo..

Geplaatst:
comment_1144295
Laat maar, was ook maar een stom idee van me.. Ik bedoelde eigenlijks meer dat mensen zelf kunnen kiezen/stemmen welke wapens ze willen gebruiken voor de meetings, maar als Kai ermee varieërt dan zit het ook wel goed alleen omdat we 2 dagen achter elkaar Rocket Launchers deden dat ik het tegenover gestelde maar dat is dus blijkbaar niet zo..

je moet niet zo negatief doen tegen je zelf :puh:

zelf ben ik ook niet goed in DM (ben beter in spellen die er specifiek voor zijn gemaakt, zoals UT3 (komt bijna niemand meer voor online... :()), maar er zijn ook andere modes! Zoals Race :puh:

En van proberen kan je leren :puh: (dat klonk lame)

En ik vond het juist een goed idee van jou, speelt de rest van de clan ook een klein beetje mee in de leiding van de meetings :puh:

Geplaatst:
comment_1144298
Ik kom niet meer online, alles zit tegen en ben alleen nog maar laatste geworden dus ik hou het voor gezien... Misschien dat ik ook wel helemaal uit LibertykillerZ ga omdat ik toch altijd verlies en mijn team verliest ook altijd, ik breng dus gewoon overduidelijk ongeluk en ik wil jullie niet met mij opschepen en zonder mij is vast ook wel leukerder. :(

Trek het je niet aan. :)

Ik kan ook totaal niet deathmatchen en ik heb van mijn online skill verliezen gemmakt. :7

Ik ben gejoint voor de goede sfeer de lol enz. :puh:

Blijf gewoon het is toch gezellig. :Y

- Zorg dat je altijd full leven hebt, voordat je aan een duel met iemand begint, er liggen wel bijna overal health dingentjes. (Kogelvrijvest is ook heel handig)

- Als je hurkt, kun je scherper schieten. Dat zorgt ervoor dat je hem sneller vermoord.

- En tenslotte: Een hoge (sterren)rank is ook handig. Dat krijg je gewoon door veel te spelen.

Laturr 8)

Idoe eigenlijk ook niet echt mijn best. :7

Geplaatst:
comment_1144682
Ik kom niet meer online, alles zit tegen en ben alleen nog maar laatste geworden dus ik hou het voor gezien... Misschien dat ik ook wel helemaal uit LibertykillerZ ga omdat ik toch altijd verlies en mijn team verliest ook altijd, ik breng dus gewoon overduidelijk ongeluk en ik wil jullie niet met mij opschepen en zonder mij is vast ook wel leukerder. :(

Trek het je niet aan. :)

Ik kan ook totaal niet deathmatchen en ik heb van mijn online skill verliezen gemmakt. :7

Ik ben gejoint voor de goede sfeer de lol enz. :puh:

Blijf gewoon het is toch gezellig. :Y

Laturr 8)

Idoe eigenlijk ook niet echt mijn best. :7

Achja, zolang je maar plezier hebt hé?

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1144685
Achja, zolang je maar plezier hebt hé?

Laturr 8)

Stop met die enorme quote-piramide! :puh:

Opzich heb je er wel gelijk in dat je boven alles veel plezier moet hebben maar een keer een potje winnen is toch ook niet erg? Als ik alleen maar laatste was (ben 1 na laatste ;)) dan zou ik er op den duur toch zat van worden als alle anderen je zonder zich maar in hoeven te spannen je al doodschieten..

Ik hou eigenlijks niet veel van races maar ik heb zin in de meeting van 19:00!

@Hieronder: I know.. :7

Geplaatst:
comment_1144951

De meeting van vanavond zal plaatsvinden om 19.00

UITERLIJK, mijn PS3 wordt aangeduwd om 18.30, en

indien er dan nog te min spelers zijn, ben ik bereid een

Free Mode op te zetten tot 19.00.

Ik start weer niet als minder dan 5 spelers zijn..

Geplaatst:
comment_1144952

[/b] Als ik alleen maar laatste was (ben 1 na laatste ;)) dan zou ik er op den duur toch zat van worden als alle anderen je zonder zich maar in hoeven te spannen je al doodschieten..

Ik ben laatste. maar geniet er van als ik iemand dood schiet niet als ik win. (oke als ik zou winnen wel).

En je moet ook zo denken wie je 10 keer achter elkaar neerschiet kun je beter ontwijken. (dus volgende meeting mij opzoeken ik ben een makkelijk slachtoffer). :D

Bewerkt: door urkaandezee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.