Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1147602
ja je kan gewoon rond rijden :puh:

en gelukkig hoef je niet te betalen als je schade op loopt, maar als je teveel schade krijgt gaat je auto kapot (geen idee wat er dan gebeurt, zo erg rijd ik ook weer niet)

ok:P

maar je auto kan dus wel kapot.... dacht dat het zo kut was dat je gewoon de muren als rem kon gebruiken :7

kan dat trouwens ook online of??

kan wat online?

ik heb nog niet online gespeeld, om twee redenen

1, omdat het spel nog niet officieel uit is, en ik wil niet dat ik van PSN verbannen word (denk eigenlijk toch niet dat ze dit controleren)

2, ik wil eerst een goeie auto hebben, anders word ik zwaar geowned door van die mega Lambo's en weet ik veel wat...

Geplaatst:
comment_1147607
ja je kan gewoon rond rijden :puh:

en gelukkig hoef je niet te betalen als je schade op loopt, maar als je teveel schade krijgt gaat je auto kapot (geen idee wat er dan gebeurt, zo erg rijd ik ook weer niet)

ok:P

maar je auto kan dus wel kapot.... dacht dat het zo kut was dat je gewoon de muren als rem kon gebruiken :7

kan dat trouwens ook online of??

kan wat online?

ik heb nog niet online gespeeld, om twee redenen

1, omdat het spel nog niet officieel uit is, en ik wil niet dat ik van PSN verbannen word (denk eigenlijk toch niet dat ze dit controleren)

2, ik wil eerst een goeie auto hebben, anders word ik zwaar geowned door van die mega Lambo's en weet ik veel wat...

Ik bedoel het spel zelf online.

Maar ik kijk wel of ik het een keer koop.

Later

Geplaatst:
comment_1147630

ja het kan online, met een stel vage speltypes die je eigenlijk niet verwacht :puh:

heel veel Capture The Flag spellen, team en geen Team, je hebt ook Free Mode (wat je eigenlijk kan zien als in GTA de Party Mode), en je hebt natuurlijk ook gewoon race :puh:

Geplaatst:
comment_1147659
ja het kan online, met een stel vage speltypes die je eigenlijk niet verwacht :puh:

heel veel Capture The Flag spellen, team en geen Team, je hebt ook Free Mode (wat je eigenlijk kan zien als in GTA de Party Mode), en je hebt natuurlijk ook gewoon race :puh:

Is dat free mode alleen rijden of kan je ook uitstappen. :?

Geplaatst:
comment_1147691

Ik ga het spel ook halen (eigenlijk gaat mijn zus het spel kopen voor mijn verjaardag die eergisteren was). :dans:

Hopelijk wordt het een vette game (als het beter is dan NFSU 2 vind ik het een vette game ^_^ )

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1148303
Ik heb me ook aangemeld op consolegaming.eu.

Gebruikersnaam: Sentasi

PSN: Sentasi

Ik zal je een invite sturen :)

Dit weekend ga ik even kijken of er een clan tegen ons wilt spelen, want wordt ff zoeken omdat de meeste inactief zijn en voor het laatst ergens in Juni gespeeld hebben :puh:

Geplaatst:
comment_1148573

Is dat free mode alleen rijden of kan je ook uitstappen. :?

alleen rijden

Alleen vreemd genoeg zijn er vandaag (voor de officiele releasedatum) heel weinig goeie online servers te vinden :puh:

Alleen Race Race, en geen Team Based CTF Race (dat lijkt me nou echt leuk :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.