Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149011

Ik heb mijn NAT-Type verlaagt van 3 naar 2, dus hopelijk krijg ik geen gezeik meer met die internetverbinding.

Ik had het ff veranderd omdat PES2009 het niet deed bij NAT3 :N

Ben ook een nieuw taxibedrijf begonnen in liberty City. Check hier mijn nieuwe wagens die ik gebruik :7

dsc00145lu9.jpg

(foto met mobiel)

Geplaatst:
comment_1149029

Ik heb al een hele tijd geen meeting meer gevolgd en ik doe dat heus niet met opzet. Elke keer als er een meeting is, heb ik iets anders. Natuurlijk gaat real life voor, dus ik wil even vragen of ik toch nog in de clan kan blijven (voor het geval dat er grote schoonmaak wordt gehouden wat betreft inactieve leden). Maar dan wel op standje "inactief".

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149116

Ik heb de rankingspunten gewijzigd. We zijn van 10 rangen naar 25 rangen gestegen met een totaal aantal punten van 10.000, dus voorlopig kunnen we weer even vooruit.

Ook is er wat veranderd aan de puntentelling. Zo krijg je nu 10 punten voor deelname aan een meeting en worden er geen punten toegekend als er minder dan 3 mensen aanwezig zijn (inclusief de organisator). Ook zijn er nu strafpunten voor poging tot glitchen en het glitchen zelf. Ook krijg je nu punten bij aanwezigheid van een event/toernooi (dit puntenaantal krijg je 1x per event).

smallrankingxi6.png

Rankingspunten

Rank Naam Punten
00. LibertyNewbie 0
01. LibertyKid 10
02. LibertyStudent 50
03. LibertyCleaner 100
04. LibertyDriver 150
05. LibertyBoxer 200
06. LibertyRobber 250
07. LibertyKeeper 300
08. LibertyDealer 400
09. LibertyBiker 500
10. LibertyFucker 750
11. LibertyShooter 1.000
12. LibertyMember 1.250
13. LibertyPilot 1.500
14. LibertyAssassin 1.750
15. LibertyFighter 2.000
16. LibertyColonel 2.250
17. LibertyAdmiral 2.500
18. LibertySpion 2.750
19. LibertyCommander 3.000
20. LibertyMajor 3.500
21. LibertyCaptain 4.000
22. LibertyLieutenant 4.500
23. LibertyKiller 5.000
24. LibertyUberKiller 7.500
25. LibertyGodfather 10.000

Puntentelling per game:

Punten Te verdienen bij
50 Aanwezig op een event (telt 1x totaal).
25 Aanwezig op een training
10 Aanwezig op een meeting
10 1e in een ronde (Winnaar)
09 2e in een ronde
08 3e in een ronde
07 4e in een ronde
06 5e in een ronde
05 6e in een ronde
04 7e in een ronde
03 8e in een ronde
02 9e in een ronde
01 10e in een ronde
-10 Poging tot glitchen.
-25 Glitchen in een mode.

De ranking wordt zo meteen aangepast in de lijst :)

Graag niet alles quoten!

Geplaatst:
comment_1149138
Ik heb mijn NAT-Type verlaagt van 3 naar 2, dus hopelijk krijg ik geen gezeik meer met die internetverbinding.

Ben ook een nieuw taxibedrijf begonnen in liberty City. Check hier mijn nieuwe wagens die ik gebruik :7

dsc00145lu9.jpg

(foto met mobiel)

en hoe heb jij je nat verandert?? want ik heb dat probleem ook :duh: vooral met gta ik kan gewoon zeg maar niet online met gta mijn router is: Linksys WRT54G2

Bewerkt: door Ely

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1149150

en hoe heb jij je nat verandert?? want ik heb dat probleem ook :duh: vooral met gta ik kan gewoon zeg maar niet online met gta mijn router is: Linksys WRT54G2

Moet je je IP van de computer in je adresbalk typen. Dan krijg je de instellingen van de Router. Dan ga je naar je "Apparaten" toe. Daar staat ergens een link met de naam: "Wijs nieuwe apparaten toe". Als je daarop geklikt heb krijg je een nieuwe pagina waar je gegevens in kan vullen. Om dat te kunnen invullen moet je eerst je PS3 aanzetten en naar je netwerk-instellingen gaan (onderaan). Daar krijg je info over je PS3 waar ook je IP-adres staat van je ps3. Dat ip-adres vul je in dat hokje van je router waar je net was en druk je op toevoegen.

En dan ps3 opnieuw opstarten en dan weer naar je instellingen van je ps3 en als goed is staat hij dan op NAT 2.

Geplaatst:
comment_1149199

Moet je je IP van de computer in je adresbalk typen. Dan krijg je de instellingen van de Router. Dan ga je naar je "Apparaten" toe. Daar staat ergens een link met de naam: "Wijs nieuwe apparaten toe". Als je daarop geklikt heb krijg je een nieuwe pagina waar je gegevens in kan vullen. Om dat te kunnen invullen moet je eerst je PS3 aanzetten en naar je netwerk-instellingen gaan (onderaan). Daar krijg je info over je PS3 waar ook je IP-adres staat van je ps3. Dat ip-adres vul je in dat hokje van je router waar je net was en druk je op toevoegen.

En dan ps3 opnieuw opstarten en dan weer naar je instellingen van je ps3 en als goed is staat hij dan op NAT 2.

Heb ongeveer gedaan maar ik denk dat je een andere router hebt dus bij mij iets anders.

maar ik heb dan ps3 herstart en dan internetverbinding teste gedaan staat er nat 2. ik juichen.

maar dan bij instelling en verbinding status staat er nat 3??? :? :? :bonk:

EDIT: laat maar er staat nu wel nat 2 en trouwens bedankt :D

Bewerkt: door Ely

Geplaatst:
comment_1149509
Als het goed is,kan je nu meedoen met de meeting ElyDM.

Kai: Mooi taxibedrijf

Ik weet al een naam ervoor namelijk, Kapuut.

Daarjuist had ik nat 2 en nu springt hij terug naar 3 :?:-(

nooit van gehoord...

probeer linksys es te mailen

ik was alweer niet bij de meeting omdat ik geen zin had in DM (alweer)

Geplaatst:
comment_1149562

Ik kon er niet zijn want ik kreeg altijd die GODVERDOMSE, FUCKING, KLOTE, KUT[/font]melding zoals: 'This game session does no longer exist' of 'Unable to join the room you were kicked from'. (Terwijl ik niet eens gekicked ben) :duh:

Geplaatst:
comment_1149622

hoe kom je daar bij sentasi?

dat iedereen die opeens had kan zover ik weet niet, Platypus, ik denk zelf dat je router verneukt[/font] is en dat je een nieuwe moet halen... als je hem bij MediaMarkt hebt gekocht kan je hem terug brengen, doen ze niet moeilijk over...

Geplaatst:
comment_1149627
hoe kom je daar bij sentasi?

dat iedereen die opeens had kan zover ik weet niet, Platypus, ik denk zelf dat je router verneukt[/font] is en dat je een nieuwe moet halen... als je hem bij MediaMarkt hebt gekocht kan je hem terug brengen, doen ze niet moeilijk over...

Denk je :( ?

Ik denk niet dat mijn ouders zomaar een nieuwe gaan halen :N

En even een bericht aan iedereen die dit leest: Je mag me Arno noemen, ik wil liever niet met Platypus aangesproken worden. ^_^

Geplaatst:
comment_1149630

volgens mijn pa (maar die heeft het wel vaker mis) kostte mijn Compacte router rond de 30 euro

zo duur zijn ze dus niet, dus miss kan je het zelf kopen van verjaardag geld of iets dergelijks?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.