Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1153100

Eindstanden 27-10-2008

Naam GTAForum Naam PSN Punten
1. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 90
2. Wienish Wienish 85
3. Sentasi Sentasi 84
4. Hanneswasco Hanneswasco 82
5. Mitc-Hell Mitc-Hell 78
6. Dieko DiekoThaKurd 72
7. DSGregor DSGregor 59
8. Hayte HyperHayte 57
9. Urkaandezee Urkaandezee 56
10. Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 34

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst samen met de punten van zondag :)

Trouwens: We bereiken bijna pagina 200 ;)

Geplaatst:
comment_1153120

ik vond het echt een ... meeting

Soms zat Mitc-Hell vlak achter me, precies achter me, dus als ik remde voor een bocht, knalt hij ff lekker tegen me aan waardoor ik laatste word...

en in de laatste helicopter race is mijn staart er twee keer afgesneden door Nick, maar daarna kwam ik erachter dat dat best wel makkelijk gaat (bij Aladinges) dus dat neem ik je niet kwalijk, maar toen was ik bij de laatste corona, vlieg ik er over heen, eindig ik 1na laatste ofzo...

Maar ik vind dat je punten aftrek moet krijgen als je de hele tijd loopt te kutten enzo, omdat ze ervan profiteren, en daardoor vaak hoger eindigen, en daardoor in de ranks dus beter zijn dan andere, terwijl het dikke aso's zijn...

btw, bij mij waren sommigen heel even aan het laggen, ben ik de enige hiermee of hebben anderen juist opgemerkt dat ik lag?

btw 2, at Arno (Platypus), een kabeltje door heel je huis lopen is heel irritant denkt me, ik zou eerst een mailtje sturen naar Linksys

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1153142

Sorry, Ik was de meeting helemaal vergeten. :cry:

Maar zo te zien was het ook niet echt een leuke meeting. :N

btw: Een oma in SR2 viel me aan met een mes. :7

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1153150
ik zou eerst een mailtje sturen naar Linksys

Wie of wat is Linksys?

zit ik nou in de war met iemand anders met zo'n linksys router....

oké, vergeet dat ff

Welk merk is je router?

Wat is je NAT Type? (PS3 aanzetten -> Instellingen -> Internet Opties (of iets dergelijks) -> Verbindings Test (of iets dergelijks, de middelste optie) en dan zeggen wat je NAT Type is...

Geplaatst:
comment_1153160
Ik heb NAT Type 2.

Merk van mijn router weet ik niet.

wtf?????

NAT Type 2???

weet je dat heel zeker?

niet 3?

dan weet ik het ook niet, en dan weet ik ook niet of een kabel zou helpen...

in dat geval zou ik naar PlayStation gaan...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1153298

Multiplayer is verplaatst :puh:

Zag gisteren al dat ze er mee bezig waren en was toch wel ff benieuwd ^_^

Overigens zit ik eraan te denken om de blog voor iedereen beschikbaar te maken. Wat vinden jullie?

(alleen zouden er dan wel een paar items beveiligd moeten worden i.v.m. regels van de mods)

Geplaatst:
comment_1153309
Multiplayer is verplaatst :puh:

Zag gisteren al dat ze er mee bezig waren en was toch wel ff benieuwd ^_^

Overigens zit ik eraan te denken om de blog voor iedereen beschikbaar te maken. Wat vinden jullie?

(alleen zouden er dan wel een paar items beveiligd moeten worden i.v.m. regels van de mods)

Ik zou de blog ook zichtbaar maken, want nu steek je er zoveel werk in, terwijl maar een stuk of 10 mensen het lezen...

Geplaatst:
comment_1153509
Zoals Sentasi hierboven al zegt, dit was bij lange na niet de gezelligste avond tot nu toe, hoewel 't wel heerlijk druk was..

Naja, heerlijk.. Ik ben het ermee eens dat het steeds dezelfde waren die een beetje onsportief deden, waaronder Dieko,

van wie ik 't nooit verwacht had, en Gta-San-Andreas-Lover1000 waarvan ik hoopte dat hij eens zou leren van zijn gemaakte

fouten waarmee hij zijn reputatie (in mijn ogen) verkloot heeft. Ik kreeg op een gegeven moment ook veel klachten

binnen over Mitc-Hell.

DSGregor & Gta-San-Andreas-Lover1000: Ajb volgende keer NIEMAND naar de zijkanten van de banen duwen!

De reden van het beëindigen van de avond was kicken in race ná laatste waarschuwing (die overigend 3x is herhaald!

Met paar dingen ben ik het met je eens en oneens Wienish.

Ik heb me bij de race goed gedragen, behalve dat ik schold en Mitc-Hell kickte.

En dat deed ik niet zomaar.

Bij elk race werd ik door Mitc-hell geramd en bij die brandweer race botste dsgregor mij van de snelweg.

Ik hoorde iedereen roepen dat die mitc-hell andere mensen duwde.

En ook DSGregor.

Ik zie in je quote nergens mitc-hell staan.

En Alakadabra heb ik uit niemands mond horen zeggen behalve dat hij steets zijn stemvervormer aandeed.

Het is al gebeurd dus we kunnen hier niks aan veranderen.

Geplaatst:
comment_1153520
Zoals Sentasi hierboven al zegt, dit was bij lange na niet de gezelligste avond tot nu toe, hoewel 't wel heerlijk druk was..

Naja, heerlijk.. Ik ben het ermee eens dat het steeds dezelfde waren die een beetje onsportief deden, waaronder Dieko,

van wie ik 't nooit verwacht had, en Gta-San-Andreas-Lover1000 waarvan ik hoopte dat hij eens zou leren van zijn gemaakte

fouten waarmee hij zijn reputatie (in mijn ogen) verkloot heeft. Ik kreeg op een gegeven moment ook veel klachten

binnen over Mitc-Hell.

DSGregor & Gta-San-Andreas-Lover1000: Ajb volgende keer NIEMAND naar de zijkanten van de banen duwen!

De reden van het beëindigen van de avond was kicken in race ná laatste waarschuwing (die overigend 3x is herhaald!

En nu ga ik even zakelijk doen:

Eindstanden per race

Naam GTAForum Naam PSN Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Race 9 Race 10 Race 11
Dieko DiekoThaKurd 8 3 9 2 7 7 6 3 4 4 6
DSGregor DSGregor 9 8 5 9 3 7 3 10 5 5 8
Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra X X X X X 6 9 5 9 6 7
Hanneswasco Hanneswasco 7 6 2 5 8 2 10 2 1 3 3
Hayte HyperHayte 6 2 1 8 5 5 5 9 X X X
Mitc-Hell Mitc-Hell 5 1 6 7 2 4 8 1 6 8 5
Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 3 7 3 3 9 3 4 4 2 2 1
Sentasi Sentasi 2 4 4 4 6 X 1 7 3 1 4
Urkaandezee Urkaandezee 4 5 8 6 4 9 7 8 8 7 9
Wienish Wienish 1 9 7 1 1 1 2 6 7 9 2

Punten per race

Naam GTAForum Naam PSN Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Race 9 Race 10 Race 11 Deelname Totaal
Dieko DiekoThaKurd 3 8 2 9 4 4 5 8 7 7 5 10 72
DSGregor DSGregor 2 3 6 2 8 4 8 1 6 6 3 10 59
Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 0 0 0 0 0 5 2 6 2 5 4 10 34
Hanneswasco Hanneswasco 4 5 9 6 3 9 1 9 10 8 8 10 82
Hayte HyperHayte 5 9 10 3 6 6 6 2 0 0 0 10 57
Mitc-Hell Mitc-Hell 6 10 5 4 9 7 3 10 5 3 6 10 78
Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 8 4 8 8 2 8 7 7 9 9 10 10 90
Sentasi Sentasi 9 7 7 7 5 0 10 4 8 10 7 10 84
Urkaandezee Urkaandezee 7 6 3 5 7 2 4 3 3 4 2 10 56
Wienish Wienish 10 2 4 10 10 10 9 5 4 2 9 10 85

Eindstanden 27-10-2008

Naam GTAForum Naam PSN Punten
1. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 90
2. Wienish Wienish 85
3. Sentasi Sentasi 84
4. Hanneswasco Hanneswasco 82
5. Mitc-Hell Mitc-Hell 78
6. Dieko DiekoThaKurd 72
7. DSGregor DSGregor 59
8. Hayte HyperHayte 57
9. Urkaandezee Urkaandezee 56
10. Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 34

Graag áls je dit bericht quote, alleen het stuk quoten waar het over gaat, ivm scroll-irritatie.

inderdaad ik heb mensen van de baan geduwd

waarom:match-hell deed irritant hij duwde mij van de baan en nog andere daarom wou ik hem kicken

Geplaatst:
comment_1153544

Ala, twee dingen

1. Leer Lezen, er staat bij je quote dat je niet alles moet quoten, alleen het nodige, en de punten heb je voor jouw verhaal niet nodig...

2. als je mensen zelf van de baan duwt, en je zegt het zelf, en daarna zeg je dat iemand anders mensen van de baan af duwde, en dat je zelf wou dat hij weg ging, iemand je hier nog gelooft?

kom op, dit is hetzelfde als zelf een 1 hebben voor Wiskunde op school, en dan iemand uitlachen omdat hij ook een 1 of hoger heeft...

Geplaatst:
comment_1153695

binnen over Mitc-Hell.

Met paar dingen ben ik het met je eens en oneens Wienish.

Ik heb me bij de race goed gedragen, behalve dat ik schold en Mitc-Hell kickte.

En dat deed ik niet zomaar.

Bij elk race werd ik door Mitc-hell geramd en bij die brandweer race botste dsgregor mij van de snelweg.

Ik hoorde iedereen roepen dat die mitc-hell andere mensen duwde.

En ook DSGregor.

Ik zie in je quote nergens mitc-hell staan.

En Alakadabra heb ik uit niemands mond horen zeggen behalve dat hij steets zijn stemvervormer aandeed.

Het is al gebeurd dus we kunnen hier niks aan veranderen.

Ten eerste is dat juist de reden waarom ik je onsportief vond. Mitc-Hells naam staat wel genoemd, maar ik vind dat kicken de hele tijd gewoon nergens goed voor. Alakadabra heb jij misschien niet gehoord, maar ik wel. Sterker nog: ik heb 't zelf gezien. DSgregor is nieuw in de clan, en ik snap dat hij een paar regeltjes nog niet kent, dat is ook waarom ik het hem nog vergeef. Ik heb al doorgegeven over Mitc-Hell van gisteravond bij Kai, dus daar wil ik nu een punt achter zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.