Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1153726
Je hebt gelijk Wienish.

We kunnen er niks meer aandoen behalve dat ik niet een hele rij kick meldingen moet doen :D

Verder vond ik het een leuke avond.

het was inderdaad zonder het gekick en de races dat er niet werd gekloot, een leuke avond..

en ik denk dat er nog nooit zoveel mensen geweest zijn in 1 meeting? :puh:

EDIT:

Misschien iemand die zin heeft om vanavond liberty city onveilig te maken met Deatmatch of freemode??

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:
comment_1153823

Dan wil ik nog even reageren op de meeting van gisteravond.

Het zal allemaal wel dat ik in jullie ogen "Onsportief" speel. Maar bij mij is het gewoon een stijd om eerste te worden, en dat wil ik graag. En dan zet ik alles op alles om in de top 3 te komen. Het kan zijn dat ik mensen van de baan af hebt geduwd, maar wat dan nog? Dat doe Dieko, Mitch-Hell én Alakabdra ( of zoiets ) ook. Dat is toch het spel? Dat is toch de tacktiek, om mensen 'uit de weg te ruimen' om zelf eerste te worden? Het is nu gebeurd, en ik wist niet dat dit niet mog. Ik ga er de volgende keer wel opletten, maar het kan zijn dat ik dan iemand van de baan af duw omdat ik zelf ook geduwd word. Verder heb ik nog commentaar op Alakabdra en Dieko wegens spookrijden op een weg en vervolgens expres tegen spelers aan botsen zodat hun laatste eindigen. Verder vond ik het zeer slap dat .... mij keer op keer probeerde te kicken. Ik zeg geen naam, maar die gene die dat deed weet het zelf wel.

Verder vond ik de avond een zeer geslaagde avond. Ik vond het erg gezellig. ^_^

Dan nog even een vraag: Hoe kick je Überhaupt een speler tijdens een race?

Geplaatst:
comment_1153840

Het zal allemaal wel dat ik in jullie ogen "Onsportief" speel. Maar bij mij is het gewoon een stijd om eerste te worden, en dat wil ik graag. En dan zet ik alles op alles om in de top 3 te komen. Het kan zijn dat ik mensen van de baan af hebt geduwd, maar wat dan nog? Dat doe Dieko, Mitch-Hell én Alakabdra ( of zoiets ) ook. Dat is toch het spel? Dat is toch de tacktiek, om mensen 'uit de weg te ruimen' om zelf eerste te worden? Het is nu gebeurd, en ik wist niet dat dit niet mog. Ik ga er de volgende keer wel opletten, maar het kan zijn dat ik dan iemand van de baan af duw omdat ik zelf ook geduwd word. Verder heb ik nog commentaar op Alakabdra en Dieko wegens spookrijden op een weg en vervolgens expres tegen spelers aan botsen zodat hun laatste eindigen. Verder vond ik het zeer slap dat .... mij keer op keer probeerde te kicken. Ik zeg geen naam, maar die gene die dat deed weet het zelf wel.

Wij vinden het onsportief om spelers van de baan te duwen bij een race. Je zal ook geen respect krijgen in een echte race als je de anderen gewoon van de baan af duwt.

Over je vraag: dit doe je via je mobiel. Je gaat naar Phonebook -> de speler die je wilt kicken, en selecteer Kick.

Geplaatst:
comment_1153981

ik heb niet spookgereden en ja ik heb perongeluk tegen jou en hanneswasco gereden ik was laatste en ik stond 45 seconden achter op hanneswasco in een race

en hanneswasco haalde me zlfs bijna in op het einde daarom had ik dus gebotst het was niet mijn bedoeling

sorry daarvoor

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154032

Het is nou eenmaal gebeurd en nu weet iedereen wat er allemaal afgesproken is en wat wel en niet mag in de aankomende meetings..

Dat je net niet genoeg hebt afgeremd in een bocht en je schiet per ongeluk door en knalt tegen iemand anders aan dan kan dat gebeuren, zolang hem maar niet bij elke bocht gebeurd. Het geldt hierbij ook voor het beuken op rechte wegen, wat er namelijk vaak gebeurd is dat mensen aan de achterzijde van de auto beuken zodat je gaat spinnen, waardoor de achterliggers op je gaan knallen en je zo helemaal achteraan ligt, dat is nou eenmaal zwaar irritant.

En wat dat kicken betreft: als iemand tegen je aanbeukt of irritant doet kan je ook gewoon even L3 (toeter) lang ingedrukt houden om je medeweggebruiker duidelijk te laten maken dat je niet gediend bent van ze gedrag. Als 1 iemand namelijk gaat kikken dan begint opeens iedereen ermee. L3 (toeter) indrukken gaat nou eenmaal sneller dan dat geknoei met je telefoon en voor je het weet ram je een lantaarnpaal met dat gekloot of een van je weggebruikers die dan boos je proberen te kicken :tu:

We moeten het gewoon gezellig houden en een klein ongelukje kan gebeuren door bv het verkeer of een stuurfout, zolang het maar niet te vaak en verdacht overkomt en het vooral niet expres is. Kicken is dus ook nergens voor nodig, gebruik maar de hoorn.

Discussie afgelopen. Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen ^_^

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1154110
En wat dat kicken betreft: als iemand tegen je aanbeukt of irritant doet kan je ook gewoon even L3 (toeter) lang ingedrukt houden om je medeweggebruiker duidelijk te laten maken dat je niet gediend bent van ze gedrag. Als 1 iemand namelijk gaat kikken dan begint opeens iedereen ermee. L3 (toeter) indrukken gaat nou eenmaal sneller dan dat geknoei met je telefoon en voor je het weet ram je een lantaarnpaal met dat gekloot of een van je weggebruikers die dan boos je proberen te kicken :tu:

ja dat helpt lekker, ik zit de hele tijd boos te toeteren, en dan toetert degene waarna ik toeter gewoon vrolijk mee :duh:

Geplaatst:
comment_1154137

ja dat helpt lekker, ik zit de hele tijd boos te toeteren, en dan toetert degene waarna ik toeter gewoon vrolijk mee :duh:

Lol :schater:

maare, ik heb een idee voor de meeting van vrijdag:

Vrijdag is het Halloween, dus zou het misschien leuk zijn als iedereen dan als zombie speelt.

Wat denk je ervan?

Geplaatst:
comment_1154158

@DS

ik gebruikte zelf ook eerst zo'n dergelijke tactiek, maar toen werd ik uit de meetings geschopt enzo, dus ben ik uiteindelijk maar gaan veranderen met mijn rijgedrag, wat volgens mij aardig is gelukt, nu kan ik er zelfs niks over zeggen maarja...

is wel irritant als je net MCLA speelt en dan opeens GTA IV gaat spelen, ik zat vaak op vierkantje te rammen voor wat nitro, oh ja, zit er niet bij, ooh een bocht, hoef ik niet voor te remmen, oh ja, bij dit spel kan je niet door de bochten glijden... ooh gras, daar slip ik niet , oh wacht, bij dit spel slip je 1560 graden bij elk steentje op de weg...

en zo maar verder...

maar ik vind het wel een goed idee van Platypus, nu moeten we alleen voor zorgen dat Platy erbij kan zijn...

Platy, ben je er al achter wat het merk is van je router? (192.168.1.1 intikken in je adresbalk van bijv. FF, of IE)

Geplaatst:
comment_1154162
Platy, ben je er al achter wat het merk is van je router? (192.168.1.1 intikken in je adresbalk van bijv. FF, of IE)

Ik denk dat het niet meer nodig is, want daarstraks nodigde Hannes mij uit, en het lukte! _O_

Als het morgen ook nog lukt moet het voor vrijdag geen probleem meer zijn! :tu:

Geplaatst:
comment_1154164
Jij iedereen als zombie xD. :schater::7

Vind je het geen goed idee dan?

Jawel ik vindt het een heel goed idee. :Y:tu:

EDIT:Ja 200ste pagina :dans:_O_:dans:^_^:dans:_O_:dans:_O_

:bier::bier::bier:

op naar de 300ste pagina. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.