Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1154166
Platy, ben je er al achter wat het merk is van je router? (192.168.1.1 intikken in je adresbalk van bijv. FF, of IE)

Ik denk dat het niet meer nodig is, want daarstraks nodigde Hannes mij uit, en het lukte! _O_

Als het morgen ook nog lukt moet het voor vrijdag geen probleem meer zijn! :tu:

Ik hoop het voor je :puh:

Helemaal vergeten om te vragen, is eigenlijk het eerste wat ik had moeten vragen, maar wat voor melding krijg je als je uit de meeting word gehaald?

Geplaatst:
comment_1154168
Jij iedereen als zombie xD. :schater::7

Vind je het geen goed idee dan?

Jawel ik vindt het een heel goed idee. :Y:tu:

Ok, dan is het goed ^_^

:dans: 200ste pagina van dit topic :dans:

@hierboven:

Ik kon er niet zijn want ik kreeg altijd die GODVERDOMSE, FUCKING, KLOTE, KUT[/font]melding zoals: 'This game session does no longer exist' of 'Unable to join the room you were kicked from'. (Terwijl ik niet eens gekicked ben) :duh:

Bewerkt: door Platypus

Geplaatst:
comment_1154181
wat zit ik hier dan de hele tijd te zeiken over routers en NAT Types....

dat heeft er volgens mij niks mee te maken...

Wat kon het probleem dan wel zijn?

Geplaatst:
comment_1154192

dat is nou de probleem van het probleem van jou, ik weet de oorzaak van het probleem niet, dus als ik de oorzaak er niet van weet, dan kan ik het probleempje ook niet verhelpen...

Da's een probleem...

als ik jou was zou ik maar op het beste hopen, en als het hierna niet meer gebeurt praten we er niet meer over

gebeurt het nog wel, stuur een mailtje naar de makers van je router...

Geplaatst:
comment_1154216

raar

elydm invite me maar ik geraak er niet in mischien normaal maar er is iets gek aan de hand hij staat fline al een paar minuten hoe kan hij me dan inviten

groeten gta-san-andreas-lover1000

Geplaatst:
comment_1154217
raar

elydm invite me maar ik geraak er niet in mischien normaal maar er is iets gek aan de hand hij staat fline al een paar minuten hoe kan hij me dan inviten

weird :cab: ,misschien een bug. :bonk:

Geplaatst:
comment_1154221
raar

ja is waarschijnlijk een bvug xant hij zegt dat hij er niet opzit

Geplaatst:
comment_1154276
raar

Inderdaad ik zit gewoon op de pc :puh:

maar komt mss omdat ik daarjuist alakadabra een minuut lang te zitte invite als een gek en is mss beginne flippe en heeft alakadabra blijve invite zelfs als ik weg was. :cab:

Bewerkt: door Ely

Geplaatst:
comment_1154329
raar

Inderdaad ik zit gewoon op de pc :puh:

maar komt mss omdat ik daarjuist alakadabra een minuut lang te zitte invite als een gek en is mss beginne flippe en heeft alakadabra blijve invite zelfs als ik weg was. :cab:

hahaha

zou goed kunnen hahahaha

Geplaatst:
comment_1154350

En ik heb btw nog een probleempje ik kom vandaag voor het eerst op de blog en ik wil de ledenlijst van PS3 eens bekijken maar dan krijg ik een foutmelding van: » Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Je hebt geen toegang tot deze pagina

hoe komt dit ??

Geplaatst:
comment_1154432
En ik heb btw nog een probleempje ik kom vandaag voor het eerst op de blog en ik wil de ledenlijst van PS3 eens bekijken maar dan krijg ik een foutmelding van: » Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Je hebt geen toegang tot deze pagina

hoe komt dit ??

je staat wel bij de ledenlijst....

waarschijnlijk heeft Herr Kai je nog niet bij de blog aangemeld :puh:

Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren :puh:

Ook valt het me op dat Kaitje heel vaak bij meetings niet is...

als de clan leider zich niet bemoeit met de meetings zelf, en dus alleen kan beoordelen op wat er word gezegd, is dat toch ook niet rechtvaardig?

btw, wat motten we als meeting vanavond doen?

Geplaatst:
comment_1154565
raar

ja dit probleem heb ik ook...

gister was ik met sentasi en hanneswasco DM aan het doen en ik krijg een invite van axio..

maar er stond nergens in mijn lijst dat hij online was en toen keek ik weer en toen was Sentasi niet online terwijl ik tegen hem aan het spelen was :bonk::?

hebben meer mensen dit gehad?

@ alakadabra.. wil je voortaan leestekens gebruiken dan leest het veel makkelijker :D

Geplaatst:
comment_1154569

Ik had ook wat multiplayer problemen na de update.

Nu gaat het wat beter.

Ik kan vanavond niet naar de meeting helaas.

3000ste POST

Bewerkt: door Dieko

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.