Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1154776
raar

elydm invite me maar ik geraak er niet in mischien normaal maar er is iets gek aan de hand hij staat fline al een paar minuten hoe kan hij me dan inviten

groeten gta-san-andreas-lover1000

ja dit probleem heb ik ook...

gister was ik met sentasi en hanneswasco DM aan het doen en ik krijg een invite van axio..

maar er stond nergens in mijn lijst dat hij online was en toen keek ik weer en toen was Sentasi niet online terwijl ik tegen hem aan het spelen was :bonk::?

hebben meer mensen dit gehad?

@ alakadabra.. wil je voortaan leestekens gebruiken dan leest het veel makkelijker :D

oki man

om welk uur is het vanavond meeting

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1154803
En ik heb btw nog een probleempje ik kom vandaag voor het eerst op de blog en ik wil de ledenlijst van PS3 eens bekijken maar dan krijg ik een foutmelding van: » Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Je hebt geen toegang tot deze pagina

hoe komt dit ??

je staat wel bij de ledenlijst....

waarschijnlijk heeft Herr Kai je nog niet bij de blog aangemeld :puh:

Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren :puh:

Ook valt het me op dat Kaitje heel vaak bij meetings niet is...

als de clan leider zich niet bemoeit met de meetings zelf, en dus alleen kan beoordelen op wat er word gezegd, is dat toch ook niet rechtvaardig?

btw, wat motten we als meeting vanavond doen?

Ik zal je aanmelden in de blog.

Hayte: Ik ben doordeweeks pas 18:30 thuis waarna ik ook nog moet eten. Voordat ik klaar ben is het alweer 7 uur en wil ik eerst even me eigen dingen doen, mail checken, alles van de clan checken en niet meteen achter me console zitten om ff snel bij die meeting te zijn, dus zoveel tijd heb ik doordeweeks niet om te gamen. :puh:

En daarnaast over je 2e vraag, ben nu al iets meer dan 5 maanden leider van deze clan en deze problemen heb ik daarvoor ook gehad (qua kicken en beuken). In mijn meetings wordt soms ook gekickt en als je lang lid van de clan bent weet je dat het niet gebruikelijk is om te beuken tijdens races in ALLE meetings, alleen omdat maandag meer races worden gedaan dan normaal werd daar in mijn verhaal even wat meer de nadruk op gelegd, dus de verhalen/problemen kwamen me bekend voor :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1154817
En ik heb btw nog een probleempje ik kom vandaag voor het eerst op de blog en ik wil de ledenlijst van PS3 eens bekijken maar dan krijg ik een foutmelding van: » Forumbericht

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie.

De fout is:

Je hebt geen toegang tot deze pagina

hoe komt dit ??

je staat wel bij de ledenlijst....

waarschijnlijk heeft Herr Kai je nog niet bij de blog aangemeld :puh:

Dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren :puh:

Ook valt het me op dat Kaitje heel vaak bij meetings niet is...

als de clan leider zich niet bemoeit met de meetings zelf, en dus alleen kan beoordelen op wat er word gezegd, is dat toch ook niet rechtvaardig?

btw, wat motten we als meeting vanavond doen?

Ik zal je aanmelden in de blog.

Hayte: Ik ben doordeweeks pas 18:30 thuis waarna ik ook nog moet eten. Voordat ik klaar ben is het alweer 7 uur en wil ik eerst even me eigen dingen doen, mail checken, alles van de clan checken en niet meteen achter me console zitten om ff snel bij die meeting te zijn, dus zoveel tijd heb ik doordeweeks niet om te gamen. :puh:

En daarnaast over je 2e vraag, ben nu al iets meer dan 5 maanden leider van deze clan en deze problemen heb ik daarvoor ook gehad (qua kicken en beuken). In mijn meetings wordt soms ook gekickt en als je lang lid van de clan bent weet je dat het niet gebruikelijk is om te beuken tijdens races in ALLE meetings, alleen omdat maandag meer races worden gedaan dan normaal werd daar in mijn verhaal even wat meer de nadruk op gelegd, dus de verhalen/problemen kwamen me bekend voor :)

werk werk werk werk werk :gaap: . :puh:

Kom er zo aan voor de meeting. :)

Geplaatst:
comment_1154956

dan is het wel vreemd dat de tijden niet rond de leider zijn gepland, maarja...

nu over de meeting

De Race met de Sports klasse (waar ik wel bij was, bij de eerste werd ik weggeroepen door me ma), DSGregor staat pal achter me, er komt een bocht aan, dus wat doe ik, ik rem, dus wat doet hij, remt ietsjes te laat, dus wat doet hij, knalt tegen me op en door heel wat vage dingen sta ik voor hem, dus wat doet hij?

hij kikt me....

en de GTA Race was saai :puh:

oh en DSG, als mensen je tijdens Free Mode kicken, dan kan dat betekenen dat je iets doet wat ze niet prettig vinden, zoals in Sven's case het schieten op hem terwijl hij aan het rijden was... schiet dan niet ff lekker verder en harder, nee hou er mee op...

Geplaatst:
comment_1155002
Ben ik ook weer eens...

Kan zijn dat ik komende tijd wat minder online ben.. heb echt zóóóóóóóóó'n leuk meisje ontmoet, en tot nu toe gaat alles goed :D

goedzo jonge,

dan ist beter dat je niet achter je ps3 gaat als je kansen hebt :D

Geplaatst:
comment_1155005
Vrijdag is het Halloween, dus zou het misschien leuk zijn als iedereen dan als zombie speelt.

Wat denk je ervan?

Vind iedereen dit nu goed of niet?

Geplaatst:
comment_1155008
Vrijdag is het Halloween, dus zou het misschien leuk zijn als iedereen dan als zombie speelt.

Wat denk je ervan?

ik zal het wel doen ja :puh:

moeten alle DeathMatches wel in een wolkloze Middernacht afspelen :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1155009

Wat denk je ervan?

Dan raak ik me oranje jas kwijt :cry: xD

Die krijg je namelijk bij rank 6 ofzo maar ben 4 :7

Geplaatst:
comment_1155018

Wat denk je ervan?

wtf?

hoe kan dat nou weer xD

maar als je van zombie naar normaal verandert behoud je toch je ouwe kloffie?

probeer ik morgen wel eens uit...

Geplaatst:
comment_1155049

Wat denk je ervan?

Kai :ch: . Heb je weer is zitten hacken. :t

Over de meeting in het algemeen vond ik nogal irritant.

Ik werd in free mode lastig gevallen door sommige die het verschil tussen deathmatch en free mode niet kennen. :duh:

De GTA race vond ik maar wat klooterig[/font] vet irritant vooral het einde. :clown:

Bij gewoon race was één iemand weer aan het proberen om mensen van de baan te rammen. :ch:

Geplaatst:
comment_1155056

Wat denk je ervan?

wtf?

hoe kan dat nou weer xD

maar als je van zombie naar normaal verandert behoud je toch je ouwe kloffie?

probeer ik morgen wel eens uit...

Dat kan jij toch niet uitproberen want jij hebt geen kleren van een hogere rang. :?

btw: ik heb saints row 2 uitgespeeld. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.