Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1157520
Naam DM DM LKZ Totaal
Hanneswasco 10 10 10 30
von-helsing 8 9 10 27
Dieko 9 6 10 25
End Of The Riot 7 8 10 25
Impactors 6 5 10 21
Platypus - 7 10 17
urkaandezee 5 - 10 15
DSGregor 4 - 10 14
Alakabadra - 4 10 14

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1157821

Raar moment net op GTA IV Singleplayer. Ik spawnde een FIB Buffalo met een code, ging erin zitten en opeens zag ik voor me een gevecht met een politieman en een rare vent. En na paar seconden had die politie die man onder schot (dan zie je die gast voor lopen met ze handen omhoog en die politie loopt er dan gewapend achter en lopen ze een beetje rond totdat er een politiewagen aankomt om het weg te brengen). Het gekke was dat ze geen rondjes gingen lopen maar naar mijn auto liepen. Toen stapte die gast achterin de auto en die politie ging aan de andere kant naast hem zitten en ik kon gewoon alles doen zonder dat ze zaten te schreeuwen. Alleen die man zat een beetje in zichzelf te mompelen.

Nadeel was na tijdje dat ze er niet meer uitgingen bij een politiebureau ofzo, heb ik de auto maar in het water gedumpt :7

Geplaatst:
comment_1157887
Raar moment net op GTA IV Singleplayer. Ik spawnde een FIB Buffalo met een code, ging erin zitten en opeens zag ik voor me een gevecht met een politieman en een rare vent. En na paar seconden had die politie die man onder schot (dan zie je die gast voor lopen met ze handen omhoog en die politie loopt er dan gewapend achter en lopen ze een beetje rond totdat er een politiewagen aankomt om het weg te brengen). Het gekke was dat ze geen rondjes gingen lopen maar naar mijn auto liepen. Toen stapte die gast achterin de auto en die politie ging aan de andere kant naast hem zitten en ik kon gewoon alles doen zonder dat ze zaten te schreeuwen. Alleen die man zat een beetje in zichzelf te mompelen.

Nadeel was na tijdje dat ze er niet meer uitgingen bij een politiebureau ofzo, heb ik de auto maar in het water gedumpt :7

:schater::schater:

Jij maakt alle vage en grappige momenten mee.

Vanavond wat freemode?

Geplaatst:
comment_1158251
Wat vinden jullie? Moet de blog alleen beschikbaar zijn voor clanleden of beschikbaar voor heel het forum?

Ligt eraan waarvoor je 't wilt gebruiken.. Als je de blog in de toekomst (ook) wilt voor zaken die binnen de clan moeten blijven, dan zou ik gaan voor clan alleen.. Als je wilt dat iedereen ziet hoe gezellig 't is, en wilt dat meer mensen joinen, dan zou ik 't openlaten voor iedereen.

Geplaatst:
comment_1158836

Nadeel was na tijdje dat ze er niet meer uitgingen bij een politiebureau ofzo, heb ik de auto maar in het water gedumpt emo.gif

Haha , Ik had dat ook eens gehad..

Alleen hadden ze bij die Mevrouw de Creditcard afgepakt...

Niet echt zo afgepakt dat je het ziet , Maar je hoorde het wel... Als je begrijpt wat ik bedoel.

Geplaatst:
comment_1158862

Ik zal mischien vanmiddag niet bij de meeting zijn :$

Dus het wordt ook niet live uitgezonden.

Ik ga namelijk naar de stad.

Mischien kijk ik of ik een nieuwe PS3 speel kan kopen.

Verder ga ik nog wat naar vrouwen[/font] kijken :D:D

Dat doen jullie wel allemaal in de stad neem ik aan :Y

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
comment_1158888

Ik ben nog op zoek naar een nieuw ps3 spel.. kan iemand mij eentje aanraden?

Saints row 2 heb ik al gekocht, maar nu heb ik er nog een nodig voor mijn verjaardag.

Alle tips zijn welkom!

Laturr 8)

WWE SmackDown! vs. RAW 2009

Releasedatum: 07-11-2008

Geplaatst:
comment_1158895

Ik ben nog op zoek naar een nieuw ps3 spel.. kan iemand mij eentje aanraden?

Saints row 2 heb ik al gekocht, maar nu heb ik er nog een nodig voor mijn verjaardag.

Alle tips zijn welkom!

Laturr 8)

Of Tomb Raider Underworld

Releasedatum: 21-11-2008

deze heb ik nog niet gespeeld maar ga ik wel kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.