Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1159389
Far cry 2 is zeker om aan te raden! Een prachtige game die je niet snel hebt uitgespeeld. Het landschap is echt geweldig! Alleen je hebt ook Guard Posts die je moet overnemen. Als je hem hebt overgenomen (alle mensen killen) dan heb je hem. Maar als je even weg gaat en later terug komt zijn die mensen er weer. Je hebt overigens hem nog wel gescout. De missies zijn ook leuk, maar zoals ik heb gehoord worden ze later eentonig.

Verder is het een perfecte game!

Ik zit er ook aan te denken om misschien Far Cry 2 te halen. Laatst beelden gezien, maar is toch wel heel vet.

Geplaatst:
comment_1159399

Ja, het is ook heel vet. Alleen ik denk dat je wel moet wennen aan de besturing hoor. Maar daar wen je wel snel aan. Vooral het rijden is moeilijk. In de training moest ik ergens heen rijden, maar plotseling wat er een houtenbrug. Ik rij natuurlijk dwars door de reling heen het water in :puh:

Er is nog een minpunt. Dat zijn de online servers. Die zijn wel bagger. Maar dat maakt niet veel uit... Als je maar kan spelen :) Het is zeker een spel om aan te raden!

Geplaatst:
comment_1159427

Maareuh, bij Far Cry 1, op de Pc, kwamen er op een missie van die kei enge wezens op je scherm afgerend en dat was zo focking creepy hé! Is dat ook bij Far Cry 2? Dan weet ik in ieder geval dat ik niet in het donker ga spelen!

Laturr 8)

Geplaatst:
comment_1159430

Ik ben nog maar op 8%. Ik weet dat dus niet. Ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen en ik denk ook niet dat het er in zit. Wel zitten er allemaal dieren in. En er kan ook wel eens plotseling een mannetje te voorschijn komen. Deze kan op je gaan schieten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1159483
Ik ben nog maar op 8%. Ik weet dat dus niet. Ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen en ik denk ook niet dat het er in zit. Wel zitten er allemaal dieren in. En er kan ook wel eens plotseling een mannetje te voorschijn komen. Deze kan op je gaan schieten.

Dan heb ik ook nog ff een vraagje. Je hoort best vaak dat alles kapot kan in dat spel. Dat zeiden ze bij battlefield ook maar dat waren alleen wanden wat beetje tegenviel. Hoe erg kan hier alles kapot? Zelfde als battlefield of erger?

Geplaatst:
comment_1159577

Battlefield heb ik nooit gespeeld. De huizen en gebouwen kunnen niet kapot. De bomen kan je beschadigen, en ik ben er nog niet achter of die kapot kunnen. Rotsen enzo kunnen ook niet kapot. Maar alle struiken en andere gevallen kunnen allemaal kapot ;)

Geplaatst:
comment_1159768

hej,

ik zit ook te twijfelen over games...

ik zat te denken aan Midnight club LA of Need For Speed Undercover

wat denken jullie??

en ik vind wel dat je schade aan je auto moet hebben dus niet zon nep spel dat je muren als remmen kan gebruiken^^

later

Geplaatst:
comment_1159820
hej,

ik zit ook te twijfelen over games...

ik zat te denken aan Midnight club LA of Need For Speed Undercover

wat denken jullie??

en ik vind wel dat je schade aan je auto moet hebben dus niet zon nep spel dat je muren als remmen kan gebruiken^^

later

nou ja...

ik heb zelf MCLA, maar ik moet eerlijk zeggen dat de verslavingsfactor me erg tegenvalt... het is wel een leuk spel, maar nu denk ik er gewoon niet meer aan...

ik weet trouwens nog niet helemaal zeker of ik nog een headset ga kopen...

Ik krijg een nieuwe computer met een NVidia 9600 GT graphische kaart, dus zal ik daarvoor spellen gaan kopen, en ik weet dan niet of ik geld over houd voor Socom Confrontation met headset...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1160255
Ik heb me geregistreert,maar hoe kom ik in de clan op PS3leaderboard?

Ik denk dat je me moet inviten ofzo.

Ik heet daar DiekoThaKurd

Heb je invite gestuurd :)

Ziet er wel beetje verrot allemaal uit, maar gaat natuurlijk om het gamen :tu:

Geplaatst:
comment_1160269
Kai, mischien kan je LibertyKillerZ opgeven bij http://www.ps3leaderboard.com

Daar zijn al heel veel gta iv clans die ook actief zijn.

zal ff kijken ;)

Heb clan aangemaakt: Klik hier.

Check:

dat is een van de beste filmpjes van gta die ik gezien heb

en hoe ze die camara's zo hebben leggen ze uit in een filmpje van Machinima^^

en gaat vanavond die meeting door of??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.