Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Dat zou ik maar niet zeggen Sven.

Soms is het wel kut jah.

Maar als je later schoonmaker of straatveger wilt worden....

Je leert voor jezelf en voor je toekomst _O_

Geplaatst:

Wat een rot banen zeg :puh: Wordt er een beetje ziek van.

:dans: Ik werd een keer 2e! :dans:

Naja, ik moet even huiswerk maken.

Bewerkt: door Visser23

Geplaatst:
Wat een rot banen zeg :puh: Wordt er een beetje ziek van.

:dans: Ik werd een keer 2e! :dans:

Naja, ik moet even huiswerk maken.

ik werd 3 of 4 keer eerste :puh:

vond zelf dat ik vandaag best goed was...

moest alleen opeens weg omdat ik huiswerk moest maken...

Geplaatst:

Was niet een van mijn favoriete avonden, mede dankzij de vele kickmeldingen, vaak het spelerminimum wat een probleem vormde en het feit dat (op 't einde, dat vandaag vroeg in zicht was) nog wel eens wilde blokkeren of spookrijden. Bij deze mensen (opgeschreven Hanneswasco, Nick_Kerkwijk en BOY080) stel ik voor om in de desbetreffende race zijn/haar puntentelling niet mee te tellen. De rondes waarbij het hierom gaat zijn rood aangegeven. De redenen staan onder de tabellen.

FerryN krijgt ivm aanwezigheid (maar niet afmaken van race) 10 aanwezigheidspunten tóch opgelegd!

Eindstanden per race

Naam GTAForum Naam PSN Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8
BOY080 BOY080 X X X X X 3 3 6
End of the riot Svenw1 3 2 X 2 4 5 X X
FerryN Etinogard_NL X X X X X X X X
Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra X X X X X X X 4
Hanneswasco Hanneswasco X X 5 4 5 6 4 5
Hayte HyperHayte 4 3 1 1 1 2 1 3
Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 2 1 3 X 2 1 5 1
Visser23 Pipovisser 5 4 2 X X X X X
Wienish Wienish 1 5 4 3 3 4 2 2

Punten per race

Naam GTAForum Naam PSN Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Deelname Totaal
BOY080 BOY080 0 0 0 0 0 8 8 5 10 26
End of the riot Svenw1 8 9 0 9 7 6 0 0 10 49
FerryN Etinogard_NL 0 0 0 0 0 0 0 0 10 10
Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 0 0 0 0 0 0 0 4 10 14
Hanneswasco Hanneswasco 0 0 6 7 6 5 7 6 10 47
Hayte HyperHayte 7 8 10 10 10 9 10 8 10 82
Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 9 10 8 0 9 10 6 10 10 66
Visser23 Pipovisser 6 7 9 0 0 0 0 0 10 32
Wienish Wienish 10 6 7 8 8 7 9 9 10 74

Eindstanden Liberty Racing 03-11-2008

Naam GTAForum Naam PSN Punten
1. Hayte HyperHayte 82
2. Wienish Wienish 74
3. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 66
4. End Of The Riot Svenw1 49
5. Hanneswasco Hanneswasco 47
6. Visser23 Pipovisser 32
7. BOY080 BOY080 26
8. Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 14
9. FerryN Etinogard_NL 10

Hanneswasco: Race 7 (Stars In Your Eyes, 5 laps), Spookrijden, botsen, blokkeren.

Nick_Kerkwijk: Race 7 (Stars In Your Eyes, 5 laps), Spookrijden, botsen, blokkeren.

BOY080: Race 8 (Road To Bohan, 2 laps), Blokkeren, botsen.

Indien je dit bericht quote, gelieve alleen het desbetreffende gedeelte te quoten ivm scrolltoestanden. Ik ben NIET bereid in discussie te gaan over punten die jij/iemand anders wel/niet heeft gekregen!

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
Hanneswasco: Race 7 (Stars In Your Eyes, 5 laps), Spookrijden, botsen, blokkeren.

Nick_Kerkwijk: Race 7 (Stars In Your Eyes, 5 laps), Spookrijden, botsen, blokkeren.

!

bij die race stars in yours eyes stonden hannes en ik tegen elkaar aan te botsen voor de lol en toen jij er aan kwam reed ik naar achter en hannes ook zodat jij erdoor kon en voorde rest hebben wij niemand geraakt dacht ik ,

maar maakt niks uit ^_^ het was toch wel gezellig voor zo lang de meeting duurde

Geplaatst:

w00t 82 punten

het enige irritante aan de meeting vond ik die van Boy 070, die dan ook echt in de midden van de weg gaat staan, zodat je er niet langs kan...

ik heb nog geen headset, dus heb ik z'n huid niet vol kunnen schelden, dus heb ik maar gekickt...

Geplaatst:

!

bij die race stars in yours eyes stonden hannes en ik tegen elkaar aan te botsen voor de lol en toen jij er aan kwam reed ik naar achter en hannes ook zodat jij erdoor kon en voorde rest hebben wij niemand geraakt dacht ik ,

maar maakt niks uit ^_^ het was toch wel gezellig voor zo lang de meeting duurde

Op een afstand kan ik niet zien wie tegen wie botst. Maar toen jij tegen mij opknalde, en ik reed door, zag ik even later toen ik afremde voor de bocht en even achteruit keek dat BOY die ronde ook getroffen werd door jullie. En dat zag ik de ronde ervoor ook al gebeuren, toen ik jullie nog wist te ontwijken.

66 punten is btw toch wel een mooie score, zeker als je je er bedenkt dat de aftreksels eraf zijn geteld :)

Geplaatst:

btw Wienish, waarom ging jij in het begin telkens weg?

Geplaatst:

veel mensen hadden connectie problemen dus moest er telkens een andere game gemaakt worden :)

Geplaatst:

veel mensen hadden connectie problemen dus moest er telkens een andere game gemaakt worden :)

Bij mij liep ie ook opeens vast....

dacht dat ik een race had gemist, maar uiteindelijk kwam ik in die race (volgens mij) eerste :puh:

Geplaatst:

:schater: srry mensen dat ik dan de weg blokkeerde maar ik was zekre niet de eerstye die daarmee aan kwma zetten :N srry

maar ik vond toch best leuk. :cya:

ps. ik heb nu ook een headset maar ik gebruik hem bijna nooit.

maar als ik weer in een meeting ben zal ik hem gebruiken.

dus dan kan iedereen die op me wilt schelden alles kwijt bij mij.:D

Bewerkt: door Scheme015

Geplaatst:
:schater: srry mensen dat ik dan de weg blokkeerde maar ik was zekre niet de eerstye die daarmee aan kwma zetten :N srry

maar ik vond toch best leuk. :cya:

ps. ik heb nu ook een headset maar ik gebruik hem bijna nooit.

maar als ik weer in een meeting ben zal ik hem gebruiken.

dus dan kan iedereen die op me wilt schelden alles kwijt bij mij.:D

heb ik eerst een headset nodig :puh:

Maar Boy, jij was toen de enige die mij echt irriteerde daarmee, de anderen maakten me niet veel uit (bij die 5 ronden race stond ik toch 1ste met een ruime voorsprong, en ik ontweek ze vaak), maar bij die van jou is er geen andere weg, of je wilt wel heel veel omrijden...

laat 't volgende keer niet weer gebeuren :puh:

Geplaatst:

Jij snapt net zo goed als ik (althans, hoop ik) dat een meeting bedoelt is om aanwezigheid te tonen, en natuurlijk punten te winnen.. Om punten te winnen, moeten punten je gegunt worden, en moet je dus ook mee kúnnen spelen. Als je niet kan meespelen, en je wordt uitgenodigt, en je krijgt kickmelding, lijkt 't mee een beetje oneerlijk naar het 'slachtoffer' toe als je geen punten kán krijgen. Daarom ga ik uit de wachtkamer als er kickmeldingen zijn. Of het er nu een is van een goeie maat van me, of een van iemand die ik niet moet :)

Geplaatst:

!

Op een afstand kan ik niet zien wie tegen wie botst. Maar toen jij tegen mij opknalde, en ik reed door, zag ik even later toen ik afremde voor de bocht en even achteruit keek dat BOY die ronde ook getroffen werd door jullie. En dat zag ik de ronde ervoor ook al gebeuren, toen ik jullie nog wist te ontwijken.

66 punten is btw toch wel een mooie score, zeker als je je er bedenkt dat de aftreksels eraf zijn geteld :)

Ik moet eerlijk toegeven dat ik inderdaad expres blokkeerde, spookreed, ... maar dat kwam omdat ik in alle races goed begon en slecht eindigde, en ik gewoon geen zin meer had, dus maar wat begon irritant te doen. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

ps3vd8.png

Ik heb toch nog maar wat aanpassingen gedaan in de ledenlijst. Hayte begon er laatst over of het niet handig is om een systeem te maken met data's wanneer iemand als laatste online is geweest zodat je kan zien wie wel en niet actief zijn.

Nu heb ik een systeem ingevoerd dat laat zien hoeveel meetings iemand niet is geweest (achter elkaar). Wanneer iemand niet naar een meeting is geweest zal er +1 bijkomen zodat we kunnen kijken wie er wel en niet actief is.

Bij het niet aanwezig zijn van meer dan 20 meetings (achter elkaar) wordt je uit de clan verwijderd, dit is gelijk aan 1 maand (4 weken). Bij het bereiken van 15 á 19 meetings zal het cijfer op rood komen te staan en zal je een mail ontvangen als waarschuwing.

Wanneer iemand na bijvoorbeeld 8 meetings (2 weken dus) afwezigheid weer actief is, zal het aantal verlaagt worden met 1 week (staat gelijk aan 1-4 meetings). Deze "persoon" zal dus nu terugvallen naar het aantal 4.

Wanneer je het namelijk zou resetten naar 0 zou je het effect krijgen dat sommige 1x in de 4 weken komen..

Bij nieuwe leden zal er in de 1e week niet geteld worden.

Bij meetings waar je punten kan verdienen worden de cijfers berekend. Afgelaste meetings zullen ook niet meetellen. Wanneer je een geldige reden hebt dat je afwezig bent, zal deze reden achter je naam komen te staan (bij "opmerking") en zal het meeting-aantal blijven staan op het huidige cijfer.

Bij alle leden staat het aantal nu op 0. Vanaf de eerst volgende meeting zal er geteld worden.

Meer info hierover staat onderaan de ledenlijst: Klik hiervoor de ledenlijst.

De komende weken ga ik testen of dit werkt en of het nut heeft..

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.