Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1161510

Ik vind het een goede verandering.

Nu kunnen we zien wie er niet actief is.

Kai,ik heb een rare vraagje :$

Mischien kan je zo PS3leaderbord icoontje zetten.

Ik denk dat ps3leaderbord een stuk beter is dan consolegaming.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1161527
Ik vind het een goede verandering.

Nu kunnen we zien wie er niet actief is.

Kai,ik heb een rare vraagje :$

Mischien kan je zo PS3leaderbord icoontje zetten.

Ik denk dat ps3leaderbord een stuk beter is dan consolegaming.

Staat erbij ^_^Klik.

Geplaatst:
comment_1161547

Kai, normaal gezien zal ik vrijdag niet op meetings aanwezig zijn, omdat ik dan moet tennissen (18:00-19:30). Tegen dat ik thuis ben moet ik nog douchen en eten, dus dan is het al gemakkelijk 20:15.

Hopelijk is dit een geldige reden :7

ps: Is het morgen meeting?

Bewerkt: door Platypus

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1161552
Kai, normaal gezien zal ik vrijdag niet op meetings aanwezig zijn, omdat ik dan moet tennissen (18:00-19:30). Tegen dat ik thuis ben moet ik nog douchen en eten, dus dan is het al gemakkelijk 20:15.

Geldige redenen gelden alleen voor langere tijd. Bijvoorbeeld als je 1 week op vakantie gaat.

Als jij namelijk woensdag bij de meeting komt dan staat je aantal op 0. Als je vrijdag er niet bent stijgt hij naar 1, maar als je er dan de volgende meeting (zondag) weer bent, staat hij weer op 0, hij wordt zeg maar weer gereset als je weer bij een meeting bent.

Geplaatst:
comment_1161623

Geldige redenen gelden alleen voor langere tijd. Bijvoorbeeld als je 1 week op vakantie gaat.

Als jij namelijk woensdag bij de meeting komt dan staat je aantal op 0. Als je vrijdag er niet bent stijgt hij naar 1, maar als je er dan de volgende meeting (zondag) weer bent, staat hij weer op 0, hij wordt zeg maar weer gereset als je weer bij een meeting bent.

Dit systeem is wel hard vind ik. :(

Als je een keer niet komt ook al heb je een geldige reden of heb je is gewoon zin.

Krijg je er een punt bij. :{

Geplaatst:
comment_1161701
btw Wienish, waarom ging jij in het begin telkens weg?

Jij snapt net zo goed als ik (althans, hoop ik) dat een meeting bedoelt is om aanwezigheid te tonen, en natuurlijk punten te winnen.. Om punten te winnen, moeten punten je gegunt worden, en moet je dus ook mee kúnnen spelen. Als je niet kan meespelen, en je wordt uitgenodigt, en je krijgt kickmelding, lijkt 't mee een beetje oneerlijk naar het 'slachtoffer' toe als je geen punten kán krijgen. Daarom ga ik uit de wachtkamer als er kickmeldingen zijn. Of het er nu een is van een goeie maat van me, of een van iemand die ik niet moet :)

ik niet snappen

jij zegt dus dat je in het begin weg ging omdat er kick meldingen kwamen?

ik zag geen kick meldingen... alleen die van mij in de laatste race...

@ Kai

Wanneer iemand na bijvoorbeeld 8 meetings (2 weken dus) afwezigheid weer actief is, zal het aantal verlaagt worden met 1 week (staat gelijk aan 1-4 meetings). Deze "persoon" zal dus nu terugvallen naar het aantal 4.

Wanneer je het namelijk zou resetten naar 0 zou je het effect krijgen dat sommige 1x in de 4 weken komen..

je zegt dat waneer iemand weer es aanwezig is, dat er 1-4 meeting getallen van af komen, naar het getal 4

waarom naar het getal 4?

Geplaatst:
comment_1161707

Eindstanden Liberty Racing 03-11-2008

Naam GTAForum Naam PSN Punten
1. Hayte HyperHayte 82
2. Wienish Wienish 74
3. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 66
4. End Of The Riot Svenw1 49
5. Hanneswasco Hanneswasco 47
6. Visser23 Pipovisser 32
7. BOY080 BOY080 26
8. Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 14
9. FerryN Etinogard_NL 10

Woohoo, Laatste 8) .

Damn, ik was net zo lekker bezig, kwam er zo'n kutkick melding,ik heb daarna ook niet meer kunnen joinen helaas, toen maar BF-Bad Company gaan doen.

Geplaatst:
comment_1161708
btw Wienish, waarom ging jij in het begin telkens weg?

Jij snapt net zo goed als ik (althans, hoop ik) dat een meeting bedoelt is om aanwezigheid te tonen, en natuurlijk punten te winnen.. Om punten te winnen, moeten punten je gegunt worden, en moet je dus ook mee kúnnen spelen. Als je niet kan meespelen, en je wordt uitgenodigt, en je krijgt kickmelding, lijkt 't mee een beetje oneerlijk naar het 'slachtoffer' toe als je geen punten kán krijgen. Daarom ga ik uit de wachtkamer als er kickmeldingen zijn. Of het er nu een is van een goeie maat van me, of een van iemand die ik niet moet :)

ik niet snappen

jij zegt dus dat je in het begin weg ging omdat er kick meldingen kwamen?

ik zag geen kick meldingen... alleen die van mij in de laatste race...

@ Kai

Wanneer iemand na bijvoorbeeld 8 meetings (2 weken dus) afwezigheid weer actief is, zal het aantal verlaagt worden met 1 week (staat gelijk aan 1-4 meetings). Deze "persoon" zal dus nu terugvallen naar het aantal 4.

Wanneer je het namelijk zou resetten naar 0 zou je het effect krijgen dat sommige 1x in de 4 weken komen..

je zegt dat waneer iemand weer es aanwezig is, dat er 1-4 meeting getallen van af komen, naar het getal 4

waarom naar het getal 4?

Getal 4: Van 4 weken, neem ik aan :puh:

En met kickmeldingen bedoel ik niet "... wants to kick ...", die meldingen waren er alleen in de laatste races.

Met kickmeldingen bedoel ik ook dat mensen de kamer zijn uitgegaan ivm connectieproblemen of doodsimpel per ongeluk kamer verlaten. Als je pech hebt en je wilt terugkomen (bij connectieproblemen is dit bijna altijd het geval, ben ik achter gekomen), krijg je ook vaak een kickmelding. "You cannot join the room because you have been kicked" ofzoiets krijg je dan.

Geplaatst:
comment_1161716
En met kickmeldingen bedoel ik niet "... wants to kick ...", die meldingen waren er alleen in de laatste races.

Met kickmeldingen bedoel ik ook dat mensen de kamer zijn uitgegaan ivm connectieproblemen of doodsimpel per ongeluk kamer verlaten. Als je pech hebt en je wilt terugkomen (bij connectieproblemen is dit bijna altijd het geval, ben ik achter gekomen), krijg je ook vaak een kickmelding. "You cannot join the room because you have been kicked" ofzoiets krijg je dan.

Jep,

En Kai, als dat systeem echt serieus word, kun je me net zo goed er nu afhalen, want meestal vergeet ik het dat er meetings zijn en ik wil niet verplicht worden om te komen omdat ik er anders uitgetrap word.

Geplaatst:
comment_1161727

Eindstanden Liberty Racing 03-11-2008

Naam GTAForum Naam PSN Punten
1. Hayte HyperHayte 82
2. Wienish Wienish 74
3. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 66
4. End Of The Riot Svenw1 49
5. Hanneswasco Hanneswasco 47
6. Visser23 Pipovisser 32
7. BOY080 BOY080 26
8. Gta-San-Andreas-Lover1000 Alakadabra 14
9. FerryN Etinogard_NL 10

Woohoo, Laatste 8) .

Damn, ik was net zo lekker bezig, kwam er zo'n kutkick melding,ik heb daarna ook niet meer kunnen joinen helaas, toen maar BF-Bad Company gaan doen.

GTA IV resetten, helpt dat niet?

en btw, dit systeem is er vooral om al die inactievelingen eruit te halen (waar wij er veel van hebben, er zitten ong. 30 man (dacht ik) in onze clan, en ik heb nog nooit een volle meeting meegemaakt...)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1161843
@ Kai

waarom naar het getal 4?

1 week bestaat uit 4 meetings. Er staat ook "het wordt verlaagd met 1 week, wat gelijk staat aan 4 meetings".

Het enigste wat ik hierbij vergat te zeggen is dat dit pas geld als je op Validerend staat en dan met name in het RODE gedeelte. (Zie tabel in ledenlijst). Validerend wordt je als je 3 weken niet actief bent geweest (10 tot 14 meetings). Alleen dus wanneer je validerend bent wordt je cijfer niet verlaagt naar 0 maar verlaagd met 1 week, anders krijg je dus het effect dat bijna iedereen maar 1x per maand komt.

Dus wanneer je onder de 4 weken zit en je komt naar een meeting zal het weer gewoon gereset worden naar 0.

Dit systeem is wel hard vind ik. boos.gif

Als je een keer niet komt ook al heb je een geldige reden of heb je is gewoon zin.

Krijg je er een punt bij. nosmile.gif

Je zit pas in de problemen als je het cijfer 20 achter je naam heb. Zelfs al kom jij 1 week niet dan staat er alleen een 4 achter je naam. Nou als je de week daarna weer gewoon online komt, dan staat hij weer op 0. Dus is niks ernstig wat achter je naam staat :)

Het systeem geldt alleen even als controle om echt te zien wie er wel en niet actief zijn.

Algemeen: is een testfase, als het niet werkt dan is het binnen paar seconden zo weer weg, kan allemaal wel beetje vaag zijn, maar ieder geval voor mij is het wel handig dat ik kan zien wie er wel en niet actief zijn... :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.