Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1046379

Verzoekje:

Clan: LibertyKillerZ

Teamnaam: LibertyKillerZ

Aanspreekpunt van het team: Kai-ShockWave

PSN-ID Speler1: Kai-ShockWave

PSN-ID Speler2: Biocount

PSN-ID Speler3: LibertyKillerNL

PSN-ID Speler4: HoutwormNL

PSN-ID Reserve Speler: joppie-saus

Dit stond nog steeds in het topic van de TDM clan meeting georganiseerd ten tijde dat ik nog een member van FTO D-1 was.

Nu is het toernooi afgeblazen maar zou ik graag jullie nog willen uitnodigen om de wapens op te pakken en het tegen de musketeers op te nemen.

Het andere team is uit elkaar gevallen dus kunnen die helaas niet meer meedoen (andere spellen hebben hun voorkeur of er zijn andere redenen)

Laat maar weten per PB wanneer jullie het schikt (als het kan meerdere datums) dan breng ik het onder bij de Musketeers en kunnen we het beloofde avondje met plezier spelen.

Clan: LibertyKillerZ

Teamnaam: LibertyKillerZ

Aanspreekpunt van het team: Kai-ShockWave

PSN-ID Speler1: Kai-ShockWave

PSN-ID Speler2: Biocount

PSN-ID Speler3: LibertyKillerNL

PSN-ID Speler4: HoutwormNL

PSN-ID Reserve Speler: joppie-saus

VS

Clan: Force Tactical Operation D-1

Teamnaam: The Three Musketiers

Aanspreekpunt van het team: LangeDraak

PSN-ID Speler1: LangeDraak

PSN-ID Speler2: Leagle_Hunt

PSN-ID Speler3: Gemertenaar

Groet,

LangeDraak

Deze opstelling is oud en zal niet gebruikt worden. Iemand daarvan is namelijk al weg bij de clan. Verder is er eerst een afspraak tegen de musketiers met de leden HoutwormNL, Axio en een derde persoon.

Deze wedstrijd zal eerst gespeeld worden. Verder hebben we nog clanwars in de planning staan tegenandere clans die nog gespeeld moeten worden. Misschien dat daartussen nog ene gaatje is voor een clanwar. ;)

Geplaatst:
comment_1046380

er is altijd wel een gaatje voor iemand maar we hebben meerdere spelers daarmee moeten we rekening houden

dus misschien is het goed om een datum af te spreken via pb als iemand niet kan meld ie dat wel:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1046396

Ik stel voor eerst de meeting af te maken van aankomende maandag. Dus de meeting LibertyKillerZ vs De 3 musketiers. Ná die wedstrijd kunnen we weer een nieuwe afspraak maken, want het wordt hier nu een beetje een zooitje qua afspraken. Dit bericht geld dus ook voor Leagle en LangeDraak. We concentreren ons nu op de aankomende meeting, daarna kunnen we verder met de meeting die LangeDraak net voorstelde.

Geplaatst:
comment_1046399
Ik stel voor eerst de meeting af te maken van aankomende maandag. Dus de meeting LibertyKillerZ vs De 3 musketiers. Ná die wedstrijd kunnen we weer een nieuwe afspraak maken, want het wordt hier nu een beetje een zooitje qua afspraken. Dit bericht geld dus ook voor Leagle en LangeDraak. We concentreren ons nu op de aankomende meeting, daarna kunnen we verder met de meeting die LangeDraak net voorstelde.

dus als we het goed doen hebben we om de week een clanwar

in ieder geval ik ga nu aan het werk ik ben er morgen vrijdag weer met de meeting die ik organiseer:D

en martyceha gefeliciteerd met je verjaardag:D

Geplaatst:
comment_1046453

Kai,

De meeting die ik voorstelde heeft geen haast.

Echter hebben jullie (lees LibertyKillerz) recht op deze avond knallen en deze zal ik voor mijn rekening nemen.

Dit omdat ik het toernooi heb georganiseerd. Ik vind dat je de clans die zich hebben opgegeven moet waarderen. Vandaar de nog openstaande avond. Ik wist alleen niet of jullie nog geïnteresseerd waren in die betreffende war _O_

Nu ik daarop een positieve reactie op heb gekregen zal ik deze voorstellen tzt met jou (kai) via PB aangezien jij aanspreekpunt was. Dan spreken we wel af hoe en wat en met wie :Y

Dus je hoort nog van me en voor nu zal ik jullie niet storen in de voorbereiding op de eerste ontmoeting met

The Three Musketeers

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1046778
hoe kan je zien dat ik lid ben.

In je profiel zelf zie je niet dat je lid bent van ons. In dit Topic staat wel een ledenlijst waar jij tussen staat. Daar staat ook overige informatie over de clan.

Als je de informatie wilt zien, ga dan naar de 1e post van dit topic ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1046845

banneragendavq4.png

Maandag 21 juli 2008

Georganiseerd door: Kai-ShockWave & HoutwormNL
Game: Grand Theft Auto IV
Clanwar: The Three Musketeers VS LibertyKillerZ
Personen: HoutwormNL, AXIO en ? [3e persoon wordt gekozen op de meeting van a.s. vrijdag)
Console: Sony Playstation 3
Tijd: 20:00
Opmerkingen: Deze clanwar is een 3 vs. 3 wedstrijd.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1046875

banneragendavq4.png

Maandag 21 juli 2008

Personen: HoutwormNL, AXIO en ? [3e persoon wordt gekozen op de meeting van a.s. vrijdag)
Dieko als hij nog wil, maar we kunnen beter nog 2 reservers regele, omdat ik vaak meetings vergeet heb nog geen nieuwe agenda ofzo anders schreef ik het daar wel in, misschien kan iemand mij mailtje sturen op de zelfde dag nog

Love LibertyKillerZ :$

gr. Alex :klap:

Bewerkt: door AXIO

Geplaatst:
comment_1047305
maar we kunnen beter nog 2 reservers regele, omdat ik vaak meetings vergeet gr. Alex :klap:

Somebody getting scared :$

:schater:

Kun je mischien ff gewoon tot de war wachten in plaats van de hele tijd in dit topic tespammen met zinloose teksten?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1047306

banneragendavq4.png

Maandag 21 juli 2008

Dieko als hij nog wil, maar we kunnen beter nog 2 reservers regele, omdat ik vaak meetings vergeet heb nog geen nieuwe agenda ofzo anders schreef ik het daar wel in, misschien kan iemand mij mailtje sturen op de zelfde dag nog

Love LibertyKillerZ :$

gr. Alex :klap:

Ik stuur jullie wel op de dag nog een mail via gtaforum en PSN met tijden e.d.

Voor invallers zullen Biocount en joppie-saus denk ik wel beschikbaar zijn, als die willen :puh: En anders kan ik er altijd nog inkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.