Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1162934
Ik vind 't echt sjiek wat Obama flikte :puh:

Gisteravond toen ik keek was 88% van de stemmen al gegaan naar McCain.. en toch nog gewonnen, respect. Maar als McCain president zou worden, zou ik er ook geen moeite me hebben :puh: Binnen 2 jaar is die toch de pijp uit, en dan had Obama hem dán kunnen vervangen :schater:

Ik denk dat we aan Obama ook niet lang iets zullen hebben binnen een jaar is die toch neergeschoten. :(

Dat denk iedereen in mijn klas toch.

Geplaatst:
comment_1163023
Ik vind 't echt sjiek wat Obama flikte :puh:

Gisteravond toen ik keek was 88% van de stemmen al gegaan naar McCain.. en toch nog gewonnen, respect. Maar als McCain president zou worden, zou ik er ook geen moeite me hebben :puh: Binnen 2 jaar is die toch de pijp uit, en dan had Obama hem dán kunnen vervangen :schater:

Ik denk dat we aan Obama ook niet lang iets zullen hebben binnen een jaar is die toch neergeschoten. :(

Dat denk iedereen in mijn klas toch.

Dat denk ik ook als er al moordpogingen zijn tijdens de verkiezingscampagne. Dan zullen er zeker meer moordpogingen nu zijn als hij president is. De sucurity van obama zullen hun best moeten doen of anders... :blauw: ik vrees ervoor.

Geplaatst:
comment_1163525
Misschien kan ik vanavond nog online komen. Komende weken kan ik waarschijnlijk niet online of ik moet ff via een omweg een kabel leggen (wegens verbouwing).

wienishrp5.png

Waarom kreeg ik dat niet toen ik jarig was. :(

En Kai wanneer krijg ik nu is die wallaper van libertykillerz voor de ps3.

Van toen bij die prijsvraag? :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1163532
Misschien kan ik vanavond nog online komen. Komende weken kan ik waarschijnlijk niet online of ik moet ff via een omweg een kabel leggen (wegens verbouwing).

wienishrp5.png

Omdat ik die afbeelding laatst op het internet vond en ik het vanaf nu bij elke verjaardag van een lid gebruik ;)

stuur van het weekend wel een wallpaper alleen dan zonder het logo...

Geplaatst:
comment_1163551

Omdat ik die afbeelding laatst op het internet vond en ik het vanaf nu bij elke verjaardag van een lid gebruik ;)

stuur van het weekend wel een wallpaper alleen dan zonder het logo...

Waarom zonder, ik zou namelijk graag met een logo hebben. ^^

Vanavond neem ik waarschijnlijk ook de meeting van timking over, suggesties mogen gepost worden.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1163576
Team Deathmatch / Cops 'n crooks? :eten:

Het is een Deathmatch avond, dus we doen niets anders dan Deathmatch en Team Deathmatch, met suggesties bedoel ik wapens, locaties, ...

Geplaatst:
comment_1163869

Nick kerkwijk: Infight selfkill. Ik schoot op hem, springt hij tot 2 keer toe van het dak af! Beetje oneerlijk he?

@Hieronder: Inderdaad, tijdens meeting (game wisseling) pleurde opeens me internet eraf. En nu kan ik er niet eens meer in.

Bewerkt: door Visser23

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.