Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1047308
maar we kunnen beter nog 2 reservers regele, omdat ik vaak meetings vergeet gr. Alex :klap:

Somebody getting scared :$

:schater:

Kun je mischien ff gewoon tot de war wachten in plaats van de hele tijd in dit topic tespammen met zinloose teksten?

Biocount,

Mijn excuses. Het was zeker niet kwalijk bedoeld. Het was meer humor.

Een beetje opzwepen voor de clanwar maar ik zal dit topic verder mijden :Y

Nogmaals mijn excuses :engel:

Geplaatst:
comment_1047438

banneragendavq4.png

Maandag 21 juli 2008

Georganiseerd door: Kai-ShockWave & HoutwormNL
Game: Grand Theft Auto IV
Clanwar: The Three Musketeers VS LibertyKillerZ
Personen: HoutwormNL, AXIO en ? [3e persoon wordt gekozen op de meeting van a.s. vrijdag)
Console: Sony Playstation 3
Tijd: 20:00
Opmerkingen: Deze clanwar is een 3 vs. 3 wedstrijd.
Dieko als hij nog wil, maar we kunnen beter nog 2 reservers regele, omdat ik vaak meetings vergeet heb nog geen nieuwe agenda ofzo anders schreef ik het daar wel in, misschien kan iemand mij mailtje sturen op de zelfde dag nog

Love LibertyKillerZ :$

gr. Alex :klap:

Ik wil wel en ik kan.

Twee reservers lijkt mij ook een goed idee wel met headset dan.

Geplaatst:
comment_1047701

jij moet dichter worden maar misschien is het een idee om na de meeting gelijk ff te trainen doen we dat ook na de meeting van zondag alleen dan moeten we wel wat tegenstanders hebben

Geplaatst:
comment_1047899

meeting vrijdag 18 juni 2008

de scores en een kleine waardering

deelnemers

HoutwormNL

diamond

killer

srem

etino

axio

deathmatch,

hout 10

s rem 7

killer 5

diamond 3

etino 2

gta race,

killer 10

etino 7

diamond 5

houtworm 3

axio 2

team mafiya work

team 1

houtworm 10

killer 10

axio 10

team 2

diamon 7

etino 7

, team deathmatch

team 1

houtworm 10

team 2

diamond 7

etino 7

plus 1 punt voor deelname van meeting

naam...............punten verdient

HoutwormNL........34

diamond...............23

killer.....................26

srem.....................8

etinogard............22

axio.....................13

leuke meeting maar in het begin had PSN problemen dat was jammer voor de rest verliep het goed was wel gezellig

en daar gaat het om toch:D kai update zo snel mogelijk de ledenlijst

Geplaatst:
comment_1047991
tijdens gta race, heb ik moeten kijken, en team maffia work was na 10 minuten al klaar, ik ging daarna weg omdat er iets in rl life (je weet wel HET leven) kwam

Precies real life first man..

Zondag ben ik er trouwens wel bij..

vanavond had ik er niet zo zin in (kan gebeuren, ben er normaal impreciepe altijd bij)

Geplaatst:
comment_1048012

Heb trouwens een voorstel voor de clan leiders.

Voorstel is:

Elk lid die nu wilt joinen, 2 weken als trial member zetten.

Is het lid heel actief dan laat je die gene toe als het bevalt van beide kanten.

Is het lid niet actief dat je dan nog 2 weken verlengt en als die gene dan nog niet actief is kicken.

Aangezien er veel inactieve leden zijn en ik vind dat dat een beetje tegen gehouden moet worden bij nieuwe leden die joinen.

Ook vind ik dat bestaande leden die voor de vakantie al niet actief waren gewoon eruit getrapt moeten worden..

Wil graag met een actieve clan spelen en het word wel steeds actiever maar als je kijkt naar hoeveel leden

we hebben dan is het na verhouding niet helemaal goed.. de meeste leden hoor of zie ik persoonlijk bijna nooit tot nooit (of ze zitten er bij en dan weet ik niet dat ze in de clan zitten dus verbeter me als ik het verkeerd inzie)

Geplaatst:
comment_1048014

je hebt wel gelijk er zijn veel inactieve leden de mensen die ik meestal zie zijn et vaste groepje daar gamen we ook bijna altijd mee

misschien is het een goed idee ik weet het nog niet maar ik denk dat het beste is dat het een keer goed doorgelopen moet worden door mij en kai

maar toch goed dat jij je hier ook nog druk om maakt

Geplaatst:
comment_1048015
je hebt wel gelijk er zijn veel inactieve leden de mensen die ik meestal zie zijn et vaste groepje daar gamen we ook bijna altijd mee

misschien is het een goed idee ik weet het nog niet maar ik denk dat het beste is dat het een keer goed doorgelopen moet worden door mij en kai

maar toch goed dat jij je hier ook nog druk om maakt

Kicken is net als kleding, wat je niet schoon krijgt gooi je weg zonder pijn of moeite :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.