Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1048016
je hebt wel gelijk er zijn veel inactieve leden de mensen die ik meestal zie zijn et vaste groepje daar gamen we ook bijna altijd mee

misschien is het een goed idee ik weet het nog niet maar ik denk dat het beste is dat het een keer goed doorgelopen moet worden door mij en kai

maar toch goed dat jij je hier ook nog druk om maakt

Kicken is net als kleding, wat je niet schoon krijgt gooi je weg zonder pijn of moeite :tu:

heb je helemaal gelijk in

maar nog 1 ding degene die mee wilden doen met de clanwar van maandag moeten me even toeveogen op msn ik heb nog wat leuke strategieen in mijn kop zitten vuur bestrijd je niet met vuur maar met water;) dat is een hint:p

Geplaatst:
comment_1048024
je hebt wel gelijk er zijn veel inactieve leden de mensen die ik meestal zie zijn et vaste groepje daar gamen we ook bijna altijd mee

misschien is het een goed idee ik weet het nog niet maar ik denk dat het beste is dat het een keer goed doorgelopen moet worden door mij en kai

Kicken is net als kleding, wat je niet schoon krijgt gooi je weg zonder pijn of moeite :tu:

maar nog 1 ding degene die mee wilden doen met de clanwar van maandag moeten me even toeveogen op msn ik heb nog wat leuke strategieen in mijn kop zitten vuur bestrijd je niet met vuur maar met water;) dat is een hint:p

Goh daar hoeft niemand over na tedenken.. maar wel een leuk idee met een brandweer wagen ja haha :puh:

Geplaatst:
comment_1048035

Goh daar hoeft niemand over na tedenken.. maar wel een leuk idee met een brandweer wagen ja haha :puh:

nee geen brandweerwagen:P ben geen klein kind

maarja willen de meedingers van de clanwar van maandag mij toeveogen op msn StrakkeStrunerDanny(at) live DOT nl

om de strategie te bespreken

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1048080
meeting vrijdag 18 juni 2008

de scores en een kleine waardering

deelnemers

HoutwormNL

diamond

killer

srem

etino

axio

deathmatch,

hout 10

s rem 7

killer 5

diamond 3

etino 2

gta race,

killer 10

etino 7

diamond 5

houtworm 3

axio 2

team mafiya work

team 1

houtworm 10

killer 10

axio 10

team 2

diamon 7

etino 7

, team deathmatch

team 1

houtworm 10

team 2

diamond 7

etino 7

plus 1 punt voor deelname van meeting

naam...............punten verdient

HoutwormNL........34

diamond...............23

killer.....................26

srem.....................8

etinogard............22

axio.....................13

leuke meeting maar in het begin had PSN problemen dat was jammer voor de rest verliep het goed was wel gezellig

en daar gaat het om toch:D kai update zo snel mogelijk de ledenlijst

Lijst is geupdatet. Jammer dat ik er gisteren niet bij was. Ik kon steeds niet in die lobby komen...

Er is een mail gestuurd naar alle leden met rank 0. Met daarin de keuze of ze blijven en actief worden of dat ze uit de clan stappen. Als ze binnen 2 dagen niet reageren gaan ze de clan uit...

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1048268
Lijst is geupdatet. Jammer dat ik er gisteren niet bij was. Ik kon steeds niet in die lobby komen...

Er is een mail gestuurd naar alle leden met rank 0. Met daarin de keuze of ze blijven en actief worden of dat ze uit de clan stappen. Als ze binnen 2 dagen niet reageren gaan ze de clan uit...

dat schiet mooi op:D maar kijk es bij de students die zie je ook bijna nooit mitta gta killer? nooit van gehoord

Bewerkt: door HoutwormNL

Geplaatst:
comment_1048334

Net even met -_-Alex-_- TDM, 2x Race, Turf, en Cops and Crooks.

Met race 2x tweede.-_-Alex-_- Was een keer 5de en een keer 3de.

Met TDM, waren we samen in een team, en hebben we gewonnen(2vs2vs1 uiteindelijk, eerst waren we met zijn 12a14en), Wij hadden samen de 10000$ grens gehaald, waarvan ik ongeveer 6000$ had en -_-Alex-_- 4000, maar Alex had volgens mij een moeilijk start, en later na begon zijn Dollarteller overuren te draaien.

Cops and crooks, hebben we vaker gedaan, volgens mij steeds gewonnen en 1 keer verloren.

En turf hadden we ook gewonnen.

Was zeker leuk, en zeer goed verlopen.

Misschien dat ik de volgende meeting er ook weer ben, maar denk van wel.

Later,

Edit, maar die 13 mensen die onderaan staan met 0 punten, wat gaan jullie ermee doen als die niet online komen?

Worden die gekicked ofzo?

Want 13 van de 37 is toch best veel.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1048337

Met TDM, waren we samen in een team, en hebben we gewonnen(2vs2vs1 uiteindelijk, eerst waren we met zijn 12a14en), Wij hadden samen de 10000$ grens gehaald, waarvan ik ongeveer 6000$ had en -_-Alex-_- 4000, maar Alex had volgens mij een moeilijk start, en later na begon zijn Dollarteller overuren te draaien.

Cops and crooks, hebben we vaker gedaan, volgens mij steeds gewonnen en 1 keer verloren.

Later,

Edit, maar die 13 mensen die onderaan staan met 0 punten, wat gaan jullie ermee doen als die niet online komen?

leuk dat jullie onderling ook dingen samen doen:D

Geplaatst:
comment_1048342

Later,

leuk dat jullie onderling ook dingen samen doen:D

Uhmmm, haast iedere dag :puh:

Alex en ik doen best veel MP samen, meestal partymode of free mode, maar ik wou even ranken dus zijn we deze dingen gaan doen.

Geplaatst:
comment_1048758

Oh, en mensen, toen ik jullie joinde, had ik erbij staan dat ik de kabel moest verwisselen met mijn pc, nu ik erachter kwam dat de PS3 uit zichzelf al een Wirelessding had, en wij zelf ook een wirelessrouter, heb ik ze samen laten connecten en heb ik geen las meer van verwisselen van internetkabels.

Dit wou ik even nog melden.

Later,

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1048765
Oh, en mensen, toen ik jullie joinde, had ik erbij staan dat ik de kabel moest verwisselen met mijn pc, nu ik erachter kwam dat de PS3 uit zichzelf al een Wirelessding had, en wij zelf ook een wirelessrouter, heb ik ze samen laten connecten en heb ik geen las meer van verwisselen van internetkabels.

Later,

Oké man, dat is beter :D

Geplaatst:
comment_1048773

Later,

Oké man, dat is beter :D

hahaha wist je dat neit:p

owjah kai en srem jullie zijn echt slecht in bomb tha base

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.