Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Er moeten veel vaker toernooien worden gehouden, al is het maar een nieuw toernooi een nieuw leven in blazen zoals bij Destruction Derby. Bijvoorbeeld door een nieuwe locatie te gebruiken. Zo blijft het meer levendig.

Dat zouden we graag doen natuurlijk, maar het bedenken, maken en organiseren van een toernooi kost veel tijd, en dat hebben we niet altijd. :puh:

Bovendien lijkt het een trend te worden dat de helft, of soms meer als de helft, afzegt of niet op komt dagen zonder bericht te geven. Dat werkt natuurlijk niet heel erg motiverend.

Maar verder ben ik het met je eens, het is zeker leuk, en we zouden het eigenlijk wat meer moeten doen. :puh:

Mja, ben ik het ook over eens. Toch vond ik het wel fijn dat het niet zo druk was. Want ik heb weleens met toernooien mee gedaan (ook buiten de clan), waarbij het zo druk was dat ik niet meer tegen mijn verlies kon, omdat er zoveel mensen waren. :7 Geen idee waarom ik dan perse stop om zo'n reden, maar ja... :7

Ik vond het toernooi in elk geval enorm geslaagd. :bier: En ook wel een beetje ironisch dat ik bij die Mr. Tasty races de eerste werd, bij beide races. Normaal faal ik in racen. :7

Geplaatst:

Nou, een copiloot had het ook nog druk als hij hoofdpiloot nick moest ondersteunen. :7

Nick Kerkwijk man, hoe gaat het nog met jou ? :D

Goede avond trouwens! :7

Geplaatst:

Nou, een copiloot had het ook nog druk als hij hoofdpiloot nick moest ondersteunen. :7

Goed man, met jou ook? :*D

Geplaatst:

Leugenaar. Als je tot diep in de nacht met stewardessen en roze hoedjes bezig bent geweest, maak je het niet goed, dan ben je verrot. :t

Nou zo erg was het ook weer niet, ik heb genoeg geslapen. :D

Geplaatst:

Goed man, met jou ook? :*D

Zeker zeker! :7

P.s zit Dieko niet meer in LKZ?

Geplaatst:

Dat is leuk om te horen inderdaad. Dat je oma, opa of weet ik veel wat, even tijdelijk dood is. :7 Ook al snap ik dat het een uitspraak is. :7

Geplaatst:

Dat is leuk om te horen inderdaad. Dat je oma, opa of weet ik veel wat, even tijdelijk dood is. :7 Ook al snap ik dat het een uitspraak is. :7

Goedzo Tom!thumbsup2.gif

Geplaatst:

Nu ben ik ineens 'iets'? :D

:7

Geplaatst:

Als ik zo die beelden zie van het toernooi van zondag, ben ik echt blij dat ik hier terug ben! :)

Want ik zat een zeer lange tijd in de clan 3301 MW2 clan, waar we ook eens clanwar tegenspeelden.

Ik was zelf een hele tijd clanleider, zelf baas (eigenaar) van de clan die meer dan 30 leden telde niet niks dus, maar eingelijk kan niemand tippen aan LKZ, daarom ben ik ook terug gekomen! :7

Geplaatst:

Je hebt zeker een beertje boos gemaakt? :7 Want je klinkt alsof je uit ervaring spreekt. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.