Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

De jeugd van tegenwoordig heeft niet eens meer een baantje om beltegoed/abbo van te betalen.. :7

Ik wil krantenwijk doen, maar nadat mijn zus op haar 14e (is nu 17, bijna 18) dit ook deed, maar het binnen een maand al beu was, denken mijn ouders dat ik het ook snel beu zal zijn. Natuurlijk geloof ik dat wel, maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ik geen krantenwijk mág doen. :7

Trouwens, ik krijg 45 euro zakgeld p.m. (€35 van ouders + €10 van mijn oma en opa). :puh: Niet megaveel, maar het is te doen. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Nee, vind ik geldverspilling. Ik bedoel, het raakt telkens op omdat ik op het internet zou moeten zitten, wat dan niet eens waar is. :7 Ik moet dan uit kunnen schakelen, maar het hoeft nu toch niet meer. :7

En anders: ik heb het wachtwoord van het netwerk op mijn school, dus als ik zou willen bellen, bel ik gewoon via internet. :7

Geplaatst:

Tom, wat de fuck. Waarom heb je in godsnaam een iPod Touch én een iPhone? :7

En daarbij, waarom heb je in godsnaam zo'n verdomd duur mobieltje (en kennelijk ook nog eens zonder abbo, dus meteen de volle mep ervoor, wat wel eens rond de 800 euro kan liggen, uit m'n hoofd) als je er toch nooit mee belt/smst. Gast, wat de fuck :7

Weet je trouwens wel niet hoe verdomd veel 45 euro zakgeld is? Geld waar je helemaal niks voor hoeft te doen?

Oh my gosh, de jeugd van tegenwoordig. Verwend als ik weet niet wat. :t

Ik voel mij van binnen moe, maar mijn ogen voelen niet moe. Weird.

Geplaatst:

smiley_iphonelove.gif

Maar je heb gelijk. :7 Tis volgens mij wel een "oude" versie, maar hij kreeg hem wel van zn ouders geloof ik, en doet er geen fuck mee. :7

Maar aan de andere kant, m'n iTouch is zo mooi dat ik toch ook wel een iPhone zou willen. Mss volgend jaar, als ik m'n abbo weer kan verlengen. :puh:

Geplaatst:

Tom, wat de fuck. Waarom heb je in godsnaam een iPod Touch én een iPhone? :7

En daarbij, waarom heb je in godsnaam zo'n verdomd duur mobieltje (en kennelijk ook nog eens zonder abbo, dus meteen de volle mep ervoor, wat wel eens rond de 800 euro kan liggen, uit m'n hoofd) als je er toch nooit mee belt/smst. Gast, wat de fuck :7

Weet je trouwens wel niet hoe verdomd veel 45 euro zakgeld is? Geld waar je helemaal niks voor hoeft te doen?

Oh my gosh, de jeugd van tegenwoordig. Verwend als ik weet niet wat. :t

Ik voel mij van binnen moe, maar mijn ogen voelen niet moe. Weird.

Die iPhone had ik, zoals ik hieronder al tegen Sentasi zeg, gekregen van mijn ouders. Maar oke, dan nog. :7

599 euro om precies te zijn (zie site Apple, wel zonder abbo). :7

Maar ik geef toe dat ik een verwend nest ben, en alsnog erg hebberig ben (al merk ik daar de laatste tijd weinig van). :7

smiley_iphonelove.gif

Maar je heb gelijk. :7 Tis volgens mij wel een "oude" versie, maar hij kreeg hem wel van zn ouders geloof ik, en doet er geen fuck mee. :7

Maar aan de andere kant, m'n iTouch is zo mooi dat ik toch ook wel een iPhone zou willen. Mss volgend jaar, als ik m'n abbo weer kan verlengen. :puh:

Ik kreeg hem inderdaad van mijn ouders, maar deed er wel iets mee, hoor. :puh: Alleen nu heb ik die iTouch, welke al veel beter is dan die iPhone 3G. :7

Geplaatst:

Ik had een iWhatever meteen op marktplaats gegooid. Rommel. Doet niet goed waar hij principieel voor is gemaakt (muziek afspelen is echt niet van goede kwaliteit op een iTouch of wat dan ook), vormgeving ziet er Marokkaans uit (als in wat mooiboy Marokkaantjes stylo zouden vinden), je zit vast aan klote programma's die alles alleen maar moeilijker maken (aids iTunes), en het is daarnaast zo duur als een diamanten olifant.

Mijn Xperia'tje ownt. Betere camera, groter scherm, betere geluidskwaliteit, en als ik mijn USB kabel in me mobi duw hoef ik alleen te klikken en te slepen. Synchroniseren mijn aars.

Geplaatst:

Ik had een iWhatever meteen op marktplaats gegooid. Rommel. Doet niet goed waar hij principieel voor is gemaakt (muziek afspelen is echt niet van goede kwaliteit op een iTouch of wat dan ook), vormgeving ziet er Marokkaans uit (als in wat mooiboy Marokkaantjes stylo zouden vinden), je zit vast aan klote programma's die alles alleen maar moeilijker maken (aids iTunes), en het is daarnaast zo duur als een diamanten olifant.

Mijn Xperia'tje ownt. Betere camera, groter scherm, betere geluidskwaliteit, en als ik mijn USB kabel in me mobi duw hoef ik alleen te klikken en te slepen. Synchroniseren mijn aars.

Nou, vertel dan eens de capaciteiten die op jouw Xperia'tje zitten. :7 Want je zegt dus dat het een betere camera heeft, is die dan tot 720p HD afspeelbaar (als je tenminste filmt)? Groter scherm, mja, dat klopt. En betere geluidskwaliteit... Nou, dat is maar net wat je er zelf van vindt, want ik vind de geluidskwaliteit op mijn iPod Touch 4G beter vergeleken met die van de LG van mijn zus (nieuwe, lange versie van LG Chocolate, welke overigens sinds een tijdje terug een enorme barst in het scherm heeft). :7 Alhoewel, als het om mobiele telefoons gaat bij LG, is er niets anders over te zeggen dan dat het prutspul is. :7

Verder nog meer...? :7

Geplaatst:

Meh, iTouch is ook aansluiten, klikken en slepen. Muziekkwaliteit vind ik goed, niks over te klagen. Vormgeving vind ik super, alles ook netjes strak en glad afgewerkt, geen speling of kraakjes/piepjes erin. Kan ik van m'n HTC niet zeggen helaas. Enige minpunt vind ik dat ie in no time onder de vette vingers zit.

Geplaatst:

Ik ben nochtans tevreden over mijn iPhone,en dat synchroniseren met iTunes vind ik wel handig. :puh:

Geplaatst:

Meh, iTouch is ook aansluiten, klikken en slepen. Muziekkwaliteit vind ik goed, niks over te klagen. Vormgeving vind ik super, alles ook netjes strak en glad afgewerkt, geen speling of kraakjes/piepjes erin. Kan ik van m'n HTC niet zeggen helaas. Enige minpunt vind ik dat ie in no time onder de vette vingers zit.

Ben ik het mee eens. Mijne zit al helemaal vol met vette vingers en de achterkant is al flink beschadigd (aangezien die niet van plastic, maar krasbaarder spul is gemaakt). :7

Geplaatst:

Muziekkwaliteit is inderdaad goed, maar niet voor de prijs die je er voor betaald.

Op mijn camera zit een 8.1 MP ding, kan opnemen in 720P. Niet op het scherm afspelen, scherm gaat maar tot 480*854.

Het enige voordeel van een Apple product is dat de software precies gemaakt en geoptimaliseerd is voor de hardware, zo is de iPhone vloeiender dan mijn X10 terwijl de X10 veel sneller is. Al heeft dat weer te maken met Android, die bepaalde dingen niet ondersteunt wat het sneller zou kunnen maken. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat mijn mobieltje zo traag is als de pest, maar vooral de muziekspeler had wat sneller gekund.

Ook is mijn mobieltje veel mooier :t

@Sentasi; heb jij die van jou gejailbreakt dan? Anders ontkom je niet aan iTunes, zo ver ik weet. En dat wil ik niet.

Geplaatst:

Nee, niet gejailbreaked.

Mss gaat het met Mac makkelijker dan een PC, dat weet ik niet. :puh:

Je sluit hem aan op je Mac, iTunes opent gelijk, hij synchroniseert automatisch, checkt voor SW updates, allemaal in luttele seconden.

Als je dan nog muziek of wat dan ook erop wil zetten, is dat gewoon een kwestie van slepen, via iTunes of via Finder (Windows Verkenner) naar iTunes.

Geplaatst:

Woppa, bots, automatisch. Ik wil geen automatisch. Dan heb je meteen minder controle over je pc, krijg je extra onnuttige processen en programma's die je pc alleen maar onnodig vertragen om iets "makkelijker" te maken. Puh.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.