Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik vind 175 euro al veel geld voor een setje speakers (de Creative Gigaworks T3, heb ze nog niet in het echt gehoord, hoop dat ze een beetje episch zijn), dus laat staan dat ik zo'n Apple geval ga kopen van weet ik het hoeveel geld. Al zou ik er best eentje kunnen gebruiken, nu Steam op de Mac staat zijn vrijwel alle spellen die ik écht wil spelen toegankelijk op een Mac. Maar toch blijf ik bij Windows. Makkelijk, heb er geen problemen mee, doet wat ik wil en niet wat hij zelf wilt. Jummie.

Geplaatst:

Mac is te makkelijk, je hebt er te weinig problemen mee en hij doet niet wat ik wil.

Ik vind het eng.

Geplaatst:

Heb het eens bij een vriend van mij geprobeerd en ik snapte er vrij weinig van. Ook staat het hele idee van Apple mij niet aan, van zijn marketings bullcrap krijg ik aambeien aids, de prijzen zijn gewoon overpriced en het design is simpel en overhypt.

Hej, sounds just like Bose.

Geplaatst:

Probeer het ook maar niet. Ik ben gewoon een simpel persoon wat simpel nadenkt. Ik ben een simpel persoon welke doorheeft dat het niet uitmaakt hoe je verdomme beeldscherm eruit ziet aangezien je vaker kijkt naar de leuke pixels dan naar de ronde hoeken van je aluminium overpricede stukje schroot. Ik ben zo'n simpel persoon wie een muziekspeler koopt voor muziek, en niet de status. Ik ben zo'n simpel persoon die niet blindelings Jobs gaat lopen vertrouwen als hij gaat blaten over "revolutionaire producten die de pc markt zullen veranderen voor jaren te gaan" welke net zo revolutionair zijn als mijn teennagel.

Geplaatst:
  • Auteur

of de badmeester

Geplaatst:
  • Auteur

Landstalker

Landstalker_IV.JPG

Geplaatst:

naar de bioscoop

Geplaatst:

Een iTouch is tenminste nog zijn geld waard, maar iphones zijn overhypte itouches die 500 meer kosten.

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.