Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1837397

Zo, Nick is wss 23 als hij zijn rijbewijs mag halen. :7 :7 :-(

Ik kwam toenstraks na een tenfeest thuis en ik kreeg met mijn stomme kop een ingeving om vast een rondje te rijden met mijn auto. Die ook nog onverzekerd is en er zit voorop geen kenteken plaat. Nou ik ben een uur aan het rond rijden met nog een vriend en toen zag ik ineens politie achter me met een stopbordje. :S Ik moest blazen en had 400 promile ofzo. 5 of 6 keer teveel op, dus moest ik mee naar het bureau. :7

Uiteindlijk bijna 2 uur op het bureau gezeten, een boete voor onderandere : Dronken rijden, onverzekerd rijden/ geschorste auto, auto zonder kentekenplaten rijden, geen rijbewijs, valse naam, te donkere ruiten, en te hard rijden. Nu wss als het tegenzit 5 jaar geen rijbewijs mogen halen en een half jaar mijn brommer rijbewijs kwijt. Mijn week kan niet meer stuk. :S :7

in die 5 jaar kan je weer geld sparen voor een rijbewijs en alvast een nieuwe auto

En dan zeggen ze iets over Belgen. :7

Ja ik ging naar Brussel met school bleek dat een brug te laag was gebouwd waardoor de hele snelweg werd afgezet omdat ons bus er niet doorheen kon
Geplaatst:
comment_1837409

Ja ik ging naar Brussel met school bleek dat een brug te laag was gebouwd waardoor de hele snelweg werd afgezet omdat ons bus er niet doorheen kon

Jullie maken jullie bussen natuurlijk veel te groot. :t

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.