Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1841507

Grote boot? Ga jij je is even diep zitten schamen.. :7

Zeg me wanneer je langs Velp vaart, hoe laat, wat er op je boot staat en dan ga ik eens eventjes een fotootje maken van jou boot !

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Geplaatst:
comment_1841511

Hm, nou je het zegt, volgens mij is onze tv beneden dat ook :7

Maarja, je went er redelijk snel aan. De eerste paar dagen is het iets van, wowzers, daarna merk je er niks meer van. Paar maanden later denk je, hm... was ik nou toch maar voor de 50" gegaan...

Geplaatst:
comment_1841512

Blij dat ik dat niet gedaan heb, dan had ik echt een nieuw tv meubel moeten kopen. :schater:

Daar in de winkel ook nog naar 3dtv gekeken met zo'n bril, man wat is dat geil zeg. :7 Je wilt het gewoon bijna aanraken zo levensecht staat het voor je. Maar 4000 euro was toch echt iets boven m'n budget.. :7

Geplaatst:
comment_1841516

LED, 46" :puh:

46" :7

Mijn monitor is al 24", volgens mij is 46" echt ontiegelijk klein voor een tv xD

46" voor een TV klein? :7

Onze TV is "maar" 39", en dat vind ik al groot genoeg. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1841586

Lol, Badge Pursuit Challenge is grappig. Zit een "case" in het hoesje zelf met oude filmrolletjes in zwart/wit met daarop locaties. Echt weer de kwaliteit van Rockstar. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.