Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1841970

Nevermind, volgens mij is mijn grafische kaart gewoon dood :7

Drivers opnieuw e

--------------------------------------------------

Hmmm. Mijn computer kreeg AIDS en stopte met werken net toen ik de e intikte. Me thinks dat mijn grafische kaart nu officieel dood is. Wie regelt de begrafenis?

Geplaatst:
comment_1842003

Ok, ik heb nu dus een pc die het goed doet. South Park net gekeken, helemaal geweldig. Nu, met msn, Spotify (Premium :D) en FireFox aan, doet hij het nog steeds geweldig.

Hm, zin in Far Cry 2. "Dubbelklik" Ok, it works. Loading screen.... Bots. Blauwe lijntjes en hij stopt met werken. Kut ding. Nieuwe drivers helpen niks, graka is dus wss naar de kloten. Ook zie ik soms blauwe lijntjes tijdens het BIOS scherm, dus wanneer hij nog geen drivers geladen heeft. Dus hij is deeeaaudd.

Geplaatst:
comment_1842011

Me thinks dat mijn grafische kaart nu officieel dood is. Wie regelt de begrafenis?

Doe de begrafenis van mijn ps3 er ook maar bij woont bij de 5de keer YLOD is er eindelijk een nieuwe besteld word nu wel wat kranten lopen :7

stoet.preview.jpg

R.I.P. Grafische kaart en PlayStation 3 :cry:

Geplaatst:
comment_1842060

Ja. :7

Ik was al eerder van plan om mijn iPhone 3G te verkopen en nog wat van mijn huidige geld erbij te leggen, om dan een nieuwe PS3 Slim te kopen, maar er zijn weinig winkels die ze voor minder dan 270 euro verkopen ofzo.

Oh, en repareren had geen zin gehad, gezien de problemen met L.A. Noire. Ik heb de mijne namelijk al langer dan 2,5 jaar. Dus ik vind het nog niet zo heel gek dat hij binnen no-time het loodje zal leggen. :7 En sowieso wil je niet weten hoeveel stof er in de binnenkant zat toen ik hem een tijdje geleden open maakte. :7 We moesten de compressor gebruiken om hem schoon te maken. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1842139

LA Noire problemen zou je makkelijk kunnen doorleggen aan Rockstar en je zou ze kunnen aanklagen.

Ook zie ik niet waarom je nou opeens een nieuwe PS3 zou willen kopen, aangezien je niet eens geprobeerd hebt het te repareren. Toon gewoon eens wat productiviteit, steek die iPhone weer lekker in je zak, handen uit de mouwen, nieuwe BluRay laser kopen, en fixen die handel :7

Geplaatst:
comment_1842196

Mijn vader heeft geprobeerd de lens schoon te maken, hé. En als ik er een nieuwe BluRay-lens in laat zetten en het systeem blijkt door L.A. Noire YLOD te krijgen, dan moet ik een nieuwe PS3 kopen, maar het geld daarvoor heb ik dan weer niet. Dan moet ik, weet ik veel, hoe lang wachten tot ik er een kan kopen. :7

En sowieso wilde ik de iPhone al veel eerder verkopen, maar zette hem pas dit weekend op Marktplaats. Dus ik verkoop hem niet alleen om een nieuwe PS3 te kunnen kopen. Tenminste, dat was niet de oorspronkelijke reden. Als ik eerder die problemen kreeg, had ik de iPhone misschien ook wel niet om die reden verkocht. Ligt er namelijk aan hoeveel geld ik heb. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.