Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1843782

Ik krijg echt de bananen aids van dit rot ding. Ik denk, ok, hij doet het nou voor een paar uurtjes. Nou, in plaats van Far Cry 2, probeer ik eens GTA IV! Uitkomst? Hij wilt nog minder fatsoenlijk opstarten dan hij al deed :7 Als ik m'n bureaublad zie krijg ik al een BSoD xD Ach ja, dan maar in Safe Mode...

Waarom is het niet iets simpels, zoals een virus of een driver probleem of zo. Kut pc. Ik denk nu dat het perhaps een warmte probleem is, maar ik kan nergens fatsoenlijk zien hoe ik die pleuris ventilator harder kan laten draaien aangezien ik niet in mijn driver control panel kom omdat ik niet in Windows kom en in de BIOS zie ik het nergens staan. Wrahh, balhaar NVidia met z'n overpricede bullcrap producten.

Geplaatst:
comment_1843789

Arme jongen.. :7 Nu ik je toch heb, waar de fuck staan de instellingen voor de muis in Win7? Kan het allemaal gewoon niet meer vinden.. :7

Bij de 'M' van muis. smiley.gif

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1843796

:7.. Loop me te ergeren hiero omdat ik het niet kan vinden, komt er een aap met een idioot grote smiley aanzetten.. :7

Zo ik heb mn grote emoticon binnen 10 seconden verwisseld met een andere en opzichter Sentasi ziet het weer hoor. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.