Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1844169

Start > Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Muis (of Start > Configuratiescherm > Muis).

Vista is trouwens qua indeling hetzelfde als bij 7. Ik draai hem zelf op Vista, maar dat is dus zowat hetzelfde. :7

Geplaatst:
comment_1844284

Ik dacht dat het wel zoiets zou zijn, maar toen dacht ik, als het zoiets simpels zou zijn, zou Sentasi het al lang gevonden hebben...

Misschien moet je het hele idee van Windows 7 maar uit je hoofd halen en van je pc afwerpen, dit gaat toch geen succes worden :7

Geplaatst:
comment_1844295

Windows ownt gewoon. Simpel voorbeeldje, mijn videokaart is nou dus officieel dood.

Bij mijn bakbeest is het een simpel proces van dat ding openhalen, grafische kaart eruit trekken, en een nieuwe erin douwen, oude drivers vernietigen en nieuwe drivers er in proppen, en klaar is Windows.

Bij een iMac zou ik óf naar Apple toe moeten huppelen, óf ik zou naar een ongure Mocro gaan die er wss ook nog wat RAM uitsloopt of zo, óf ik zou via Youtube filmpjes dat ding open moeten knallen en vijftien verschillende draadjes perongeluk kapot maken om daarna dat ding niet meer dicht te kunnen krijgen. Oftwel, ur screwed en je moet extra centjes neermakken voor een zwaar inferieure grafische kaart, aangezien je niet even naar Dixons toe kan huppelen voor een grafische kaart.

Conclusie; mijn pc is deaud. Kut drivers die niet meer herkend worden en patserige flikker lijntjes die niet eens recht lopen. Wrahh.

Geplaatst:
comment_1844570

Ik vind mac persoonlijk wel beter :D

Ik zit wel op de Windows maar mijn pa en ma hebben een Mac voor hun werk.

Oké, qua spelletjes misschien niet maar ik vind hem heel handig. Vergeleken met de Mac is de windows echt

heel erg sloom. En inderdaad: Met de Mac kun je veel langer mee doen. De windows kun je na een jaartje wel

weer wegdoen, maar de mac kun je ook steeds upgraden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.