Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1844810

Ik vind mac persoonlijk wel beter :D

Ik zit wel op de Windows maar mijn pa en ma hebben een Mac voor hun werk.

Oké, qua spelletjes misschien niet maar ik vind hem heel handig. Vergeleken met de Mac is de windows echt

heel erg sloom. En inderdaad: Met de Mac kun je veel langer mee doen. De windows kun je na een jaartje wel

weer wegdoen, maar de mac kun je ook steeds upgraden.

Dat is onzin, ik heb mijn Windows pc al een stuk of drie jaar en hij doet het nog... eh. Nou, in de tijd dat hij het wél deed heb ik hem maar één keer hoeven te herinstalleren! Dat was vanwege een virusje of 5000 :7

Vorig kerst een nieuwe installatie op gekwakt, en nou deed hij het sinds vorige zaterdag als een tierelier en in die tijd heb ik maar een handjevol virusjes gehad waarvan er maar één door mijn virusscanners is gekomen. En dat was door een lek van Java.

Windows ownt. NVidia kan aids krijgen, maar Windows ownt.

Geplaatst:
comment_1844835

http://www.topnews.in/health/files/Aids.jpg

Iemand verstand van iPod's hiero? Hij weigert sommige nummers. Verteld me niet waarom, alleen dat ze niet op de iPod afgespeeld kunnen worden. Zijn gewoon normale mp3'tjes.

Je gaat de fout in met het feit dat het een apple product is. :schater:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1844840

Had ik ook met een You Love Her Coz She's Dead EP. Waren gewoon MP3's, maar mijn telefoon wou ze niet lezen, Spotify wou ze niet lezen, zelfs VLC wou ze niet eens lezen. De ENIGE die het wel wou lezen (uit die ik had geprobeerd) was... Uit ALLES wat ik kon bedenken... Windows Media Player!

Windows fucking Media Player!!!

Mijn tip; probeer het uit in beunhaas Media Player. I know, klinkt als omgekeerde logica, maar toch. Als de files het niet doen in een andere muziekspeler zoals VLC of iTunes of WMP, dan ligt het gewoon aan het liedje. Als alleen je iPodje niet werkt zal je misschien een app moeten downloaden daarvoor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.