Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1847079

Jottem, graka is nog steeds kapot, Spotify loopt te bitchen, en als klap op de vuurpijl heb ik het veels te druk om aan één van die twee dingen te werken. Wat is mijn leven toch zwaar...

Ugh, kom net terug van mijn vriendin waar ik ook bleef slapen (nja, slapen... :engel:), vannacht een normale nacht en dan morgen een feest waar we ook mogen blijven "slapen". Doorzuipen tot de vroege uurtjes dus. Om de een of andere reden loopt mijn moeder ook te bleren over iets vaags als "school" of zo. Nja, vast iets onbelangrijks.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1847140

Gewoon blijven klikken. Kreeg ook de hele avond foutmeldingen totdat ik eindelijk me games had.

Soms pakt hij je download wel gewoon he.. Hij laat dan een error zien maar je product is gekocht. In dat geval moet je voor de games naar Accountbeheer > Transacties > Lijst vans services > PlayStation Network Promoties > Gratis PS3 Games. Daar staat een knop die naar de Store gaat.

Geplaatst:
comment_1847207

Ahá, dat zou de oorzaak kunnen zijn dat ik niks meer van die gratis content in de PS Store zag. :7 Want als ik in de PS Store ging kijken of ik dat Welcome Back pakket kon downloaden, kreeg ik alleen maar het icoon te zien voor PlayStation Plus. :puh:

Geplaatst:
comment_1847253

3,3 GB?

Bij mij is het 7056 MB. :7

Same here. :7

Ik heb trouwens op één of andere manier Burnout™ Paradise V1.9 gratis weten te verkrijgen (en PlaySation Plus heb ik nog niet geactiveerd). :7

Geplaatst:
comment_1847256

Is wel lullig, ja. :7 Ik bedoel, ik heb in een paar minuten 14 trophies weten te halen en dan wordt de game je ontnomen na een maand. :7

Maar goed, ik blijf positief. 0_0

Ik heb Plus nu trouwens wel geactiveerd, maar ik blijf het vreemd vinden dat ik hem al kon downloaden. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1847327

HELP!

Ik kan precies m'n 2de gratis game niet meer downloaden, want ik vind het nergens! :O

Edit: Nevermind, het is al opgelost. :)

Bewerkt: door Platypus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.